Mitä hauskaa, outoa tms. unohtumatonta sinulle on tokaistu seksin aikana?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Onhan noita vaikka mitä, mutta mikä nyt ekana tulee mieleen oli kerta kun mieheni välittömästi seksin jälkeen tokaisi että "on ne noi digikamerat halpoja nykyään"... Oltiin seurusteltu siinä vaiheessa varmaan noin kuukausi ja itse odotin seksin jälkeistä hellimistä. Ja mitä tekee mies puhuu kameroista :D
 
oivoi
Mulla oli teininä poikakaveri, joka ilmeisesti ei ollut paljon hommia harrastanut, kun me alettiin sit kokeilemaan. Yritti mua sormella alotella, ja siitä nautin vähän aikaa. Koska itse olin tosi ujo, en viitisnyt sanoa mitään, vaan yritin kehonkielellä sada hänet sitten tajuamaan, että jo riittää. Yritin mm. käsilläni vetää häntä päälleni ja väistellä lantiolla vähän. Joku 15 minuuttia tätä jatkui kunnes hän itse lopetti ja sanoi "eiköhän se jo riitä" :D
Harmi vaan, että olin ehtinyt siinä odotellessani jo vähän kuivahtaa, eikä hän enää päässyt sisälleni, kun sattui omistamaan pikkaisen isomman vehkeen. Jäi hommat sillä kertaa yritykseksi, kun alkoi itseä niin ahdistamaan ja toisaalta huvittamaan koko tilanne. Myöhemmin yritettiin uudestaan, muttei siitäkään mitään tullut. Ei sillon nuorempana ollut liukasteita käytössä tai muuta, eikä vaan mahtunut sisään. En kostunut tarpeeksi, kun aina oli mielessä se eka kerta. Sitten pistin hanat kiinni, ja pyysin että odotetaan jokin aika.
Harmillisesti erottiin myöhemmin, eikä keretty sit ikinä kunnolla asiaan. Hänestä on kyllä joku saava mahtavan miehen, varustukseltaan ja luonteeltaankin. Valitettavasti olin itse aikamoinen kusipäälehmä tuolloin ja menetin tilaisuuden.
 
Greyn anatomia
[QUOTE="vieras";27838087]No yksi sanoi kerran (on siis jo ex) kesken kaiken, että "Työnnä sormi mun persreikään." Hmm... Tuli vähän siinä sellainen olo, että makunsa tietysti kullakin, mutta mikäköhän B-rapun mies tämä oikein on :D[/QUOTE]

Minä (nainen) ihan itse ehdotin tätä, tosin vähän kauniimmin sanankääntein, miehelleni. Siis että voisin hieroa hänen eturauhastaan anuksen kautta. Nykyään hän on aivan koukussa siihen. Tulee ilman että koskisinkaan penikseen. Kannattanee siis tutustua miesten anatomiaan ennen kuin tuomitsee. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
piiiipp
Jääkiekon MM-kisojen aikana erään laukeamisen jälkeen mieheltä pääsi suustaan Mertarantamaisen voimakkaasti sanat "siellä lepää". Empä osannut suuttua, nauraa käkätettiin hyvä tovi siinä sitten molemmat =)
 
"vieras"
Kerran päädyin sänkyyn erään miehen kanssa (myöhemmin alkoi seurustelu, oltiin parisuhteessa nelisen vuotta) joka tokaisi meidän yhteisellä ekalla kerralla, että "Mun, mun, kaikki mun, mun pillu, mun perse, mun sitä ja mun tätä". Jotenkin vain huvitti ja huvittaa edelleen :D

Nauran kippurassa täällä tuolle vihdoinkin, vihdoinkin jutulle...

Minulle myös sanottiin kerran jonkun eksän nimi, tyyliin "Oi ANNIKA, olet ihana"... Ja minun nimeni, olkoon nyt vaikka Maija, ei muistuta Annikaa tippaakaan...
 
"vieras"
No en tiedä onko tämä huvittavaa vai ei, mutta siis yleensäkin mun mies karjuu kurkku suorana koko sen ajan, mitä varsinaisessa yhdynnässä ollaan, mikäli tuntuu hyvältä. Kerroin tämän aiemminkin eräässä toisessa, jo vanhassa ja alas painuneessa ketjussa... Siis se ei ole mitään voihketta vaan silkkaa karjuntaa :D Onneksi asutaan omakotitalossa, entisessä asunnossa (kerrostalo) tuli naapuri koputtelemaan ovelle, että onko siellä jokin hätä kun miehen karjuminen kuuluu heille saakka (naapuri asui parin kerroksen päässä... :D) "Ei, ei täällä mikään hätä ole... Tässä vain hankaamme lantioita..."
 
no jooooo
Yksi ex puhui aina rumia seksin aikana. Muistan jotain tällasia: "sä oot kiimanen narttu, jota pitää panna" Tätä se hoki monta kertaa saman aktin aikana, eikä se oikeen tämmösen harmaahiiren, joka ei muutenkaan seksistä niin perusta, korvissa kuulostanu kovin hyvältä...

Kerran suukottelin ja halailin yhden miehen kanssa ja hän tokaisi "Mä tiedän, miten paljon sä haluisit ottaa just nyt multa suihin". Joo, tosi paljon... en ollu ees ajatellu koko asiaa.
 
"tuut tuut"
Kerron ite ennen kun mun exä ehtii tänne ;)

Seksin jälkeen kun mies oli lauennu takaa niin lähin peruuttaan sitä päin ja pidin samalla sitä rekan peruutusääntä. Olin mielestäni hauska mutta pilasin kuulemma tunnelman
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
"minävaan"
Mulla oli mies joka kuvitteli et pelkkä intohimoton pussailu riittää esileikiksi. Myös tämä sama mies tuli kysymääm eron jälkeen "harrastetaanko ryhmäseksiä niin et sun paras ystävä on mukana?" no ei tosiaan...
 
Mikä sun nimi on?

Kysyi festareilla eräs poika, kesken takaapäin panemisen. Oltiin tunnettu pari iltaa ja päädyttiin samaan telttaan hommiin, ja tasan tarkkaan olin esittäytynyt. Seurusteltiin pari vuotta, ja monet kerrat naureskeltiin tälle.
 
"mökkeilijä"
Parikymppisenä olin poikakaverini kanssa heidän mokillään ja oli kuuma ja mökin ovi yölläkin auki, mutta luulin silti hänen kertovan jotain kiertomerkityksiä kun sanoi yhtäkkiä kesken "kaiken" että "ihan kuin sammakko olis hypännyt mun jalalle". Mietin ja mietin, että loukkaannunko vai oliko toi kehu (no joo), mutta sitten hän vaan jankkasi että "tääl on oltava sammakko" ... ja alettiin sitten etsimään ja olihan siellä sängyssä kauheankokoinen rupisammakko :D Tästä on iäisyys aikaa ja vieläkin muistan sen kuin eilisen!
 
"vieras"
Yksi kaiffari hönki koko ajan korvaani, että "Punapää antaa mulle pillua, punapää antaa mulle pillua" ja näytti kiihottuvan siitä entisestään. Minua tuo hieman häiritsi, yllätys :D Kai sillä oli joku fetissi punapäistä, mullakin oli silloin punaiset hiukset.

Ja yhden kanssa päästiin hommiin ja jätkä ei osannut hommiaan, joten minä "hyppäsin puikkoihin". Kesken kaiken jätkä tokaisi mulle, että "Siinäpä meni sitten tän jätkän poikuus." Hmm, eihän siinä mitään mutta olisi ollut kiva tietää etukäteen.
 
aikaisemmissakin ketjuissa
Olen laittanut tämän useampaan otteeseen, mutta laitanpa taas kerran.

Oltiin sellaisessa asennossa, että emätin haukkasi kesken kaiken ilmaa. Mies survaisi sisään ja emätin päästi kimeän ujelluksen. Mies tokaisi vakavalla naamalla siihen "mulla on pilli mulkunnokassa". Repeiltiin ihan totaalisesti ja ei meinattu päästä touhuissa loppuun asti
 

Yhteistyössä