Mitä hauskoja/huvittavia/jopa outoja tapoja, ääneenlausuttuja ajatuksia tms. sukulaisillasi/jollain tutullasi on?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Yhdellä sukulaisellani on pakkomielteinen tapa nyppiä vaatteitaan ihan koko ajan. Sama hänen kodissaan; tyyppi istuu sohvalla ja nyppii näkymättömiä pölyhiukkasia siltä... :D
 
"Vieras"
Mullakin on sukulainen, joka tekee tuota. Ollaankohan samaa sukua? ;)

Toinen on eräs tuttava, jolla on hinku kertoa jokaikinen päivä, montako tuntia yössä on nukkunut. Yhdelle yhteiselle tuttavallemme tämä henkilö raportoi unen määränsä joka ikinen päivä...
 
"Ruisleipä"
No. Yhdellä, sanotaanko nyt sitten vaikka että tutulla, on aivan helvetin omituinen tapa istua kämpässään pelkät alushousut jalassa, rinnat paljaana. Hänellä on aina ulko-ovi auki, ja olettaa, että ihmiset tulevat muitta mutkitta sisään halutessaan tulla kyläilemään hänen luokseen ja näin on siis ihan kehottanut tekemäänkin. Kiva sitten mennä tuollaiseen paikkaan kylään :D
 
gdfs
kaveri kun kuuntelee jonkun juttua, rupee naplaamaan nenänpäätään. silleen niinkun huulia pärisytetään, siis sormella ylös alas niin että se nenänpää väpättää. :D
 
gdfs
ja mä muuten nyplään kans "pölyjä" sun muita jos ihminen kenen kans juttelen on sellanen etten tunne hyvin tai haluan äkkiä tilanteesta pois. tulee hermostunut olo ja pakko saada käsille tekemistä...
 
Harmaana nyt...
:D
Mä kans jos olen hermotunut, alan huiskimaan käsilläni. Näpläilen kasvojani, hiuksiani, pyyhkäisen kulmakarvojani... En tiedä, mistä tämä johtuu, mutta mahdan olla aika koominen näky kuitenkin ;)
 
Mä pyörittelen hiuksiani sormen ympärille todella usein. Jutellessani jonkun kanssa, ajaessani autolla, lukiessani, kaupassa hyllyjä katsoessani... missä vain, olinpa yksin tai seurassa. Ainoa poikkeus tähän oli teininä se aika, kun mulla oli siilitukka...
 
"vieras"
No anoppi kerran oli aidosti huolissaan että meidän chihuahua tappaa lapsen käymällä kurkkuun kiinni. En tiedä oliko outoa vai pikkaisen huvittavaa hysterisoidessaan....
 
"vieras"
[QUOTE="Ruisleipä";26782825]No. Yhdellä, sanotaanko nyt sitten vaikka että tutulla, on aivan helvetin omituinen tapa istua kämpässään pelkät alushousut jalassa, rinnat paljaana. Hänellä on aina ulko-ovi auki, ja olettaa, että ihmiset tulevat muitta mutkitta sisään halutessaan tulla kyläilemään hänen luokseen ja näin on siis ihan kehottanut tekemäänkin. Kiva sitten mennä tuollaiseen paikkaan kylään :D[/QUOTE]

Onko Jaana?
 

Yhteistyössä