Mitä hel*etin toukkia mun keittiössä on?!? :O

Alkuperäinen kirjoittaja Mädchen;23271002:
Turkiskuoriaisen toukka?
Eikö ne ole vaatteiden kimpussa? En ole moisia yhtään kyllä vaatteista löytänyt.

Nuo tosiaan näytti kaikki kuolleilta mitä niitä tuossa näin...jotta onkohan ne sitten kuolleet ravinnon puutteeseen vai onko tämä vain toiveajattelua :D :D
 
katoin tuota kuvaa niin siinä on mun mielestä vaan ne toukan nahat
Eli onko ne toukat sitten muuttuneet joiksikin muiksi ötököiksi :O Siis joksikin saakelin lentäviksi ötököiksi?!? :O

Mistä niitä vois etsiä jos sellasia täällä josakin on? Kaappi on nyt tyhjä, eikä siellä lännellyt mitään, tai ollut muutakaan sinne kuulumatonta. Enkä ole muuallakaan ötököitä nähnyt. Ja olen melko ötökkäkammoinen, jotta melko helposti niitä näen...monasti jopa silloin kun niitä ei ole.
 
Siis mitä saastaa sun ikkunanpielet on täynnä :x Ei ihme jos toukat viihtyy. Kannattasko ottaa rätti välillä kouraan ja siivota.
Puuttuuko sulta sisälukutaito?

Mä kerroin että vein sen koiran lelut ULOS...joten saattaisko mitenkään olla mahdollista, että se kuva on otettu ULKONA, asunnon ULKOPUOLELLA olevasta ikkunanpielestä?!?

Vaikka mä pesisin nuo ikkunanpielet ulkopuolelta joka viikko, niin tuskin ne tuon nätimmiltä näyttäs.
 
turkiskuoriaiset ovat mnonen kirppistelijän iso vaiva :/
No jos nuo niitä on, niin melko helpolla olen sitten päässyt. Meinaan että olen kirppistellyt säännöllisesti jo 2,5v ja jos ne on monen vaiva, niin pitkälle pötkin ilman niitä.

Mutta miten ne on kirppisvaatteista mennyt meidän koiran aktivointileluun? Sitä mä en käsitä. Ei meillä niitä vaatteita keittiössä säilytetä, eikä ainkaaan keittiön kaapissa vaan ne nakataan kodariin ja pesuun sekä sen jälkeen rumpuun.

Ja jos nuo on vaan kuoret, niin missä hitossa ne tyypit sitten on? :O
 
Eli onko ne toukat sitten muuttuneet joiksikin muiksi ötököiksi :O Siis joksikin saakelin lentäviksi ötököiksi?!? :O

Mistä niitä vois etsiä jos sellasia täällä josakin on? Kaappi on nyt tyhjä, eikä siellä lännellyt mitään, tai ollut muutakaan sinne kuulumatonta. Enkä ole muuallakaan ötököitä nähnyt. Ja olen melko ötökkäkammoinen, jotta melko helposti niitä näen...monasti jopa silloin kun niitä ei ole.
todennäkösesti on muuttunu. kasvatan ite jauhopukkeja niin niitten madot ainaki luo nahkansa ennen koteloitumista.
en kyllä tiiä mistä niitä nyt sitte kannattas ettiä. toivottavasti saisit ötökät pois
 
todennäkösesti on muuttunu. kasvatan ite jauhopukkeja niin niitten madot ainaki luo nahkansa ennen koteloitumista.
en kyllä tiiä mistä niitä nyt sitte kannattas ettiä. toivottavasti saisit ötökät pois
Niin...noh...kyllä tämä vähän kummallista on. Pitäis saada ötökät pois, mutta kun en ole koko ötököitä edes nähnyt! Siis toisaalta hyvä niin, mutta jos täällä joitain heeboja on, niin haluan niistä kyllä eroon.
 
jos sattuu et ne ois jauhopukkeja niin ne ainaki viihtyy jauhoissa ja eläinten ruuissa. en harmi kyllä tuosta kuvasta osaa varmuudella sanoa minkä nahka on. muistuttaa jonkin verran jauhopukin madon nahkaa
 
jos sattuu et ne ois jauhopukkeja niin ne ainaki viihtyy jauhoissa ja eläinten ruuissa. en harmi kyllä tuosta kuvasta osaa varmuudella sanoa minkä nahka on. muistuttaa jonkin verran jauhopukin madon nahkaa
Tuossa samassa kaapissa on ollut avoin kissanruokasäkki. Jotta onkohan ne sitten siellä?! Pitää siis roudata se säkkikin ulos.

Ja jauhokaapin käy kohta läpi.
 
Turkiskuoriaisen toukasta ei ainakaan kyse. Meillä niitä ollut silloin tällöin. Vanha kerrostalo kun on. Niiden kuoret sellasia raidallisia ja ohuempia. Meillä on tällä hetkellä epäilys keittiökoisasta,koska ollaan joulun jälkeen nähty 4 kyseisen toukan perhosta. Keittiötä pessy ja raivannu,mut mitään ei oo löytyny toistaseks.
Samassa talossa asuu kyllä juoppoa ym,et tiedä vaikka tulis rakenteita pitkinkin...Yök!
 

Yhteistyössä