Mitä helvettiä???? prkle miten ärsyttää, olenko mä joku pankki

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
jo kolmas kerta joku musta tulee mun kauppaan, näyttää lasten kuvia että kuulema mun pitää auttaa heille/lapsille, hän kuulema lähetä ne rahaa, no sanonko mä että en prkle anna vai? Kolme kerta jo maksoin kaikille, nyt oikeasti sanon että mun kassa prkle kone on rikki. Olen varma että ne ovat huijareita vaan, ei muuta arghhhhhhhhhhhhhhh, luulevatko ne tosissaan että yrittäjillä on saatanasti rahaa, kun he käyvät joka kaupassa kuulema, parturi kampamoon se meni äsken pummimaan rahaa
 
"juups"
Älä nyt ole sinisilmäinen, ne on tosiaan jotain huijareita! ja kun juttu levii niiden keskuudessa, että sulta saa rahaa, niin kohta sulla on kerjäyskomppania oven takana jonossa. Sanot seuraavan kerran, että sä autat muita kanavia pitkin hädänalaisia ihmisiä.
 
juuhuuu
Et kai sä nyt oikeesti ole niille mennyt mitään antamaan!! Saat olla antamassa jatkossakin.Pitäisi ihmisellä sen verran olla selkärankaa et osaa sanoa Ei ja heitää tyypit ulos kaupasta.
 
Venakko Milanna
joka päivää joku musta naama tänne tulee, mä oikeasti pian jo olen rasisti, en enää kestää ketään tummista, ei romanialaisia, ei ketään, kun kävelee kauppatorilla töihin niin jokainen tollo ota sua melkein jalasta kiinni, myös huuta PLIIS PLIIS PLIIS ja vain sen takia koska yleensä mulla vain iso lompakko mukana ja kännykkä
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Maris";22093303]No et tietenkään anna! Ja varsinkaan mistään kassasta. Ne ei edes ole sun rahoja, vaan yrityksen. Nyt pysyt lujana![/QUOTE]

no voin mä kassasta ota rahaa, vaikka ne on yrityksen rahaa
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Maris";22093351]Voit tietysti ottaa, mutta et silti niitä voi "hävittää". Ja kuitit tarvitset niistäkin, että mihin ne kassasta otetut rahat olet laittanut.

Mutta sitä nyt lähinnä tarkoitin, että kenellekkään älä sieltä kassasta rahaa anna![/QUOTE]

no se kun menee mun lompakosta en kuittia tarvitse oikein
 
kirjuri
[QUOTE="Maris";22093351]Voit tietysti ottaa, mutta et silti niitä voi "hävittää". Ja kuitit tarvitset niistäkin, että mihin ne kassasta otetut rahat olet laittanut.

Mutta sitä nyt lähinnä tarkoitin, että kenellekkään älä sieltä kassasta rahaa anna![/QUOTE]

Toiminimellä riittää kirjanpidolle merkintä että "omaan käyttöön". Sitä en kyllä tiedä onko Savannan yritys toiminimi vai joku muu.
 

Yhteistyössä