Mitä hemmettiä!

Meil menee ihan älyttömästi maitoa! Ostin kaupasta tänää 4 litraa ja sitä oli kauppaan lähtiessä vielä liki litra. Kurkkasin kaappiin ja totesin et sitä ei ole ku vajaa kaks litraa enää! :eek: Kuka ne on käyny juomassa????
 
Minä oon jo pitemmä aikaa mumissu lähikaupan kassalla, että pitäs saaha ostettua täältäki maito 10 litran sangossa, muttei kai ne ota mua todesta ;) Lehemän kai sitä joutuu kohta ostaa :headwall: Ihan hirveenä saa kantaa maitoa kaupasta. Kauhulla ootan, paljo sitä sitte menee ku nuo on murrosiässä :eek:
 
Ja mie niin aattelin ettei huomenna tarvii täystuhojen kanssa käydä kaupassa, aiheuttamassa harmaita hiuksia myyjille, mutta kai se on vaan pakko. :/ Mä haluan se maitovarkaan kiinni ja kantamaan mun puolesta sitä maitoa litra tolkulla! |O
 
Meillä menee kans paljon. Itse en raski enää juodakaan, kun kahvimaitoa. Maito aina lopussa. Mieskin litkii sitä kuin mikäkin vasikka. Meillä kolme lasta ja maitoa menee 8-10 1,5 litran purkkia viikossa!
 
Mie join joskus teininä maitoa ihan janoon ja sitäkös mun äiti itki! Hän joutu perjantaisin kantaa 10l maitoa et tytär sai janonsa sammumaan. Jossai vaiheessa ku minuu ei näkyny viikonloppusin kysy aina pe olenko kotona ja jos vastaus oli ei, tuli kummallinen huokaus...
 
Jaahas jaahas, sehän on ihan sopiva aika herätää naapurit sunnuntaisin.. Joo. Mites kuljetus mahtaisi onnistua? Ku miulla on fillari (ja seki työpaikalla varastossa). Ja mites tuo rappusten kävely mahtaa onnistua? Ja lypsäjän hinta? :D
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mä juon yleensä vaan vettä , siis ruuan kanssa , muuten sokeritonta colaa .
kahvia tai muita lämpösiä juomia en ole juonu koskaan .
:xmas:


tiesinpäs :D
vaikka en muuta toisella ketjulla tiennytkään :kieh:
 

Yhteistyössä