MITÄ IHMETTÄ??? kävin apteekissa ja maksoin kortilla, tililtä ei kuitenkaan ole hävinnyt eurookaan???

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Soitin nyt pankkiin ja sanoi ensin että maksu ei ole onnistunu et electronin pitäis tehdä se katevaraus HETI ja tarkisti vielä mun tilin ettei pankissakaan näy sitä, ei näkynyt, sit tarkisti vielä toiselta ihmiseltä asiaa ja hän oli sanonut että voi mennä tosiaan hetki ennenkun katevaraus/maksu näkyy :O Ja että se on ihan apteekin omasta maksupäätteestä kiinni nyt miksei se mene heti :O

Täähän menee ny ihme säätämiseks kun on tottunu seuraan puhelimella saldoa ja jos ei sitä huomaa tarkistella muuta kautta, niin ei tiedä yhtään paljonko milloinkin on käytettävissä!!

Jos en olis tienny paljonko mulla on tilillä ennen kun menin apteekkiin, en varmasti olisi asiaan kiinnittäny huomioo kun menin sen jälkeen maksaan yhtä laskua. Sitte napsahtaaki tili miinukselle ja tosi kiva kun mulla menee lapsilisistäkin suoravelotus, niin sit ei onnistu ees se kun apteekin lasku meneeki niistä.

perse!!!
 
ei se elämä siihen kaadu,ettei se raha heti sieltä lähtenyt tai siirtynyt katevaraukseen :D pidät vaan huolen,että tilillä on kokoajan se tarvittava summa,lähtee sitten kun lähtee..
mä maksoin kerran s-kortilla ( visa electron ) prismassa ja meni pari kolme päivää,ennen kuin oli otettu tililtä,ilman että näkyi katevarauksena missään vaiheessa..
 
"..."
ei se elämä siihen kaadu,ettei se raha heti sieltä lähtenyt tai siirtynyt katevaraukseen :D pidät vaan huolen,että tilillä on kokoajan se tarvittava summa,lähtee sitten kun lähtee..
mä maksoin kerran s-kortilla ( visa electron ) prismassa ja meni pari kolme päivää,ennen kuin oli otettu tililtä,ilman että näkyi katevarauksena missään vaiheessa..
no vähä hankalaks menee ku joutuu tarkisteleen saldoa joka kauppareissun jälkeen. ja pitään huolen millon minkäki maksun kanssa, että onko mennyt.
 
"Heidi"
Minä ostin ison kasan vaatteita H&M:lta edelliskesänä ihan tavallisella sirupankkikortilla. Tililtä ei koskaan veloitettu ostoksista senttiäkään. En valittanut asiasta.
 

Yhteistyössä