Mitä ihmettä ostan miehelle synttärilahjaksi

  • Viestiketjun aloittaja b8ee6z
  • Ensimmäinen viesti
b8ee6z
Olen todella huono keksimään mitään. Ei oikein harrasta mitään ihmeempää, remontoi kotia ja välillä kalastaa, mutta kaikki välineet niihin on jo olemassa, ainakin minun tietojeni mukaan. Ei lue, ei kuuntele musiikkia. Täyttää 38v., synttärit pääsiäisenä, eli kiire on jo lahjan ostamisella. Vinkkejä?
 
"a.p."
Joku ruokaan tai ruuanlaittoon liittyvä juttu? Vaatteita? Kosmetiikkaa?
Tuo on tuollainen perustalliainen, ei paljon kosmetiikat kiinnosta. Eikä ruuanlaitto siinä mielessä, että ilahtuisi mistään siihen liittyvästä. Vaatteita olen ostanut todella usein, tympii itseäni ainakin jo. Tiedän että on varmasti asioita mitä haluaa, mutta ne ei sitten itselleni ole tullut mieleenikään, tyyliin joku megatekninen lämpömittari :D Siis omasta mielestäni ihan älytön juttu. Jotain tuollaista vinkkasi muutama kuukausi sitten, mutta en tajunnut sitä silloin kirjoittaa ylös, ja nyt en muista.
 
Me ollaan niin tylsiä että toivotaan jotain ja saadaan sitten se tai lahjakortti liikkeeseen jossa toivottu juttu on.

Jos tiedät missä hilavitkuttimia myydään, niin osta sinne lahjakortti, siis se mittari mikä olikaan.. :D
 
Normaali mies
[QUOTE="a.p.";30755458]Arvaa olenko kysynyt. Ei tuo tiedä. Ei keksi. Paitsi sitten synttäreiden jälkeen.[/QUOTE]

Vai niin. Ei tommoselle juntille sit voi ostaa kuin Motonetin lahjakortin.
 
Käyttekö yleensä jossain kahden? Hommaa vaikka liput elokuviion tai teatteriin ja siihen päälle illallinen tms. Meillä on ainakin tykännyt mies vastaavasta kun en oo keksinyt mitään annettavaa.

Eli annat siis yhteistä aikaa :)
 

Yhteistyössä