Mitä ihmettä sitä sais huutikses myytyä..mitä sinä sieltä just nyt ostaisit?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
minä
Minä olen katsellut lapsille tunikoita ja legginssejä kokoja 104 ja 116, varsinkin legginsit näyttää menevän hyvään hintaan, kun vertaa ostohintaan.

Itselleni ostaisin siistejä pitkähihaisia puseroita ja housuja koossa 48.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kesäheila:
Lapselle sadetakki, lasten cd-levyjä, Fatboyn säkkituoli... Löytyiskö? ;)
Itse asiassa noita sadetakkeja taitaa olla useempiki kun vaan kattelis ;) eipä tullu mieleenkää että ne menis vielä tähän aikaa kaupan =)
 
manna
viimeksi ostin ps2 lasten pelin. Katselin myös 122cm (softshell tai jokin windstopper) takkia koulumatkoille, mutta taitaa tulla halvemmaksi ostaa kaupasta. ja sitten katsoin myös tuon kokoluokan vaatepaketteja.
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
viimeksi ostin ps2 lasten pelin. Katselin myös 122cm (softshell tai jokin windstopper) takkia koulumatkoille, mutta taitaa tulla halvemmaksi ostaa kaupasta. ja sitten katsoin myös tuon kokoluokan vaatepaketteja.
Tarkennus vielä, että siis tytöstä kyse.
 
vierailija
Tarkoitatko leikkitalolla sitä interaktiivista talonseinää missä erilaisia toimintoja? Sehän on oiva varsinkin näin joulun alla. :) Meillä ks. lelu ollut tosi pidetty, ihan 6kk iästä 3v asti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Tarkoitatko leikkitalolla sitä interaktiivista talonseinää missä erilaisia toimintoja? Sehän on oiva varsinkin näin joulun alla. :) Meillä ks. lelu ollut tosi pidetty, ihan 6kk iästä 3v asti.
Sitä juuri.Voi vaan postikulut olla paljon =( Meillä sillä ei ole enää käyttöä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites noi isot lelut,niitä ei varmaan kannata huutikseen laittaa(postikulut)?Esim FB leikkitalo yms.
Matkahuollon kautta saa ihan ok hinnalla. Millanen talo sulla on?
Aa,no niimpä :) Sellanen iso missä aukeeva ovi josta lapsi voi mennä läpi ja kuuluu puhetta/laulua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites noi isot lelut,niitä ei varmaan kannata huutikseen laittaa(postikulut)?Esim FB leikkitalo yms.
Matkahuollon kautta saa ihan ok hinnalla. Millanen talo sulla on?
Aa,no niimpä :) Sellanen iso missä aukeeva ovi josta lapsi voi mennä läpi ja kuuluu puhetta/laulua.
Ok, mulla olis hakusessa isommille esim. nallepuh tai little people tms.
 
vierailija
Kannattaa mielestäni laittaa. Ja voithan toki laittaa noudon toiseksi vaihtoehdoksi jos mahdollista? Talo on vieläkin aika arvokas uutena ostettuna ja joululahjaksi saattaisi joku hyvin haluta ostaa. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Kannattaa mielestäni laittaa. Ja voithan toki laittaa noudon toiseksi vaihtoehdoksi jos mahdollista? Talo on vieläkin aika arvokas uutena ostettuna ja joululahjaksi saattaisi joku hyvin haluta ostaa. :)
Minäpä mietin.. =)
 

Yhteistyössä