Mitä iPhonea suosittelet?

  • Viestiketjun aloittaja Appletar
  • Ensimmäinen viesti
Appletar
Uuden puhelimen hankinta edessä ja ajattelin siirtyä Appleen. Nyt kysynkin mitä iPhonea te suosittelette ja miksi?

Ei kiitos mitään haukkumisia, että Apple on paskaa yms. Olen merkin jo päättänyt enkä mieltäni muuta. Nyt on enää mallin pohdinta edessä.

Olen tutkaillut 8 plus ja XR, mutta en osaa päättää, että kumpi vai onko kumpikaan.
 
WTF! :eek:

Latasin illalla bränikän 11 Pro Maxin suositeltuun 80% asti, laitoin lentotilaan ja menin nukkumaan. Aamulla oli enää 27% varausta jäljellä.

Miten se voi olla mahdollista? Vastaavasti 2011 hankkimani iPadin varaus ei laske ollenkaan, vaikka se on joskus päivätolkulla lentotilassa.

Kokemuksia, näkemyksiä?

Muuten tämä on kyllä mainio peli, otan arkena yhteyden tuotetukeen.
 
vierailija
WTF! :eek:

Latasin illalla bränikän 11 Pro Maxin suositeltuun 80% asti, laitoin lentotilaan ja menin nukkumaan. Aamulla oli enää 27% varausta jäljellä.

Miten se voi olla mahdollista? Vastaavasti 2011 hankkimani iPadin varaus ei laske ollenkaan, vaikka se on joskus päivätolkulla lentotilassa.

Kokemuksia, näkemyksiä?

Muuten tämä on kyllä mainio peli, otan arkena yhteyden tuotetukeen.
Normaalia iphonea. Uskokaa nyt, että niillä ei tee mitään! :sick::poop:
 
Mulla ekaa kertaa iipponi!:rolleyes: Xs max
Lapsilla on ollut 7 ja 8 plussaa ja i padia, ovat tykänneet.

Kun on tottunut Sampan noteluureihin tai muihin parhaimpiin malleihin niin tää omena on täysi vitsi!

Kaikista luureistani tällä on huonoin kirjoittaa ja ominaisuuksiltaan tää on todella vajaa jos esim vrt. Sampan Noteluureihin.
Vihoviimeinen aipponi minkä itselleni ostan!(y)

Mutta jos sä kuitenkin ostat niin aipponi valikoimasta tää Xs max on ihan jees.
 
Omenatuotteissa on aivan loistava keskinäinen yhteensopivuus ja kommunikointi.

Minulla pöytätietsikka, padi ja känny Applelta, enkä muuhun enää vaihda

Muunmerkkiset perheessä laukeaa aina tosi nopsaan :(
Tämä on 100% tosi! Mä en mitään paskaa applen telkkua osta!
Screenmirroring esim aipponista samppaan on työläs ja saattaa jopa maksaa!
 
WTF! :eek:

Latasin illalla bränikän 11 Pro Maxin suositeltuun 80% asti, laitoin lentotilaan ja menin nukkumaan. Aamulla oli enää 27% varausta jäljellä.

Miten se voi olla mahdollista? Vastaavasti 2011 hankkimani iPadin varaus ei laske ollenkaan, vaikka se on joskus päivätolkulla lentotilassa.

Kokemuksia, näkemyksiä?

Muuten tämä on kyllä mainio peli, otan arkena yhteyden tuotetukeen.
Sammutin kännykän ja käynnistin uudestaan, ongelmat meni ohi (y):)Nyt oon huomannut että akku on vallan mahtava tässä, vaikka käyttää nettiäkin paljon.
 

Yhteistyössä