Mitä järkeä on väittää jonkun olevan hoikka tms... jos se ei sitä ole??

Näkee kai sitä jokainen kun katsoo peiliin |O Mua niin ärsyttää kun jos tuskailen oman lantion, reisien ja takamuksen kanssa, niin kaverit kuorossa toitottaa, et höpö höpö laiha sä oot... Vaikka tasan mun jalat ja peppu ei ole laihoja ja lantio on leveä. Tai sit mulla on vääristynyt minä-kuva tai jtn...

Teettekö te tällästä??
 
Jos sun kaverit tykkää että on muotoja? Minusta naisella on kauhean näköistä sellaiset muodottomat tikkujalat ja ihan lättänä takapuoli, eli minusta on sopivan laiha kun on vähän niitä muotoja:) Muoks, eli toisen lihava on toisen laiha:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Sulla on rakas kriisi. Ja meillä kummallakin on aika leveä lantio. Mut siä oot hoikka :p
Nonni, siinäs näätte :LOL: Ja mä kun en tasan ole hoikka alavartalosta, jalat ku pylväät yms.. Oikeesti oon miettiny onks muilla joku ongelma vai hävettääkö sanoa mulle, et joo-o, on sulla tosiaan aika iso peppu :D
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Jos sun kaverit tykkää että on muotoja? Minusta naisella on kauhean näköistä sellaiset muodottomat tikkujalat ja ihan lättänä takapuoli, eli minusta on sopivan laiha kun on vähän niitä muotoja:) Muoks, eli toisen lihava on toisen laiha:)
Pitää olla persettä, näin on näreet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Jos sun kaverit tykkää että on muotoja? Minusta naisella on kauhean näköistä sellaiset muodottomat tikkujalat ja ihan lättänä takapuoli, eli minusta on sopivan laiha kun on vähän niitä muotoja:) Muoks, eli toisen lihava on toisen laiha:)
Toi on ihan totta, riippuu mihin vertaa, mutta kun mun hoikat ystävätkin tekee ihan sitä samaa :)
 
...
mua ottaa päähän ku mies on aina sanonu että oon laiha vaikka oikeasti on ylimääräistä!!!!! ja nyt ku pudotin sen 15 kiloa niin nyt se sit sanoo et olihan mulla aiemmin mahaa mut nyt oon laiha :kieh:

lisäks se väittää että mun jaloissa on lihaksia siinä missä muillakin vaikka mulla ei ihan oikeasti ole (kiitos kolmen leikkauksen) koska en ole liikkunut kunnolla vuosiin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Jos sun kaverit tykkää että on muotoja? Minusta naisella on kauhean näköistä sellaiset muodottomat tikkujalat ja ihan lättänä takapuoli, eli minusta on sopivan laiha kun on vähän niitä muotoja:) Muoks, eli toisen lihava on toisen laiha:)
Pitää olla persettä, näin on näreet :D
Mutta rajansa kaikella :saint:
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Nonni, siinäs näätte :LOL: Ja mä kun en tasan ole hoikka alavartalosta, jalat ku pylväät yms.. Oikeesti oon miettiny onks muilla joku ongelma vai hävettääkö sanoa mulle, et joo-o, on sulla tosiaan aika iso peppu :D
Mut pitää olla peppua, onko sit kiva kun pöksyt tippuu kun ei ole hanuria? Kintut voi olla hoikat mutta pylly on oltava :p
 
minä
niin ja jos tuttava joka on kahden lapsen syntymän jälkeen pyöristynyt huomattavasti ja odottaa että kehut häntä miten hoikka hän on kun hän on ahtanut ne vyötäröfarkut jalkaan jotka mahtui silloin ennen kahta lasta ja nyt roikkuu vattamakkarat niin edestä kuin sivuilta ylitte. ennen koko xs ja nyt ei voi ostaa vaatteita kokoa xl kun hän ei ole niin iso... :/
 
Banskun
laihaksi en halua itseäni sanottavan..pepusta sen verran et mulla taas mielestäni on liian pyöreä peppu..mies tykkää kyllä,mut sellaiset takataskuttomat farkut ei istu jalkaani lainkaan!!sitten peppu vasta pyöreä onkin..
*anteeks peppuspekulaatio*
 
hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Jos sun kaverit tykkää että on muotoja? Minusta naisella on kauhean näköistä sellaiset muodottomat tikkujalat ja ihan lättänä takapuoli, eli minusta on sopivan laiha kun on vähän niitä muotoja:) Muoks, eli toisen lihava on toisen laiha:)
Pitää olla persettä, näin on näreet :D
Ihmisen näkemys itestään on vääristyny. Kato valokuvista niin näet paremmin kenen perse on levein, yleesä naiset näkee ittesä 5-10kg paksumman näkösenä.
 
vieras
Paljonksä painat? Mulla on sama juttu, ehkä mun kaveripiirissä sit kaikki on niin paljon isompia kuin mä, että ne näkee mut hoikkana. Bmi 21 enkä todellakaan ole hoikka.
 
vieras
Riippuu näkökulmasta, mikä on hoikka. Jos puhutaan teini-ikäisistä, nin hoikat ovat suurin piirtein anarektikkoja. Mutta jos ikää on enempi, niin hoikaksi voi sanoa, jos ei ole ylipainoa eli jos painoindeksi on alle 25.
 
Mun kaveri kieltäytyi uskomasta, kuinka monta kiloa mulla raskaudesta jäi. Kuulemma ei varmana jääny niin paljoa. =)

En tiiä, ottaisko hyvällä vai pahalla, kun toisaalta, jos näytin sitten näin pontsolta ennenkin raskautta... :LOL: (tosin olin meeeeeeeeeeeeelkosen paljon hoikempi)
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
se että naisella on perse, ei tarkoita ettei se nainen olisi hoikka..
Ei niin, siskokset tässä tappelee. Miä tiiän että tuo on hoikka ja sillä on pyllykin. Kunhan nyt vaan kuvittelee |O :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs kun mulla on leveät hartiat, isot rinnat, paksut käsivarret, jykevä niska... eikä takapuolta tai lantiota nimeksikään... :( Olenko hoikka vai en... BMI 20
Mä katson kokonaisuutta..Joskin mulla on yläkroppa hoikka, mut en pidä itseäni hoikkana kokonaisuudessaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
se että naisella on perse, ei tarkoita ettei se nainen olisi hoikka..
Ei niin, siskokset tässä tappelee. Miä tiiän että tuo on hoikka ja sillä on pyllykin. Kunhan nyt vaan kuvittelee |O :heart:
Höpö höpö, kohta laitan kuvan nii sitten näätte onko mun alakroppa hoikka vai...EI. :heart: :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Jos sun kaverit tykkää että on muotoja? Minusta naisella on kauhean näköistä sellaiset muodottomat tikkujalat ja ihan lättänä takapuoli, eli minusta on sopivan laiha kun on vähän niitä muotoja:) Muoks, eli toisen lihava on toisen laiha:)
Pitää olla persettä, näin on näreet :D
Ihmisen näkemys itestään on vääristyny. Kato valokuvista niin näet paremmin kenen perse on levein, yleesä naiset näkee ittesä 5-10kg paksumman näkösenä.
Joo no valokuvissa sen leveyden vasta huomaakin :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja villiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs kun mulla on leveät hartiat, isot rinnat, paksut käsivarret, jykevä niska... eikä takapuolta tai lantiota nimeksikään... :( Olenko hoikka vai en... BMI 20
Mä katson kokonaisuutta..Joskin mulla on yläkroppa hoikka, mut en pidä itseäni hoikkana kokonaisuudessaan...
Eli en ole :(
 

Yhteistyössä