Mitä jos peruuttaa jonkun autoa päin ja vain poistuu paikalta?

  • Viestiketjun aloittaja vieraaas
  • Ensimmäinen viesti
"Korolla"
Olin muinoin tehtaassa töissä ja sielähän oli sitten satoja autoja parkkialueella.
Yhtenä päivänä olis sitten Tojotasta takapuskurin pääty vääntynyt sojottamaan suoraa taakse.
( silloin puskurit oli yleensä teräslevystä muotoon puristettuja, eikä mitään valtavia muovikaukaloita)
Porttivahdin kopissa valvontakamerojen monitorit, eli sieltä kysymään, näkyykö nauhalla kolaroijaa.
" Ei sinne kamerat näe " vastas vartiomies. Nonni, ihan sain itte vahingon korvata kuntoon.
Kostoksi yhteiskunnalle, tein itte uuden puskurin vahvasta teräspalkista ja tietenkin terävät nurkat, sekä supervahvat päädyt.
Siihen kun olis jollaki passatilla tai millä te nyt ajelettekaan, tökänny, niin eipä olisi vääntyny puskuri, mutta tökkääjän autoon satavarma jälki/naarmu/kuoppa/viilto/reikä you name it.
 
peruuttelija
Omaa autoani kolhittu usein, kolhija aina poistunut paikalta kuin pieru saharaan. Siitä syystä toimin itse samoin, jos vain mahdollista. Muistaakseni lievästi olen kolhaissut 4 autoa ja onneksi ei kertaakaan silminnäkijöitä :)
 
???
Meidän autoon kun törmäsi toinen auto ja rekkari saatiin ylös niin ko. kuski sai sakot kolaripaikalta pakenemisesta, ilmoittamatta jättämisestä ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Termit ei välttämättä ole ihan oikeat mutta kuitenkin. Toinen tapaus oli se kun olin ostanut auton niin ensimmäisten kahden viikon aikana siihen ilmestyi kaksi lommoa eikä yhteystietoja jätetty kummallakaan kerralla ja parkkipaikan valvontakamerassa ei tietenkään näkynyt juuri mun autoa...
 
Kyllä se keljutti maksella omasta pussista toisen törttöilyt :( Vakuutus ei korvannut.

Nyt on alla semmonen auto, että ei ole mitään väliä, vaikka joku sattuisi vähän kolhaisemaan. Ja nykyään onkin hyvä vedota siihen lain kummalliseen koukeroon, mistä tässäkin ketjussa on mainittu. :rolleyes:
 

Yhteistyössä