Mitä jos sun miehes soittaisi äidilleen teidän riidan jälkeen ja

  • Viestiketjun aloittaja KIEHUN
  • Ensimmäinen viesti
KIEHUN
olisi kertonut kaiken riidasta jne ja sitten anoppi soittaisi sulle ja alkaisi kysellä, että mitä siellä nyt tapahtuu, miksi aina teet niin ja näin.

JUMALAUTA!Mitä se sille kuuluu! mutta mies ei tunnu tajuuvan tehneensä mtn väärin. Mun mielestä sillä ei ole oikeutta kertoa meidän riidasta, joka on ainakin mulle hyvin henk.kohtainen.

Kumpaa se oikeen arvostaa, tai kumman mielipidettä, enemmän, äitinsä vai vaimonsa? Jestas, tuntuu olo niin nöyryytetyltä!
 
Raivoissani olisin minäkin. Ei ole tainnut napanuora vieläkään katketa? :/
Kai tuumasit anopille tuon, että mitä se sille kuuluu?! On silläkin pokkaa alkaa utelemaan vielä kaiken päälle... :headwall:
 
no
Eipä ihme että tuntuu nöyryytetyltä! Typerästi teki miehesi, kyllä minäkin raivostuisin. Ei ole aikuistunut kun vanhempiensa helmoihin säntää. Tulisi sitoutua puolisoon eikä vanhemmille ehdottomasti "rollita" riidoista!Q!

Lapsellinen mies. Puhu sille, vaikka olet sitä varmaan tehnytkin..
 
KIEHUN
Alkuperäinen kirjoittaja möksö:
toi on vähän niinku sisarukset lapsena. heti kun toinen kiusaa tai ärsyttää, on pakko rynnätä äidille kantelemaan..
Aivan! Ja mies perusteli soittamisen sillä, ettei hällä oo ketään muuta joka vois ymmärtää ja oli pakko saada ajatuksia purettua... Mutta valittipa ketun hyvin kohteen, kelle puhua.
Tekis mieli niiin raivota!
 
"Äitiiiiii, toi kiusaa!"

Mahdoton kuvitella, että mies noin tekisi...napanuora on kuitenkin jo katkennut.

Kuulostaa hyvinkin paljon ystäväni exän touhuilta. Siinä perheessä oli vaimon vika sekin, että mies hakkasi rajusti useita kertoja: anoppi soitti ja mäkätti että miksi sä oot niin ärsyttävä, miksi provosoit, ei "Antti" muuten niin tekisi mutta kun sä oot tuollainen...onneksi hän pääsi eroon koko sairaasta suvusta.
 
jaa
Meillä mies ei tekisi tuota koska yleensä aina meidän riidat koskee anoppia ;), ja olen ennenkin sanonut anopille että meidän asioihin ei tarvi puuttua, eli ei varmaan soittaisi mulle.
 
;)
Alkuperäinen kirjoittaja KIEHUN:
Alkuperäinen kirjoittaja möksö:
toi on vähän niinku sisarukset lapsena. heti kun toinen kiusaa tai ärsyttää, on pakko rynnätä äidille kantelemaan..
Aivan! Ja mies perusteli soittamisen sillä, ettei hällä oo ketään muuta joka vois ymmärtää ja oli pakko saada ajatuksia purettua... Mutta valittipa ketun hyvin kohteen, kelle puhua.
Tekis mieli niiin raivota!
sano sille että hankkii kavereita, mammampoika
 
Mä taas ymmärrän sun miestä ihan hyvin. Tottakai sitä haluaa puhua riidoista jonkun kanssa, eikä mun mielestä mies porukassa hirveesti semmosia juttuja porista ja miehelle äiti on kuitenkin aina tärkeä, eikä siinä ole kysymys kantelusta tai siitä, etteikö napanuoraa olisi katkaistu!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Raivoissani olisin minäkin. Ei ole tainnut napanuora vieläkään katketa? :/
Kai tuumasit anopille tuon, että mitä se sille kuuluu?! On silläkin pokkaa alkaa utelemaan vielä kaiken päälle... :headwall:
Mä olen just sellanen typerys, että aloin eka kertoa omaanäkökantaa jne. vaikka mielessäni ajattelin just noin. Loppuviimen sain sanottua, että tää on kuule ihan meidän,asia ei sun...Pitäis osata olla jämäkämpi, eikä aina "myötäillä" :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Raivoissani olisin minäkin. Ei ole tainnut napanuora vieläkään katketa? :/
Kai tuumasit anopille tuon, että mitä se sille kuuluu?! On silläkin pokkaa alkaa utelemaan vielä kaiken päälle... :headwall:
Mä olen just sellanen typerys, että aloin eka kertoa omaanäkökantaa jne. vaikka mielessäni ajattelin just noin. Loppuviimen sain sanottua, että tää on kuule ihan meidän,asia ei sun...Pitäis osata olla jämäkämpi, eikä aina "myötäillä" :/
Samoin oisin varmaan minäkin. Ihan pelkästään siksi, että oisin ollut niin :eek: ettei ajatus kulkisi. Ärsyttävä tapaus kyllä.
 
vieras
No sun anoppi on kyllä melkoisen ajattelematon kun puuttuu asioihin.
Mutta toi äidille soittaminen on jossain määrin ymmärrettävää.

Mä oon joskus kans soittanut mun äidille riidan jälkeen, en tosin haukkuakseni miestäni vaan puhuakseni itseääni vaivaavasta asiasta kun mun mies ei tietyistä lapsen ongelmista suostu puhumaan ei hyvällä eikä pahalla ja mä jään niin yksin sit ongelmien kanssa.

Ja on napanuora katkennut, en itseasiassa ole edes aina niin hvyissä väleissä vanhempieni kanssa, mut lapsenlapsi on heille kaikii kaikessa ja siksi he jaksaa miettiä miten lasta auttaisi ongelmissa jos asiasta puhun heille.
 
v
En voi ymmärtää. Yksi kaverini on sellainen, että soittaa riidoista miehen äidille ja valittaa, millainen mies on. Aivan järjetöntä. Kyllähän jokainen ymmärtää, että äiti pitää lapsensa puolta ja se on anopin mielestä miniä, jossa vika on. Poikkeuksellisia anoppejakin voi olla, mutta siltikään perheriidat eivät kuulu muille.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja KIEHUN:
Aivan! Ja mies perusteli soittamisen sillä, ettei hällä oo ketään muuta joka vois ymmärtää ja oli pakko saada ajatuksia purettua... Mutta valittipa ketun hyvin kohteen, kelle puhua.
Tekis mieli niiin raivota!
Mun tytär soittaa mulle, kun sillä on paha mieli ja tarve puhua. Musta olisi hyvin surullista, jos tyttäreni puoliso kieltäisi häntä soittamasta mulle. On tytöllä ystäviäkin, mutta joskus kokee parhaimmaksi vaihtoehdoksi puhua mulle eikä kavereilleen.

Itse en kyllä alkaisi sitten lapseni puolisolle soittelemaan ja kyselemään, mitä siellä nyt tapahtuu.
 

Yhteistyössä