Mitä joulukoristeita teillä on jo?

  • Viestiketjun aloittaja kilisee kilisee kulkunen
  • Ensimmäinen viesti
Minni-hiiri harmaana
Ostin yhtenä jouluna semmosen mustan ja rennonnäkösen tontun. Se on nyt istunut tuolla hyllyn kulmalla pari vuotta kotitonttuna.

Isossa silkkipuussa on pikkupallo-lamput, mutta ne on niitä pimeän ajan valoja, jotka sammuu joulun ajaksi, kun kuusi tulee sisälle.
 
..
Ei vielä moneen, moneen viikkoon yhtään joulukoristetta. Naapurissa tulee joka vuosi tontut, tähdet ym ikkunoihin ja valot pihalle jo ennen marraskuuta ja mua jopa hieman ihmetyttää. Valot ei ole mitään hillittyjä vaan kaikenväriset koristeet ilahduttaa naapureita pihalla ja omaa väkeä sisätiloissa ;)
 
Täällä on jouluaskartelut aloitettu. Oon useemman tontun virkannu ja joulusukkia pari, mutta laatikossa ne vielä odottelee. Vaikka oon tosi jouluihminen ja haluan alottaa ajoissa joulunodotuksen niin ei nyt sentään vielä. Joulukoristeita alan laittamaan lähempänä joulukuuta.

Mää en ymmärrä miks esim. noita ulkovaloja sanotaan jouluvaloiks, mun mielestä ne ei oo millään tavalla jouluvaloja, pitäähäh ihmiset niitä usein koko pimeen kauden ulkona päällä. Me ei olla saatu ite vielä laitettua mitään valojakaan mutta naapureilla alkaa muutamilla jo olla enkä tosiaan miellä niitä millään muotoa jouluvaloiks...ehkä jos olis jotain kirkkaan värisiä joulupukkeja, mut siis ihan noita normi ulkovalosarjoja.

En kyllä kehtais edes kertoo jos meillä olis jo nyt jouluverhot :D mää oon aina ajatellu et oon ite jotenkin aikasessa ton joulun laittamisen kans, mut taidankin olla sitten ihan maltillinen :D
 
kilisee kilisee kulkunen
[QUOTE="vieras";29107010]Siis jaetaan ne lahjat sukulaisille joita nähdään ensi viikolla eikä sen jälkeen nähdä enääenben joulua. :D[/QUOTE]

Ihanaa :xmas: Kai te kinkun paistatte kuitenkin sukulaisille, pikku kinkun? Se kinkun tuoksu on niin ihana kun se leijailee, heti tulee olo kuin olisi jouluaatto. Nim. Pikkukinkku juuri uunissa :xmas:
 
kilisee kilisee kulkunen
Ei vielä moneen, moneen viikkoon yhtään joulukoristetta. Naapurissa tulee joka vuosi tontut, tähdet ym ikkunoihin ja valot pihalle jo ennen marraskuuta ja mua jopa hieman ihmetyttää. Valot ei ole mitään hillittyjä vaan kaikenväriset koristeet ilahduttaa naapureita pihalla ja omaa väkeä sisätiloissa ;)
Ootko koskaan ajatellut, että naapureita voi ärsyttää myös se, että toiset eivät panosta joulukoristeluun pihamaallaan/ ikkunoissa?? Ei niitä koristeita vain itseä varten laiteta, vaan myös muita ihmisiä!! Ohilkulkioita :xmas: Joulumieltä sinnekin hei!
 

Yhteistyössä