Mitä joululahjaksi miehelle?

Vaimomatskuu
Oma mieheni sanoi ettei tiedä mitää haluaa/ei keksi joten tein hänelle oman joulukalenterin josta löytyi valokuvia ;), omatekoisia lahjakortteja joilla sai esim. Hieronnan, skipata siivouspäivän ja lähtä poikien kans ryyppään, blowjobeja. Suklaata tietenkin,pikku-auto joka on ulkoisesti samanlainen kuin hänen unelma-auto jonka haluaisi laittaa mutta ei ole varaa, hierontaöljyä, pieni konjakkipullo ja 24 luukun takaa löytyi penisrengas. Oli ukko kyllä mielissään ja joka aamu kiirehti avaamaan uutta luukkua :) ja itse joululahjaksi ostin vain jotaki pientä koska sovittiin ettei osteta mitään kummempaa.
 
vierailija
1) Kiltimpi versio. Lahjakortti neljän kohde hierontaan. Tarvitset toki ystävättären mukaan, hierojat pukeutuu näyttäviin alusvaatteisiin ja ystävär poistuu sopivaan aikaan.

2) Rohkeampi versio. Jos mies on vihjaillut että esim. kolmen kimppaa voisi kokeilla mutta puoliso ei ole halunnut niin lahjakortti jolla sellaisen saa.
 
Joulumieltä
Miten olisi mm. tehokas ladattava taskulamppu, karikatyyri omakuvamuki, aktiivisuusranneke, elokuvaliput, hierontalaite, laadukkaat langattomat kuulokkeet. Ja etten ihan omiksi ideoiksi väittäisi, niin löysin vinkit omakoti.fi:n lahjaideasivulta. Tuolta olen useamman kivan idean napannut oman naiseni lahjapakettiin.

Itse sain paremmalta puoliskoltani viime jouluna lahjakortin pakohuonepeliin. Oli kyllä ainutlaatuinen kokemus! :)
 

Yhteistyössä