Mitä Jouluvalmisteluita teillä on jo tehty?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
rakastan joulua
Jouluvalot on jo ikkunoissa, samoiten jouluverhot ikkunoissa ja joululiinat pöydillä.

Joululahjat melkein ostettu, vielä jotain pientä puuttuu. Paketointi on samoiten tekemättä.

Joulukortit ovat kirjoittamatta, pitäisi kirjoittaa.
 
lucifer
kinkut ja kalkkunat on ostettu, sisälle on laitettu jouluvalot, ulos laitetaan tänään.
tilauksiin olen tehnyt kolme piparitaloa ja pipareita jonkun kilon, itselle vasta itsepäisyyspäivänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Osan lahjoista olen lapselle ostanut,paketoinnin hoidan vasta kun kaikki lahjat on hankittu.Siinä ne kaikki mun "valmistelut".Jouluvalot ja muut koristeet laitan tavan mukaan tuossa joulukuun ensimmäisinä päivinä.Joulusiivouksen suoritan juuri ennen aattoa,meillä turha siivota paljon aiemmin,kun tää kämppä ei kauaa kunnossa pysy. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Yksi kinkku syöty ja riisipuuroa. (riisipuuroa syödään meillä tosin muutoinkin kuin jouluna)
Perheen kesken pikkujoulut on ensi perjantaina. Siitä se joulu sitten alkaa meillä. Askartelua, leipomista, koristelua, joulumusiikkia. Ihanaaaaaaaaaa:heart:

Joulukalenterit ja Lahjat on osapuilleen hankittu kaikki. Nokkahuilu on vielä hommaamatta!!, nuorinkin sellaista toivoi, hyvä kun muistutit!!!:heart:
 
avantasia harmaana
Täällä esikoinen (3,5v) on jo koristellut oman pienen joulukuusen:D nyt kyselee että missä isin ja äidin iso kuusi..Valoja laiteltu ja verhoja vaihdettu ja näin joulun kunniaksi pyöritelty huonekalujakin..:p
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Ccc";27609279]Pitää laittaa myös haarniska uidessa on hyvä ettei hai vie kikulia.[/QUOTE]
Se on ihan hyvä mutta todennäköisyys on kookospähkinää pienempi sillä hai vie vain noin 40 kikulia vuodessa.
Eipäs muuten unohdeta sitäkään että lento-onnettomuuksissa kuolee 1300 ihmistä vuosittain.

Kinkkuun tukehtuneita en tiedä olevan joten eikun kinkkua lärviin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tehnyt erilaisia listoja :xmas: On siivouslistaa, lahjalistaa, ruokalistaa ja sellainen joululista, joka oikeastaan sisältää nuo edellä mainitut listat muutaman muun jutun lisäksi :D

Lapselle joulukalenteri on tehty, lisäksi laitettu yksi jouluvalo sisälle (loput sitten lauantaina kun on joulukuun ensimmäinen päivä, silloin laitetaan myös muita joulukoristeita esille).

Olen ostanut lapsen joululahjat kaikki ja osan paketoinut. Miehellekin on pari pientä lahjaa.
 
"Jeba"
Jouluvalot laitettu ulos ja sisälle.
Joulukortit kirjoitettu ja viety postiin.
Kinkku ostettu pakkaseen.
Jouluverhot laitettu ja joululiinat pöydille.
Muutamat lahjat ostettu ja paketoitu.
 
"hansu"
Muutamat valot olen laittanut, jouluverhot vaihdettu olohuoneeseen, joulukortit melkein tehty, kinkku ostettiin tänään, laatikot on tehty pakkaseen, joululahjat lapsille ostettu.
 
"Ccc"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27609311:
Se on ihan hyvä mutta todennäköisyys on kookospähkinää pienempi sillä hai vie vain noin 40 kikulia vuodessa.
Eipäs muuten unohdeta sitäkään että lento-onnettomuuksissa kuolee 1300 ihmistä vuosittain.

Kinkkuun tukehtuneita en tiedä olevan joten eikun kinkkua lärviin :D
Mieluummin kuolen lento-onnettomuudessa kuin vietän joulua.
 
"hmm"
lahjat on hankittu ja paketoitu, joulukoristeluista kerkesin laittaa kahdet jouluvalot mutta sen jälkeen päädyimmekin miehen kanssa eroon, niin pitää ne pakata nyt takaisin. katsoo sitten kerkeääkö tai jaksaako uudessa asunnossa laittaa joulua.
 

Yhteistyössä