Mitä jouluvalmisteluja teette tänään?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"äiti"
Varasin kirjastosta Rasmus Nalle- kirjoja aaton odottelupuuhaksi ja kiittos tuota jääkaappivinkistä. Jos tämä keittiö olisi pian valmis.:) Ja ehkä jouluisia muffinsseja hedelmäpaloilla ja mateleilla.
 
"a p"
[QUOTE="pieras";25208956]En mitään. Teen töitä, ever heard of it!?[/QUOTE]

Kiva työpaikka sulla kun ehdit palstailemaan. Ei tulis omassa työssä mieleenkään että ehtis. Juuri olin viikonlopun töissä, kai sitä saa vapaillakin olla? ;)
 
Menen ostamaan viimeisiä joululahjoja ja ensimmäisiä jouluruokia. Jos löydän yhden hukassa olevan osoitteen, vien myös joulukortit samalla postiin. Ja jos jaksan illalla, laitan vielä jouluvalot ikkunoihin. Se ehkä jää... :D
 
Teen joulukortit loppuun ja vien postiin. Vaihdan ruokailuhuoneen verhot ja laitan jotain koristeita. Pesen joululiinan ja liimaan piparkakkutalon kasaan. Teen jouluruokalistaa ja mietin lahjoja.

Olen jo pessyt saunan ja ajattelin sinne hakea kuusen oksia antamaan tuoksua. Enpä kai muuta tänään :)
 
Keittiönoita
[QUOTE="a p";25208962]Kiva työpaikka sulla kun ehdit palstailemaan. Ei tulis omassa työssä mieleenkään että ehtis. Juuri olin viikonlopun töissä, kai sitä saa vapaillakin olla? ;)[/QUOTE]
Miksei ehtisi? Mäkin olen juuri nyt puhelinpalaverissa ja suurin osa palaverin asioista on diipadaapaa eikä koske mua. Hyvin voin palstailla.
 
"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25208982:
Miksei ehtisi? Mäkin olen juuri nyt puhelinpalaverissa ja suurin osa palaverin asioista on diipadaapaa eikä koske mua. Hyvin voin palstailla.
Kuten sanoin mun työssä ei todellakaan ehtis palstailemaan. Hyvä kun syödä ehtii. Ylitöiksi menis jos palstalla istuisi ;) Toisaalta mulle sopiikin työ jossa raadetaan, tylsää jos pitäisi aikaa kuluttaa netissä :p
 
Keittiönoita
[QUOTE="a p";25208990]Kuten sanoin mun työssä ei todellakaan ehtis palstailemaan. Hyvä kun syödä ehtii. Ylitöiksi menis jos palstalla istuisi ;) Toisaalta mulle sopiikin työ jossa raadetaan, tylsää jos pitäisi aikaa kuluttaa netissä :p[/QUOTE]
Jep, töitä on erilaisia :)
 

Yhteistyössä