Mitä just näin?? Mitä mä näen, mun silmät palaaaah!!!

  • Viestiketjun aloittaja pöyristynyt
  • Ensimmäinen viesti
Mikäs siinä jos itte tykkää takapuolestaan, mutta enpä ikinä hoikkana ihmisenä haluaasi ittelleni tuollaasta persettä. Sori ny vain, mutta tuo Nickin perse on aiva järkyttävän ruma. Toinen samanlaanen on Coco Austinilla. Ei hyvää päivää.

Niin ja tuo musiikki... Noh... Antaa olla.

[video=youtube;FlItMpGYQTo]http://www.youtube.com/watch?v=FlItMpGYQTo[/video]
 
mies1harm.
USAssa sai pimpit ja tissit näkyä leffoissa kunnes Reaganin hallitus kielsi. Nykyään on hyvin tarkkaa.

Itse en tykkää tuollaisesta hehtaariarsesta, joita osalla. Vähän sama kuin naiset ei tykkää "hormonibodareista" varmaan. Osalla kuitenkin hyviä, sopivasti pyöreitä ja leveitä. Toi ghettoestetiikka laajemmin ei kiinnosta.
 
Mikäs siinä jos itte tykkää takapuolestaan, mutta enpä ikinä hoikkana ihmisenä haluaasi ittelleni tuollaasta persettä. Sori ny vain, mutta tuo Nickin perse on aiva järkyttävän ruma. Toinen samanlaanen on Coco Austinilla. Ei hyvää päivää.
siis just tommonen persehän on hyvä

Nickillä on ehkä tän julkkissakin paras perä ja yleensäkkin runko IMO
 
Musiikillisesti en tuota kyllä arvosta, enkä videonkaan kässäriä, mutta eipä tuollanen pepunhytkyttelyjumppa varmaan kenellekään naiselle haitaksi olisi petipuuhia miettien ;) Itsekin oon peppunaisia, arvostan omaani, joten sikäli jee :p
 

Yhteistyössä