Mitä just näin?? Mitä mä näen, mun silmät palaaaah!!!

  • Viestiketjun aloittaja pöyristynyt
  • Ensimmäinen viesti
siis just tommonen persehän on hyvä

Nickillä on ehkä tän julkkissakin paras perä ja yleensäkkin runko IMO
Ja mun mielestä taas ei oo. Makuasia. Tiedän monta julkkisnaista joilla on huomattavasti paremman näköönen takapuoli ku Nickillä. Enkä ny tarkoota, että pitää olla pieni ja olematon takapuoli vaan kyllä munki mielestä naisella saa kurveja olla, mutta rajansa kaikella. Myös perseen täyttämisellä.
 
Ja mun mielestä taas ei oo. Makuasia. Tiedän monta julkkisnaista joilla on huomattavasti paremman näköönen takapuoli ku Nickillä. Enkä ny tarkoota, että pitää olla pieni ja olematon takapuoli vaan kyllä munki mielestä naisella saa kurveja olla, mutta rajansa kaikella. Myös perseen täyttämisellä.
noh, kaikillahan meillä on omat taipumuksemme

mulla se on naisten isot perseet
 
[QUOTE="Goldie";30261517]Joillakin naisilla on implantit perseessä. Kamalan näköistä. Ei ole enää normaalia.[/QUOTE]
Samaa voin sanoa silikonitisseistä ja tekohuulista. Luonnollista sen olla pitää, ja jos ei oo niin treeniä ja kehoa muokkaavia vaatteita mieluummin, kiitos.
 
surku.
Ihan vitun surullista että joku noin rikas ihminen laulaa työkseen omasta perseestään ja näyttelee sitä. Toisekseen surullista on se, että miehet sitten pisteyttää näitä perseitä ja esittää omia ihanteitaan ja linkittelee kuvia jotka on photoshopattuja. Ja toi Minjahinkin pers on leikelty. Ei ole enää realismia näissä ihanteissa.

Voin vaan kuvitella, miten vaikeaa pikkutyttöjen aikuiseksi kasvaminen tässä meidän sairaassa yhteiskunnassa on.
 
mies1harm.
Ihan vitun surullista että joku noin rikas ihminen laulaa työkseen omasta perseestään ja näyttelee sitä. Toisekseen surullista on se, että miehet sitten pisteyttää näitä perseitä ja esittää omia ihanteitaan ja linkittelee kuvia jotka on photoshopattuja. Ja toi Minjahinkin pers on leikelty. Ei ole enää realismia näissä ihanteissa.

Voin vaan kuvitella, miten vaikeaa pikkutyttöjen aikuiseksi kasvaminen tässä meidän sairaassa yhteiskunnassa on.
Miehet on aina tehneet tuota arviointia, etenkin viimeiset ~100 vuotta länsimaissa. Ja tekevät jatkossakin. Samoin naiset arvioivat tiedostamattaankin miesten kehon muotoja, myös mm. sukupuolialuetta.

Enpä usko kuviani shopatuiksi. Kaikki ei ole vielä feikkiä. :) Ja mäkään en tykkää feikatusta kauneudesta. Olen mm. todistanut tuon blondin tasoista peppua livenäkin, joka ei varmasti ollut shopattu tai leikelty. Suomalaisilla on vaan tapana mennä ääripäästä toiseen näissä arvioissa: joko feikki tai luomu eikä mitään ole sillä välillä. Syy taitaa olla naisten kauneuskeskustelun suhteellisessa vähyydessä tai suppeudessa. No nythän on fitness-buumi ja se on ihan hyvä siinä että selluliitit vähenee. Ne on vähän ikäviä.
 
surku.
Miehet on aina tehneet tuota arviointia, etenkin viimeiset ~100 vuotta länsimaissa. Ja tekevät jatkossakin. Samoin naiset arvioivat tiedostamattaankin miesten kehon muotoja, myös mm. sukupuolialuetta.

Enpä usko kuviani shopatuiksi. Kaikki ei ole vielä feikkiä. :) Ja mäkään en tykkää feikatusta kauneudesta. Olen mm. todistanut tuon blondin tasoista peppua livenäkin, joka ei varmasti ollut shopattu tai leikelty. Suomalaisilla on vaan tapana mennä ääripäästä toiseen näissä arvioissa: joko feikki tai luomu eikä mitään ole sillä välillä. Syy taitaa olla naisten kauneuskeskustelun suhteellisessa vähyydessä tai suppeudessa. No nythän on fitness-buumi ja se on ihan hyvä siinä että selluliitit vähenee. Ne on vähän ikäviä.
Sunlaiset miehet on vähän ikäviä. Onneksi olet vähemmistöä.
 
"Goldie"
Ihan vitun surullista että joku noin rikas ihminen laulaa työkseen omasta perseestään ja näyttelee sitä. Toisekseen surullista on se, että miehet sitten pisteyttää näitä perseitä ja esittää omia ihanteitaan ja linkittelee kuvia jotka on photoshopattuja. Ja toi Minjahinkin pers on leikelty. Ei ole enää realismia näissä ihanteissa.

Voin vaan kuvitella, miten vaikeaa pikkutyttöjen aikuiseksi kasvaminen tässä meidän sairaassa yhteiskunnassa on.
peesi

Ja luullaan löytävänsä tietynlainen ja näköinen puoliso.
 
surku.
[QUOTE="Goldie";30261564]peesi

Ja luullaan löytävänsä tietynlainen ja näköinen puoliso.[/QUOTE]

Ja kun ei löydy, niin keksitään itselle joku ihmeen valeidentiteetti nettiin ja tullaa plussalle lässyttämään. Eihän sitä sellaista varmaan täältäkään löydy, mutta voihan sitä yksinäisyyttään ainakin kostaa kertomalla jatkuvasti täällä oleville naisille, etteivät ole kelpaavia sellaisenaan.
 
surku.
Elät itsepetoksessa. On psykologisesti tutkittua, että naisetkin arvioivat miehiä esim. silmillään jopa ilman että itse tietävät sitä. Olemme biologisia olentoja.
Sä elät itsepetoksessa kun luulet olevasi joku mahtimies, joka saa arvostella ja arvioida. Tai saathan sä arvostella, mutta ei se susta mahtavaa tee. Yleensä tiukimmin toisten ulkonäköä arvostelevat on itse niitä vähiten tavoiteltuja tyyppejä.
 
mies1harm.
Sä elät itsepetoksessa kun luulet olevasi joku mahtimies, joka saa arvostella ja arvioida. Tai saathan sä arvostella, mutta ei se susta mahtavaa tee. Yleensä tiukimmin toisten ulkonäköä arvostelevat on itse niitä vähiten tavoiteltuja tyyppejä.
Alkeellista.

Jokainen mies arvostelee ja arvioi, samoin jokainen nainen. Kohtaa nyt tosiasiat tai face the music kuten englantilainen sanonta kuuluu :)
 
mies1harm.
Arvostelu on biopsykologinen välttämättömyys ja arkipäivää :) Ja lisäksi aika nautinnollistakin. On tähän nähden toissijaista, miten sen tekee, jos puhutaan ihmiskäyttäytymisen faktoista.

Ja totta vie jos naisen vartaloita yrittää joku vulgaarifeministi kieltää arvostelemasta niin nousen kapinaan ja sellainen yhteiskunta toteutuu vain kuolleen ruumiini yli ;)
 
surku.
Arvostelu on biopsykologinen välttämättömyys ja arkipäivää :) Ja lisäksi aika nautinnollistakin. On tähän nähden toissijaista, miten sen tekee, jos puhutaan ihmiskäyttäytymisen faktoista.

Ja totta vie jos naisen vartaloita yrittää joku vulgaarifeministi kieltää arvostelemasta niin nousen kapinaan ja sellainen yhteiskunta toteutuu vain kuolleen ruumiini yli ;)
Joo uskon, että sä nautit siitä. Et kuitenkaan uskalla itse asettua arvosteltavaksi missään suhteessa, edes kirjoitteluasi ei saisi arvioida. Toi sun kuolleen ruumiin yli kuulostaa oikeesti hyvältä. Sun kannattas ehkä kertoo vielä vähän enemmän itsestäsi jos sä oikeasti muka haluat tota meininkiä.
 
Kyllä minä heteronaisenakin osaan arvostaa naiskauneutta ja myös minulla on mielipiteeni siitä mikä on kaunis peppu. Esimerkiksi nuo mies1harm. laittamat kuvat edustuvat myös minun peppuihannettani.

Peppuihanne HIH :p
 
mies1harm.
Joo uskon, että sä nautit siitä. Et kuitenkaan uskalla itse asettua arvosteltavaksi missään suhteessa, edes kirjoitteluasi ei saisi arvioida. Toi sun kuolleen ruumiin yli kuulostaa oikeesti hyvältä. Sun kannattas ehkä kertoo vielä vähän enemmän itsestäsi jos sä oikeasti muka haluat tota meininkiä.
Olen takuulla paljastanut täällä enemmän itsestäni, niin mielestäni kuin kehoni olemuksesta, kuin sinä :) Käytä hakua.

Olen itse atleettinen ja se varmasti on yksi syy miksi en ole ikinä pitänyt ylipainoisista enkä edes tosi pyöreistä harvoja poikkeuksia (lähinnä nk. elovena-naiset) lukuunottamatta. Heidän joukossaan voi silti toki olla hienoja ihmisiä, eräs ystävänikin on ylipainoinen mutta silti tosi hieno tyyppi.

Jos yritätte kieltää miehiltä naisten arvioinnin niin takaan, että epäonnistutte.
 
mies1harm.
Kyllä minä heteronaisenakin osaan arvostaa naiskauneutta ja myös minulla on mielipiteeni siitä mikä on kaunis peppu. Esimerkiksi nuo mies1harm. laittamat kuvat edustuvat myös minun peppuihannettani.

Peppuihanne HIH :p
:) Kiitos, tässähän ei pitäisi olla edes ongelmaa. Kiitos myös HoitoonVaan-nimimerkillä sympatioista.

Ihmisillä on oltava vapaus pitää erilaisista asioista. Emme hemmetissä voi maalata maailmaa yhdellä värillä.
 
mies1harm.
Kyllä tuon linkittämäni blondin peppu onkin muuten upea :p Konstailematonta mutta täyttä naisellisuutta. Siitä pidän :) Toki sääret ja hiukset myös ovat kauniit. Jumaloin suorastaan tällaisia naisia.

Enkä tykkää, jos vähän feminismistä kuullut nainen - joita on kyllä liikaa - yrittää sen kieltää.
 

Yhteistyössä