Mitä Jyväskylän InTiimin inssi pitää sisällään?

jsl
Eli mitä tuohon hintaan sisältyy ja mitä siellä tapahtuu?
Ultrataanko inssipäivänä yms.?
Mulla ens viikolla eka ultra menopurin pistämisen aloituksen jälkeen ja inssi aikaa olis tarkotus arvioida. Voi kyllä olla että jää tekemättä, koska taitaa klinikka olla kiinni syyslomaviikon, vai tietääkö kukaan asiasta paremmin? Lisäksi mulla on tunne, että tämä piikittäminenkin on ollut yhtä tyhjän kanssa.
 
Meille tehtiin InTiimissä inssi viime kesänä. Lääkkeenä oli kans menopur+gregnyl ja jarrupiikit (en muista merkkiä). Hinnaksi tuli lääkkeineen päivineen reilu 700 euroa. Eli tuo netissä oleva iui-hinta ei sisällä kuin itse iui:n, minusta eka spermatutkimus piti maksaa erikseen.
 
jsl
Ok.
No meille tehtiin eilen ex-tempore inssi omilla siittiöillä. Laskua en ole vielä nähnyt. Menin siis sinne vain ultraa varten eli varmaan laskuttavat myös siitä erikseen... toivottavasti edes yksillä toimistokuluilla selvitään.
 
Meillä eka inssi tuli maksamaan kaikkine ultrineen 480€ + spermanäytteen käsittely 60 €. Meillä oli enemmän ultria kuin normaalisti, koska reagoin hitaasti lääkkeille. En oo ainakaan kuullut et oisvat syyslomaa kiinni....
 

Yhteistyössä