Mitä kahvia teillä juodaan kotona?

Juomme Juhlamokkaa

Ymmärrän kyllä miksi suomalaista kahvia haukutaan, että se on hirvittävää kuraa ja laihaa. mutta ah, se vaan on niin parasta.
 
kahvinsuurkuluttaja
Tällä hetkellä jotain Hieno kahvia,muistaakseni.. No valkosessa paketissa kuitenkin. Meillä ei ole lempparia vaan juodaa mitä millonki juhlamokkaa, saludoa, rainbown kahvia tai lidlin punasessa paketissa olevaa.

Muutamaa halppis kahvia ei juoda eikä myöskää brazil (?) kahvia, ne on pahoja
 
brazil
Barazilia juodaan. Ja mun mielestä kummaa, kun ihmiset sanoo että se ja se kahvi on niin kallista. Jos yksi kupillinen tulee maksamaan vaikka 2 centtiä enemmän kuin joku halvempi kahvi, niin onko se nyt niin paha?
 
"vieras"
Mä olen aika aloittelija kahvin saralla ja kysyn, että mikä kahvi piristää parhaiten? Missä eniten kofeiinia? Ja mistä kofeiinipitoisuuden näkee paketin kyljessä? Huomasin nimittäin että ainakaan kultakatriina ei piristä samoin kuin saludo.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28689035]Mä olen aika aloittelija kahvin saralla ja kysyn, että mikä kahvi piristää parhaiten? Missä eniten kofeiinia? Ja mistä kofeiinipitoisuuden näkee paketin kyljessä? Huomasin nimittäin että ainakaan kultakatriina ei piristä samoin kuin saludo.[/QUOTE]

Sama ku kysyisit että mikä viini menee parhaiten päähän. :D
 

Yhteistyössä