Mitä kaikkea mun viiden vuoden palstailun aikana onkaan tapahtunu...

Kaikenmaailman friikit on mua ilahduttaneet. paras ollu ehkä se mikä lie fatima gyllenpöökeli :D
Exän kyttäilyt :eek: :heart:
Ja muiden ihanien ihmisten jotka joskus tunsin irl kyttäily...

Mikä on ollu teijän mieleenpainuvin palstahetki :D
 
vieras
Mun oma elämä on niin tuikitavallista että olen seurannut erikoisempien palstapersoonien elämää: NinaTT, Emilyn, Savanna...

Blumen paljastuminen oli huippuviihdettä :D
 
sippi
Mä olen on-off-palstaillut täällä kyllä aika monta vuotta mutta nyt ei tule mieleen että mikä juttu toi Blumen paljastuminen oli? Vai onko se taas näitä palstasalaisuuksia joista ei saa hiiskua vihkiytymättömille :D
 
Silloin kun aloitin palstailun yli 6 vuotta sitten kinasteltiin kellä on kaunein nikki nyt kinastellaan kellä on kaunein viivapillu.

Ja onhan näitä palstailijoita jäänyt mieleen mm. Sydney serkkunsa Henskun kanssa, LTO ja tytär Manta.
 
hip
Löysin palstan, kun minulla oli uniongelmia ja valvoin monesti yöt. Mieleen on jäänyt palstalainen, jonka nikkiä en häpeäkseni muista :\ Mutta hänelle oli syöpä, johon tiesi pian kuolevansa. Monesti hän pohti mitä lapset hälle merkitsi ja miltä tuntui, kun ei näe heidän kasvuaan. Kun näin otsikon, jossa hänen kerrottiin menehtyneen, se kyllä kosketti.
 
Onhan täällä kyllä vaikka minkälaisia taisteluita nähty! :D Se kyl on jäänyt mieleen kun yks joka stalkkas mua irl, ties et palstailen täällä, teki tänne nicin ja kirjotti mulle yhteen ketjuun jonkun kommentin, mut onneks jätti siihen.
 
BlingBling
Parhaimmat naurut olen saanut eräästä ketjusta, jossa kysyttiin mielipidettä kahdesta eri nimestä, joissa oli k-kirjain korvattu ceellä tms..Sit porukka rupes kirjoittelemaan kaikkee tyyliin: Entäs mites ois nimeks Ceijo?Calle?Jarcco? :D
 
Mieleenpainuvinta en osaa nimetä. Olen palstaillut niin kauan. Olen palstaillessani hihitellyt hervottomasti mm. kumimummo ketjulle (LTO ja Manta takaisin!) rikkaille pastalaisille, junppa-ketjulle,
Kellarihumpalle, kuukuppi anopille lahjaksi, Linqvistin hihvi- ketjulle jne.
Seurannut näitä virtuaalinikkien tarinoita, ja heidän "yllättäviä katoamisiaan" palstalla.
Olen myös lukenut ketjuja, jotka ovat saaneet kyyneliin. Ikäviä surullisia asioita, joita ihmisille on tapahtunut.
Palstan parasta antia on se mahdollisuus heittää aivot narikkaan.
Ja ennenkaikkea ystävät, joita olen tätä kautta saanut :heart: :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sippi:
Mä olen on-off-palstaillut täällä kyllä aika monta vuotta mutta nyt ei tule mieleen että mikä juttu toi Blumen paljastuminen oli? Vai onko se taas näitä palstasalaisuuksia joista ei saa hiiskua vihkiytymättömille :D
Blume oli nikki joka väritteli elämäänsä _vähän_ erilaiseksi kuin se todellisuudessa on. Hän mm. oli mukamas näiden kuvien tyttö (tuo blondi) :

http://www.google.com/images?q=brittany+dewester&rls=com.microsoft:fi:IE-SearchBox&oe=UTF-8&rlz=1I7SUNC_en&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=nJlQTNntJdOtOL6siYMI&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CDUQsAQwAw&biw=1345&bih=614

29 v. oikeuslääkäri, sikarikas, ja hänellä oli yksi lapsi ja komea italialainen aviomies. Asunto oli etelä-Heksingistä, senkin kuvat oli varastettu joltain sisustussivuilta.

_Yllättäen_ hän sitten vihdoin monen kuukauden jälkeen paljastui kun Nyynä löysi googleen oikeat hakusanat kameran mallin perusteella.
 
sippi
Alkuperäinen kirjoittaja sippi:
Mä olen on-off-palstaillut täällä kyllä aika monta vuotta mutta nyt ei tule mieleen että mikä juttu toi Blumen paljastuminen oli? Vai onko se taas näitä palstasalaisuuksia joista ei saa hiiskua vihkiytymättömille :D
Näemmä on :LOL: :LOL: :LOL:
 
vieras
Se oli hauska ketju,missä joku kertoi ottaneensa kuvan värkistään ja miehen sijasta lähettäneensä sen vahingossa anopille ja kyseli neuvoja miten selittää. Siis oli ollut tarkoitus hieman miestä ilahduttaa yksityisellä erootikalla :LOL:

Mitenkähän löytäis nostettavaksi? nauroin ääneen sitä lukiessa.
 
nikki mietinnässä
Minä olen sivustaseuraaja n. vuoden ajalta, mutta satuin olemaan paikalla, kun kuuluisia Blumen paljastuminen tapahtui, eikä sitä mitenkään salailtu. Ihan skandaalinkäryisesti ja julkisesti hoidettiin koko homma:D

Mukavaa menoa täällä ja vaikka välillä tulee asiattomia kommentteja, niin ei minusta yhtään sen enempää kuin missään muuallakaan ja asiattomuudet osataan minusta käsitellä täällä aika hienosti eli vedetään monesti ihan överiksi. En ole missään muualla netissä törmännyt näin huumorintajuiseen keskusteluporukkaan. Täytyy varoa lukemasta palstaa töissä, kun ääneen hirnumisen vaara on niin suuri. Sain kerran linkin johonkin vanhempaan suojapukukeskusteluun, eikä pokka meinannut pitää ollenkaan:D
 

Yhteistyössä