Mitä kaikkea outoa luulit pienenä?

  • Viestiketjun aloittaja kummajainen
  • Ensimmäinen viesti
Että syntymättömät vauvat on seinän välissä. :whistle:

Ja että telkkariin pääsee sisälle, että ihminen pienenee sillain sinne sopivaksi. Että ne kaikki tv:ssä näkyvät ihmisetkin on siellä sisällä, ja mietin, että miten ne voi olla jokaisen tv:ssä yhtaikaa. :xmas:
Oi että siis tuntuu huonolta sanoo tämä mutta lapset on tyhmiä mutta söpöisen tyhmiä mä rakastan lapsia en tiiä miten oon ennen pärjännyt iman sandraa ja sannia mun lapset sandra 7v ja sanni 5v mun vaimo mari, ennen oon itekkin ollu lapsi ja yhtä tyhmä siis hyvällä tavalla tyhmä
 
vierailija
Ihmettelin eka luokalla miten maailmassa riittää juttuja sanomalehteen, siis täysi sanomalehti joka päivä! Ja sitten tunsin itseni surkeaksi, koska en keksisi yhtään tärkeää uutista.
 
Kuvittelin, että kaikki ihmiset osaavat ajatella loogisesti. Kun joku joskus hölmöili, luulin sen olevan pilailua. Pikku hiljaa sitten tajusin, että suuri osa kanssaihmisistä on melkoisia pahveja - täysin tämä on valjennut minulle vasta aikuisiällä, palstakin todistaa vahvasti ;)
 
Kuvittelin, että minun maailma on tässä tämä, eikä se muutu, vaan saan olla aina lapsi, ja kaikki säilyy ennallaan, että minusta pidetään aina huolta, eikä minun tarvitse tehdä mitään sen eteen. Kun katsoin telkkaria, niin ajattelin, että Avaruusmatka oli dokumenttijuttu, kuten uutiset :D Joten avaruus on ollut aina minulle tuttu juttu. Jouduin ymmärtämään vasta 12-vuotiaana, että pitäisi nyt alkaa olla murrosikäinen.. lähtee koulun diskoihin, ja ehdottomasti saatava fritsu kaulaansa - yäk ! ja sen jälkeen nopeasti aikuinen, ja vastuullinen itsestään... Se kesä, ennen yläastetta oli raskas. Olisin halunnut vain jatkaa samaa leikkimistä ja pihapelejä muiden lasten kanssa. Mutta näin, että nekin kasvoivat hetkessä, yhden kesän aikana nopeasti, jopa liian "aikuisiksi." Minunkin piti siis sopeutua.
Hyvinhän se lopulta meni - olen aikuinen, oppinut, mutta mieleltäni nuori vieläkin :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä