Mitä kaikkea sinä pakkaisit mukaan viikon mökkilomalle?

  • Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti
ov
Mökistä löytyy peruskeittiövarustus eli kattilat ja kauhat, vispilät ja lastat, lasit, lautaset, ruokailuvälineet, mittamuki, mehukannu, paistinpannu, tiskivati, rätti, tiskiharja, astianpesuaine jne.
 
"jepulis"
Hemmetin monta pulloo hyttysmyrkkyä!! änä kesänä kun niitä inisijöitä piisaa, ja jessus että mä vihaan niitä. Onneks ei tartte lähtee mihkään korpeen ainakaan, ihan on tarpeeks niitä täällä kaupungissakin.
 
lautapelejä/pelikortit, vaatteita, mahd. kirjoja mitä lukea, ristikkolehden, itikkavoidetta (siis sitä mitä laitetaan hyttysten ym. puremiin), kännykän (joo en oo mikään luuri 24/7 korvassa kiinni lomallakin, mutta on se ihan hyödyllinen kapine). Hygieniatarvikkeet ja hiusharjan (sekä pompulan, pinnejä, hiuslakkaa jotta saan nää mun ylipitkät etuhiukset pysyyn edes vähän aikaa kurissa ennen ku pääsen parturiin).
 
Tarpeeksi vaatetta, niin lyhyttä kuin pitkää. Ruokaa saa haettua kaupasta, jos vaan on auto, mutta itse veisin ainakin parin päivän tarpeet, ettei heti tarvitse kauppaan lähteä. Tietysti petivaatteet ja pyyhkeet, jos mökissä ei sellaisia ole. Lukemista, pelejä mitä nyt kukin haluaa.

Tietysti hyttysmyrkkyä, jos niitä inisijöitä on. Moni on sitä tänä vuonna valittanut, mutta just oltiin mökillä ja eipä niitä juurikaan näkynyt, joten ihmettelen miten niin moni niistä valittaa.
 
alkuperäinen
Kiitti vinkeistä!! Itsekin tässä tuumailen, että kun lomaa on vain 1 viikkoa, niin tekisi mieli ottaa mahd. vähän vaatetta ja tavaraa matkaan, mutta sitten ottaa päähän jos tarvitseekin kesken loman jotain sellaista tavaraa minkä jätti kotiin.
 

Yhteistyössä