Mitä kaikkea varotte?

Tuli vain mieleen kun tuossa light-limuketjussa oli monta jotka olivat sitä mieltä että ei missään nimessä keinotekoisia makeutusaineita. Onko kännykät pannassa (säteilyriski), kalan syöminen (elohopea),lintujahan kaikki kaihtavat automaattisesti (kuka uskaltaa väittää että pululenssu lopullisesti kukistettu).. Mitäs kaikkea muuta pitää muistaa välttää? :D
 
No en mie tiedä mitä "pitää" välttää, mutta makeutusaineita kyllä välttelen ihan mielelläni :D Ehkä pitänee lisätä, että eniten ehkä siksi, että olen joillekin makeutus ja lisäaineille allerginen ja light-limpparit saavat aikaan reaktion. <br><br>
 
Niin, no vältän syömästä raakaa kanaa, raakaa possua ja raakaa järvikalaa...
Vältän juomasta kuravettä
Vältän nielemästä järvivettä jos sinilevä kukkii
Vältän juoksemista päättömänä suolla jos en tunne aluetta tarpeeksi hyvin
:D
Vältän koskemasta raatoihin paljailla käsillä ja sormien pistämistä sen jälkeen suuhuni.
<br><br>
 
puliukkoja, hörhöjä, "riitoja" ym. ym. no raskausaikana tuorejuustoo...ah ihanuutta kun sitä voi taas syödä...
joo, no onhan sitä varmasti monia muitakin asioita mitä varon...mut ei nyt tähän aamutuimaan tullu muuta mieleen...
 
vältelkää myös sitten niitä inhottavia kevyt tuotteita ja rasvoja mitä kaappinne pursuaa nehän ne myrkkyjä on ja kaikkea muuta kuin terveellisiä :kieh: :kieh: itse kyllä käytän light limuja mutta en hermesetaksella makeutettuja. diebeetikkona on näet pakko :ashamed:
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:36 Kyykerö kirjoitti:
Niin, no vältän syömästä raakaa kanaa, raakaa possua ja raakaa järvikalaa...
Vältän juomasta kuravettä
Vältän nielemästä järvivettä jos sinilevä kukkii
Vältän juoksemista päättömänä suolla jos en tunne aluetta tarpeeksi hyvin
:D
Vältän koskemasta raatoihin paljailla käsillä ja sormien pistämistä sen jälkeen suuhuni.
Luulen että päättömänä juoksemista olisi ennemminkin välteltävä liikenteessä :saint: Ei silloin pysty havaitsemaan esim. autoja jos ei o päätä.
 
Näitä pelkään/vältän:

-makeutusaineita
-turhia lisäaineita
-hajusteita esim. pesuaineissa
-kemikaaleja yleensäkin
-poikaa olen ohjeistanut puhumaan kännykkään kaiuttimen kautta
-tupakansavua

Nämä eivät pelota:

-kalaa syödään huoletta
-lintuja en pelkää, ruokin niitä mielelläni ja pönttöjäkin laitan
-toksoplasma, kissoja on talossa kaksi
-aurinkoa otan innolla, ei aina jaksa edes rasvata

Tässä muutamia esimerkkejä. Kaikilla meillä on kai omat fobiamme
:D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:40 joo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:36 Kyykerö kirjoitti:
Niin, no vältän syömästä raakaa kanaa, raakaa possua ja raakaa järvikalaa...
Vältän juomasta kuravettä
Vältän nielemästä järvivettä jos sinilevä kukkii
Vältän juoksemista päättömänä suolla jos en tunne aluetta tarpeeksi hyvin
:D
Vältän koskemasta raatoihin paljailla käsillä ja sormien pistämistä sen jälkeen suuhuni.
Luulen että päättömänä juoksemista olisi ennemminkin välteltävä liikenteessä :saint: Ei silloin pysty havaitsemaan esim. autoja jos ei o päätä.
Voihan se päättömänä juokseminen olla sekä hankalaa (ellei kuta mahdotonta :D) ja vaarallista joka paikassa :D
 

Yhteistyössä