Mitä kaikkea voi tehdä vanhasta vaatteesta

Minulla oli kahdet farkut ja puuvillaneule. Lisäksi ompelu-ja leikkuujätettä, pala miehen kauluspaitaa sekä pala ohutta villakangastakkia ja takin karvakaulus. Näistä sain vaikka mitä kivaa itselleni ja kotiin.



Farkun lahkeista ja puuvillapaidasta tuli kaksi tyynyä



Neuleen hihoista tuli sukkaset


Ja muusta rukkaset
 
Viimeksi muokattu:
Ei tässä voi kuin ihastuksesta vain huokailla ja toistella jälleen samoja kommenttejani: kyllä sä vaan oot ihana taituri :)<3!

Vallan muuten hurmaannuin noihin hihasukkiin ja rukkasiin, taijankin ottaa itelleni kans kokeiluun sutta ja sekundaa osastolleni :D - jahka selätän tämän akuutin villasukkaongelmani -eli sitä yritystä ja intoa ois vaikka toisille jaettaviksi mutta nää taidot on sitten aivan toista luokkaa :D...mutta - niistäpä tulee sitten kans aivan uniikit(y)
 
Ei tässä voi kuin ihastuksesta vain huokailla ja toistella jälleen samoja kommenttejani: kyllä sä vaan oot ihana taituri :)<3!

Vallan muuten hurmaannuin noihin hihasukkiin ja rukkasiin, taijankin ottaa itelleni kans kokeiluun sutta ja sekundaa osastolleni :D - jahka selätän tämän akuutin villasukkaongelmani -eli sitä yritystä ja intoa ois vaikka toisille jaettaviksi mutta nää taidot on sitten aivan toista luokkaa :D...mutta - niistäpä tulee sitten kans aivan uniikit(y)
Itse pöyristyin juuri kun siivoan omaa pipo/hansikas osastoani, huiveja en edes uskalla tänään käydä läpi. Minulla on 50 kpl pipoja, pelkkiä pipoja 50kpl. Kuka tarvitsee näin monta pipoa?
 

Yhteistyössä