Mitä kaikkia laskuja teillä on?

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja eikö kukaan:
laske paljonko säästäisi rahaa jos siirtäisi noita laskuja isompiin eriin? Siis esim. vakuutusmaksut ja tv-lupa yhdessä erässä per vuosi.
noin olemme tehneet. Säästö yhteensä toistasataa euroa vuodessa
tulkoon vaan säästöä, mutta me emme pyst ymillään keralla maksamaan noin isoja summia. hyvä ku vuokran ja lainanlyhennyksen saa kokonaan maksettua, muut laitetaan pienempii eriin jos menevät yli 100e
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja eikö kukaan:
laske paljonko säästäisi rahaa jos siirtäisi noita laskuja isompiin eriin? Siis esim. vakuutusmaksut ja tv-lupa yhdessä erässä per vuosi.
noin olemme tehneet. Säästö yhteensä toistasataa euroa vuodessa
tulkoon vaan sstöä, mutta me emme pyst millään keralla maksamaan noin isoja summia. hyvä ku vuokran aj lainanlyhennyksen saa kokonaan maksettua, muut laitetaan soiin jos menevät yli 100e
mut samahan se on jos lasku on 150 euroa, esim vakuutus. Sä tiedät sen kyllä 3kk etukäteen. Pistät 50 euroa kuussa sivuun ja maksat kerralla? Siis ei meilläkään ois varaa yhden kuun tilistä maksaa sekä öljyä, vakuutusta että muita laskuja kerralla, mutta kun joka kk jättää sivuun... Siis ottaa ne laskut yhteen erään ja laskee paljonko kuussa pitää laittaa sivuun sitä varten. Ja sit suhtautuu siihen kuukausisummaan tunnollisesti kuin jo tulleeseen laskuun, eli sen maksaa joka tapauksessa ja shoppailee vasta sitten
 
Joka kuukausi:
vuokra
vesi
netti
2*puhelin
2* liiton jäsenmaksut
tv-lupa
päivähoitomaksu
hobby hall osamaksut

6 kertaa vuodessa:
sähkö

4 kertaa vuodessa
aku ankka-tilaus
autovakuutus
autovero

2 kertaa vuodessa
kotivakuutus
mun treenimkaksut
muksun treenimaksut

kerran vuodessa
vauva-lehden tilaus
päiväkotikuvat
yhdistysten jäsenmaksut
miehen treenimaksut

Tässä nämä taisi suunnilleen olla. Toki aina tulee tilailtua kaikenmaailman juttuja eli kyllä joka kuukaudelle aina jotain tulee lisää. Esim. viime kuussa tilasin koirille häkinpäällisen, tässä kuussa tilasin siskon muksulle satukirjan.
 
tossuliini
Mulla joka kuukausi: vuokra, netti, h&m:n kk-maksut, anttilan vielä ens kuulle;
Ens vuoden alusta sähkö joka toinen kuukausi, vakuutusmaksut (koti, tytön vapaa-ajan tapaturmavakuutus) pari kolme kertaa vuodessa. Kerran vuodessa tytön koulukuvat.
 
Anu-78
Alkuperäinen kirjoittaja s:
pisti silmään nuo liiton maksut. Eikös teitin työnantaja pidätä niitä suoraan? Senhän saa ainakin tehyssä niin...
meillä mies on ainakin itsemaksava jäsen, sen liitossa sai valokoida sen et maksaako itse vai ottavatko suoraan palkasta, ja sama oli mulla ku olin töissä ni itse maksoin ne ja mulla sai kanssa valokoide et maksaako itse vai lähteekö suoraan palkasta
 
nekku
-Kotivakuutus parin kuukauden välein
-vuokra
-puhelimiin ladataan tarvittaessa
-netti
-luottokortti x 2, riippuen saldosta tuleeko vai ei
-lainanlyhennys
-jokatoinen kuukausi sähkölasku

Ei muita. (joo, ei makseta tv-lupaa )
 
näin
Vuokran(sis.vesi+lämmitys) ja sähkön lisäksi kuukausittain:
-2x puh.lasku
-laajakaista
-vakuutusmaksu
-päivähoitomaksu
-tv-lupa
-liitonjäsenmaksu
-visanlyhennys
-leffakerhon maksu (jos tilannut)
Siinäpä ne kk maksut,lisäksi autovakuutus menee 4x vuosi,samoin ajoneuvoveromaksu 4x vuosi
 
Kuukausittaisia taitaa olla lainalyhennykset (auto ja torppa), mun puhelinlasku, Visa, Metwursti-raha systerille.

Joka toinen kk tulee sähkölasku, vakuutusmaksut ja kengittäjän lasku.

Sitten on noita harvempia mm. autoverot, jätehuolto, likakaivojen tyhjennys, Nalle Puh-lehti...

Netin ja miehen puhelimen maksaa sen työpaikka.
 
k
Asunto-, ja autolainan lyhennys,sähkölasku,puhelinlaskut,nettilaskut,vesilasku,jätemaksu,lasten- ,omat - ,autojen- ,talon- , moottoripyörän vakuutukset,opintolainan lyhennys,kiinteistövero,autoverot,jos on käytetty,niin visan lyhennys,ja siis,moni näistä laskuistahan ei tule joka kk,vaan esim 3kk:n välein...
 

Yhteistyössä