Mitä kuntolaitteita teillä on?

siirihiiri
Kuntopyörä, stepperi, twisteri, vattajumppavempaimia 2kpl, ja onhan noita :) tosin ovat erittäin vähällä käytöllä.. ku innostuin kuukasia sitte sauvakävelystä :whistle: =)
 
Tollanen vempain jolla rullataan lattialla ja on liian rankka ainakin mulle vaik oletin sen olevan huuhaata (ainoo syy miks maksoin edes sen kolme euroo...). Kuntopyörä on ja käsipainot + tanko painoineen jos ne laitteeks lasketaan. Ja monitoimikuntokeskus jolla voi tehä vaikka mitä. :D Kyllä noi kaikki toimii vaiks vähän oonkin laiskotellu... Mies on saanu selviä tuloksia :p
 
Tara-Milana
Stepperi. Painoja.

(Muutama voimajooga kirja ja tunnilla saadut ohjeet + olohuoneen matto - tekee hyvää ja kcal kuluu yhtä paljon kuin stepperillä).

Tuloksista vaikea sanoa nyt, kun vasta aloittanut toissaviikolla.
(VIIKOSSA: 60-100min/stepperiä, 3-4 x30min/jooga + 90min/jooga, 1-2h/balettia.60-120min/kävelyä).

 
Kärpästutka
Sellanen ihme reisitakapuolikäsivarsilaite(Kuntopyörän näkönen mut sillä ikäänkun "ratsastetaa"tai "soudetaan")ja ab-rider,käsipainot.
En tosin noita kauheesti nyt käytä,se ab-riderkaa ei oikein tunnu missään.
Kuntosalilla käyn.
 
Shaina
Jumppakuminauha, mutta kertaakaan en oo käyttänyt! Vaikka ihan itse sen ostinkin vuosia sitten :whistle: Kävelysauvat löytyy, mut ei oo tänä talvena tullut käytyä lenkillä. Siinäpä noin mun "laitteet". Ei liene tartte enempää hommata kun ei vanhojakaan tuu käytettyä.
 

Yhteistyössä