Mitä kuuluu? :D

Ken guru
Hyväähän tänne kuuluu, tatuointiprojektit ja muutki jatkuu entisellään :D Tää palstailu joskus vaa jäi eikä oo tullu pahemmin sit käytyy mut ny taas aattelin :D
Kiva kuulla. Eipä tänne palstalle entistä kummempaa kuulu, kuin että moni entinen nikki kirjoittelee nyt harmaana tai on poistuntu. Harvempi kai poistunut :xmas:.

Ja minulle sellaista että ensi viikolla syntyy uusi beibi, mutta se nyt tuskin "ketään" kiinnostaa :D..
 
  • Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Kiva kuulla. Eipä tänne palstalle entistä kummempaa kuulu, kuin että moni entinen nikki kirjoittelee nyt harmaana tai on poistuntu. Harvempi kai poistunut :xmas:.

Ja minulle sellaista että ensi viikolla syntyy uusi beibi, mutta se nyt tuskin "ketään" kiinnostaa :D..
Vai että uus beibi, onnee kovasti!! :flower:

Mulle ei synny yhtää mitää mutta keskiviikkona taas leimattavaks :LOL:
 
Että tämmönen tapaus..
Onko tosi juttu, että Lucifer on ammattivalittaja? Ja onko ammattivalittaja ilmoittanut sairastavansa syöpää?

Hitsi, mä olen liian vähän täällä!
 
v..ie..ras
Alkuperäinen kirjoittaja Että tämmönen tapaus..;30010048:
Onko tosi juttu, että Lucifer on ammattivalittaja? Ja onko ammattivalittaja ilmoittanut sairastavansa syöpää?

Hitsi, mä olen liian vähän täällä!
On tosi juttu. Viikko kaksi sitten teki aloituksen syövästään johon on kuolemassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;30010076:
heii :D
Mun Likka pääs opiskelemaan sinne mihin halusikin :heart:
ja mun loma loppu, sit piti vielä fiksuna ottaa vähän reilummin lauantaina, aika heikossa hapessa oltu tää päivä..ehkä tää tästä taas.
Hei tosi hieno juttu, onnittelut!! :flower:
 

Yhteistyössä