Mitä kuuluu?

Mul meinaa olla tylsää, rouskutan tääl porkkanoita.

Mietin tulevia päiviä. Hiuksii pitäs alkaa vaalentaa ja käydä ostaa värei ja shampoota tota operaatiota varten. Työkkäriin pitäs viedä työtodistus ja uus työsopimus. Maanantaina tatskattavaks. Ja ton äijänki voisin taas tänne ottaa ku se ehtis. Reissuun pitäs lähtee.

Kauheesti kaikkee mieles. Ja kudon sukkaa. Mitäs teidän iltaan? :D
 
"noo"
väsyttää hitosti kun roikun täällä kaikki illat. pitäsi mennä heti nukkumaan, huomenna velvollisuudet kutsuu. Olen työtön, mutta hommaa niin saakelisti silti pienten lasten kanssa. join just siiderin ja yksi nousi vähän päähän kun juon niin vähän. :)
 
"vieras"
Päivisin vauvan luona sairaalassa. Iltaisin vaan venyn koneella.

Mitäs sinä? Onko tämä se sama mies vai erositko ja uusi mies?

Eikös sulla ollut se todella kaunis goottiasu?
 
[QUOTE="vieras";26424278]Päivisin vauvan luona sairaalassa. Iltaisin vaan venyn koneella.

Mitäs sinä? Onko tämä se sama mies vai erositko ja uusi mies?

Eikös sulla ollut se todella kaunis goottiasu?[/QUOTE]

Miks sairaalas??

Kyl mä erosin, toista vuotta sit. Ja nyt uus mies.. =) On mul se goottipuku, pitäs myydä se.. :whistle:
 
[QUOTE="vieras";26424322]Ja tässä aikuinen jolla on korvat kipeet ja kauhee yskä, luulin olevani tähän jo yli-ikänen.[/QUOTE]

Mul oli kans järkky flunssa ja poskiontelontulehdus täs vähän aikaa sit, luulen kyl et liittyy noihin siitinpölyihin, ihan karsee kevät ollu. Nyt vihdoin alkaa pikkasen hellittää..
 
"vieras"
Miks sairaalas??

Kyl mä erosin, toista vuotta sit. Ja nyt uus mies.. =) On mul se goottipuku, pitäs myydä se.. :whistle:
Vauva syntyi viikolla rv 27, painoi reippaasti alle 700 grammaa. Keuhkot ovat vieläkin aika huonot. Nyt ollaan jo "rv 40", eli lasketussa ajassa. Painoa on kertynyt 2400 grammaa.

Se goottiasu oli kyllä kaunis. Liittyykö niin inhoja muistoja, että et halua pitää sitä?
 
[QUOTE="vieras";26424346]Vauva syntyi viikolla rv 27, painoi reippaasti alle 700 grammaa. Keuhkot ovat vieläkin aika huonot. Nyt ollaan jo "rv 40", eli lasketussa ajassa. Painoa on kertynyt 2400 grammaa.

Se goottiasu oli kyllä kaunis. Liittyykö niin inhoja muistoja, että et halua pitää sitä?[/QUOTE]

Voi että, jaksui teille, varmasti rankkaa ollu.

Ei siihen asuun ny niin inhoi muistoja liity mut en vaan välttis haluu pitää sitä, jotenki vaa tökkää se että exä hommannu sen hääpuvuks mulle :p :D
 

Yhteistyössä