Mitä kuuluu?

Tervehdys..oon vähän ollut kiireinen ja jäänyt palstailut..
Nyt kuitenkin eksyin tänne ja mullahan ei oo tänään kiire minnekkään joten..
Mitä kuuluu tyypit?
Muistatteko te ees mua enää. :D


Btw,meille on tulossa perheenlisäystä. :saint:
 
Ihan hyvää kuuluu kiitos! Viileät ilmat tuntuvat nyt erityisen ihanilta kun on viimeisillään raskaana.
En muista sinua, mutta se ei haittaa, koska rekisteröidyttyäni vasta hetki sitten, et sinäkään ole kuullut minusta.
Halusin vain kirjoittaa onnittelut tulevasta vauvasta.
 
Kiitos. :)
Mä palstailin aktiivisesti useemman vuoden kun esikoinen oli parin vuoden ikäinen eksyin eka kertaa tänne..Vuos tais olla 07. :)
Nyt oon opiskellut ja paiskinut töitä..joten hieman muu jäänyt. :)

Mä oottelen aurinkoa takaisin. :) (vaikkakin vietän viimeistä kesäloma viikkoa ja kohta on palattava töihin)
 
Muistan. Onnea raskaudesta!

Meidän perhe elää jännittäviä aikoja, isoja muutoksia ilmassa, varmuutta tulee vasta muutaman päivän päästä mutta nyt jännittää niin paljon monen asian suhteen että multa menny ihan yöunet. Hyviä asioita, peukkuja saa pitää pystyssä :)
 
Muistan. Onnea raskaudesta!

Meidän perhe elää jännittäviä aikoja, isoja muutoksia ilmassa, varmuutta tulee vasta muutaman päivän päästä mutta nyt jännittää niin paljon monen asian suhteen että multa menny ihan yöunet. Hyviä asioita, peukkuja saa pitää pystyssä :)
Okei täällä on peukut pystyssä. :)

Tiiän mitä on jännitellä ja osotella asioiden "selviimistä" ja varmistumista.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="vvvv";29955178]Muistan hyvin. Onnea tulevaan! Siitä en kuitenkaan ole varma, että oletko sama joka menetti lapsensa?[/QUOTE]

Joo meidän kuopus syntyi etuajassa ja menehtyi samana päivänä, kuin alkuperäinen laskettuaika olisi ollut.
3.6 olisi tyttö täyttänyt kaksi vuotta. :'( :heart:

Mutta nyt meille suotiin uusi mahdollisuus ja rv21+6 jo menossa. :)
 
minä,
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;29954988:
Tervehdys..oon vähän ollut kiireinen ja jäänyt palstailut..
Nyt kuitenkin eksyin tänne ja mullahan ei oo tänään kiire minnekkään joten..
Mitä kuuluu tyypit?
Muistatteko te ees mua enää. :D
Btw,meille on tulossa perheenlisäystä. :saint:
Mä ainakin muistan, sä oot mustannut tukkas :)
 
minä,
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;29955024:
Kiitos. :)
Mä palstailin aktiivisesti useemman vuoden kun esikoinen oli parin vuoden ikäinen eksyin eka kertaa tänne..Vuos tais olla 07. :)
Nyt oon opiskellut ja paiskinut töitä..joten hieman muu jäänyt. :)
Mä oottelen aurinkoa takaisin. :) (vaikkakin vietän viimeistä kesäloma viikkoa ja kohta on palattava töihin)
Olikko sysmässä lomilla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä ainakin muistan, sä oot mustannut tukkas :)
Joo aikoja sitten värjäsin hiukset. :)
Kokeilin vaaleeta, mut tää tumma tuntuu jostain syystä nyt omalta.

Ja en oo käyny Sysmässä ku viimeks jouluna,ku ajettiin Nuoramoisiin viemään mun isille kynttilä haudalle.
Tää loma on mennyt aikalailla kotosalla.
Miehen kanssa käytiin kylpylässä rentoutuu ja on nautittu hyvistä keleistä niin kauan ku niitä piisas. :)
 
Mäkin vasta rekisteröidyin mutta mulla on sellanen mielikuva et sun nimimerkki on tuttu jostain. Aiemmin siis silloin tällöin kirjoitellut täällä ilman rekisteröitymistä..

Onnea pienestä kasvavasta ihmeestä siellä masussa ja onnea raskauteen =)
 
maa aam
Muistan sinut oikein hyvin, vaikka sinä et voi muistaa minua. Olen palstaillut samoista vuosista, mutta pysynyt harmaana kun en jaksa sitä mustiin kohdistuvaa tyypittelyä ja jankkaamista :)

Onnea uudesta vauvasta!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin nyt. Ja miksi ei menisi, siitä täytyy aina lähteä :)

Millä viikolla kuopuksesi syntyi? Minäkin olen raskaana ja ennenaikaisen synnytyksen riski on tässäkin raskaudessa ollut ilmassa, mutta nyt on viikkoja ihan kohta 30 joten kai tässä kohta voi ainakin vähän vetää henkeä.

Yritä nauttia raskaudestasi, vaikka voin kuvitella ettei ole helppoa aina aiemman kokemuksen takia!!
 
maa aam
Ps. palstasta on tullut aika tylsä. Vanhat kirjoittelijat voisittekin palata takaisin, kun nykyään joka ketju menee vaan vääntämiseksi ja älylliset aiheet loistavat poissaolollaan.
 
Muistan sinut oikein hyvin, vaikka sinä et voi muistaa minua. Olen palstaillut samoista vuosista, mutta pysynyt harmaana kun en jaksa sitä mustiin kohdistuvaa tyypittelyä ja jankkaamista :)

Onnea uudesta vauvasta!!! Toivottavasti kaikki menee hyvin nyt. Ja miksi ei menisi, siitä täytyy aina lähteä :)

Millä viikolla kuopuksesi syntyi? Minäkin olen raskaana ja ennenaikaisen synnytyksen riski on tässäkin raskaudessa ollut ilmassa, mutta nyt on viikkoja ihan kohta 30 joten kai tässä kohta voi ainakin vähän vetää henkeä.

Yritä nauttia raskaudestasi, vaikka voin kuvitella ettei ole helppoa aina aiemman kokemuksen takia!!
Joo ei ollut tää raskaus ihan vaan pelkkä ilon aihe meidän perheessä..
Tuli paljon huolta ja pelkoa raskauden mukana.Niin mulle ku miehelle mut myös lapsille.

Nyt kun rakenne ultrat tehty (kaks kertaa) ja sikiöseulonnat ym ja kaikki näyttää normaalilta on vähän jo voinut huokaista helpotuksesta. :) Mut edelleenhän se vaara on et jotain voi käydä kuten kuopuksella. :(

Mä pelkään nukkua,etten nukkuis väärässä asennossa..
Pelkään liikkuu ja tehdä asioita, etten tekis jotain väärää..
Mut ehkä tää tästä ajan kanssa.

Ja tosiaan rv34 syntyi meidän pikku Ronja.
 
maa aam
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29955518:
Onks täällä joskus ollut mitään älyllistä muualla, kuin omissa kommenteissani?
Mun kommenteissa tietysti.

No, olihan täällä joskus ihan hyvääkin keskustelua, ainakin satunnaisesti. Nykyisin aloitukset koskee lähinnä "pettääkö mieheni kun hänelle tulee viideltä eri naiselta viestejä", "ostin uudet kuomat.", "olenko normaali kun minulla on tapana huutaa lapsille joka aamu"...

Mies ehdotti, että siirtyisin Futisforumille. Siellä kuulemma tapaa älyllistä keskustelua. Ja Uusi suomessa käyn silloi tällöin, mutta jotain sellaista vähän fiksumman ja viihteen sekoitusta edelleen kaipaan.
 
maa aam
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;29955533:
Joo ei ollut tää raskaus ihan vaan pelkkä ilon aihe meidän perheessä..
Tuli paljon huolta ja pelkoa raskauden mukana.Niin mulle ku miehelle mut myös lapsille.

Nyt kun rakenne ultrat tehty (kaks kertaa) ja sikiöseulonnat ym ja kaikki näyttää normaalilta on vähän jo voinut huokaista helpotuksesta. :) Mut edelleenhän se vaara on et jotain voi käydä kuten kuopuksella. :(

Mä pelkään nukkua,etten nukkuis väärässä asennossa..
Pelkään liikkuu ja tehdä asioita, etten tekis jotain väärää..
Mut ehkä tää tästä ajan kanssa.

Ja tosiaan rv34 syntyi meidän pikku Ronja.
Nyt muistuu paremmin mieleen, pikku Ronjalla taisi olla jotain huolta jo rakenneultrassa? Viikothan olivat aika hyvät (34), mutta hän ei ollut terve?

Pystyn jollain tapaa kalpeasti samaistumaan tuntemuksiisi, vaikka varmasti vain saman kokenut voi todella ymmärtää. Koita silti olla luottavaisin mielin, nyt kaikki on kuitenkin hyvin. Salama tuskin iskee toistamiseen samaan paikkaan. Olipa latteasti ilmaistu, yritin kuitenkin sanoa että kokemuksen toistuminen olisi hyvin epätodennäköistä nyt kun kaikki on hyvin. On raskasta pelätä melkein 10 kuukautta, siitä minulla on kokemusta eri syistä vain. Voimia.
 
Nyt muistuu paremmin mieleen, pikku Ronjalla taisi olla jotain huolta jo rakenneultrassa? Viikothan olivat aika hyvät (34), mutta hän ei ollut terve?

Pystyn jollain tapaa kalpeasti samaistumaan tuntemuksiisi, vaikka varmasti vain saman kokenut voi todella ymmärtää. Koita silti olla luottavaisin mielin, nyt kaikki on kuitenkin hyvin. Salama tuskin iskee toistamiseen samaan paikkaan. Olipa latteasti ilmaistu, yritin kuitenkin sanoa että kokemuksen toistuminen olisi hyvin epätodennäköistä nyt kun kaikki on hyvin. On raskasta pelätä melkein 10 kuukautta, siitä minulla on kokemusta eri syistä vain. Voimia.
Vielä rakenneultrassa ei paljastunut vaan pari viikkoo myöhemmin kun kontrollikäynnillä ultrattiin..Ja ennusteet oli aika kurjat!

Ja tuolloin jo lääkärit rauhoitteli meitä, et mä en oo voinut vaikuttaa siihen mitä tapahtui ja olisi mahdollisuus yksi miljoonista et se kävis uudestaan ja onneksi kyse ei ollut mistään perinnöllisestä.
Kyllä tässä nyt jo voiton puolella ollaan, mut veikkaan et niin kauan ku terve vauva on sylissä se pikku peikko istuu olalla..
Ja sit alkaa kätkyt kuoleman pelko ym..
Äitiys..se on rankkaa kun vaikka lapset ois isojakin aina niiden puolesta pelkää ja kantaa huolta..
 

Yhteistyössä