Mitä läppää heittää sali muijalle?!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen 35-vuotta ja yh. Lapsia kaksi alle kouluikäistä. Heidän äiti alkkis. Kaikki naiset baareissa ovat alkkiksia tai muuten liian helppoja. Ei kiinnosta enkä halua olla tekemisissä..Juoppoa muija on nähty. Harrastan painonnostoa, olen aika kookas! Olen huomannut salilla kehonrakentaja naisen. Tiukka peba Vau mitkä hiukset...Hymy! kaikki kondiksessa. Olen kananlihalla. Morjestetaan. En ole jutskaillut. Mistä aloitan? Haluan heti tietää jos lapset este!! Lasten vuoksi elän. Rakas äitini asuu myös kanssamme nainen talossa. On valmis muuttamaan kun löydän elämäni naisen. Ex ei kuvioissa usein. Lasten takia on joskus..heidän rakas äiti. Haluan nopeasti vakiintua. No thanks yhden illan jutuille. Bemari on.. Okt laina maksettu. Yrittäjä olen!
 
vierailija
Onko lapset tässä?! Paha sanoa. Onko sali_muijalla omia lapsia Riippuu Haluaako hän..jos ei..ei. Kaksi on hyvä mutta.. En käytä steriodeja! Kivekset ok Siemenjohtimet kunnossa. Täältä pesee :eek:) kaksi tervettä kaunista lasta on.
Netissä kaikki naiset alkkiksia deitti saiteilla. Deittasin muijan jolla luki ei alkoholia. Mitä hän tilaa? Hän sanoo voisin mä yhden ottaa. Se oli soronoo siltä istumalta!
Tunnistan hajusta ja peittelystä alkkis muijat. Sali_muija tuoksuu hyvältä voisin nuuskia häntä :O)
 
laaman nöyhtä
Aloita vaikka näin: Vau hiuksi. Kivat kanan lihat. Sulla on nainen hyvä kehonrakentajatiukka peba, ei juoppo. Morjens vaan. Ihan läpäll, onko lapsiesteitä? Kookas rakas äiti ajaa naistalossa bemarilla. On maksettu....sakot.
Ampullibisnes yrittäjäbisnes mutta ei yhdeksi yöksi, thanks.

Tällä irtoo.
 
Miks ihmeessä äitis asuu teillä?

Mä pitäisin tuollaista isona esteenä, olis ihan sama mitä läppää äijä tulis heittään jos tarttee äitinsä asumaan luonaan. Kielii siitä ettei pärjää yksin lasten kanssa.
 
Mun mielestä on ihan hienoa, jos pidät äidistäsi huolta. Ennen vanhaan monta ikäpolvea asui samassa torpassa, kaikki pitivät toisistaan huolta.

Itse olen harkinnut, että mikäli oma isä ei enää pärjää selkäsairautensa takia yksin, muuttaisi minun ja miehen luokse.

Nykyihmisille ajatus on vieras ja vaivaannuttava. Ikääntyminen liitetään kuolemiseen ja siitä halutaan erkaantua.

Mut ehkä sun kannattais "läpänderien" sijaan rohkeasti ja herrasmiesmäisesti lähestyä ja kysyä, olisiko nainen vapaa lähtemään jonkun salipäivän jälkeen kahville/palautusjuomille.
 
Mun mielestä on ihan hienoa, jos pidät äidistäsi huolta. Ennen vanhaan monta ikäpolvea asui samassa torpassa, kaikki pitivät toisistaan huolta.

Itse olen harkinnut, että mikäli oma isä ei enää pärjää selkäsairautensa takia yksin, muuttaisi minun ja miehen luokse.

Nykyihmisille ajatus on vieras ja vaivaannuttava. Ikääntyminen liitetään kuolemiseen ja siitä halutaan erkaantua.

Mut ehkä sun kannattais "läpänderien" sijaan rohkeasti ja herrasmiesmäisesti lähestyä ja kysyä, olisiko nainen vapaa lähtemään jonkun salipäivän jälkeen kahville/palautusjuomille.
Jää kyllä enemmän vaikutelma että tämä äiti on tämän salityypin perheessä se huolenpitäjä. Nyt etsii uutta äitiä.
 
Jää kyllä enemmän vaikutelma että tämä äiti on tämän salityypin perheessä se huolenpitäjä. Nyt etsii uutta äitiä.
Mua vaan lämmitti aloittajan tapa puhua äidistään ja lapsiensa äidistä rakkaina ihmisinä. Sanavalinnat kielii, että osaisi kunnioittaa naisia ja selvästi rakastaa lapsiaan. Oikeinkirjoitusasusta huolimatta ihan sympaattista.

Vaikkakin mua ei naisena kyllä yhtään napostele miehet, jotka markkinoi itseään hauiksilla ja bemarilla. Tulee väistämättä olo, että sillä kompensoidaan joko älyllisiä tai elimellisiä puutteita. Mut hei, moni muu voi tykätä. Sali_muijasta en tiedä. Jos timmin perseen ja vetyperoksidipehkon takaa löytyy vielä aivot, niin sellaista naista kannattaa lähestyä ehkä jotenkin muutoin kuin kehumalla, että "rahaa on". Fiksu nainen kun ei kuitenkaan ole mikään hevonen, joka käydään torilta ostamassa.
 
vierailija
Kysy sali_muijalta, ett Moi mitäs mimmi? Otetaanko kisa kumpi nostaa enempi penkistä?? ;)

Ja siihe saat heti sali_muijan haaroväliis, siis kun olet varmistamassa. Ja sit toiste päi.

Eiköhän se siitä sit lähde.
 
vierailija
Tänään sali_muijalla oli tiukat valkoiset sali_housut Anteeksi oli pakko poistua pukkariin. Märät valkoiset sali_housut..Puntti tutisi heh kädessä. Housuissa pysyin. Ei pystynyt heittää läppää heh..Huh mikä rusketus! Ruskettunut blondi namu nais bodaaja. Huh! Vaikea lähestyä paljasta pintaa on liikaa.
Rakas äiti valmis muuttamaan jos syntyy rakkaussuhde. Nyt auttaa lastenhoidossa. Olen yrittäjä!! Töissä kiire kausia pakko olla kaksi aikuista talossa!!
 
vierailija
Aamu treeneissä kysyin Tuleksä dippiin? Sali_muija hymyili puisti päätään. Vau mikä hymy!! Menin lukkoon. Katoin sali_muijalla näkyy paita läpi huh mitä kamaa. Hävetti ja menin pukkariin. Kylmä suihku! Lähtö töihin, puhuttua tuli. Hyvä alku. Puntille tuli isoja äijiä. Olin mustasukkanen! Inhottava tunne lähteä töihin. Herkku namu sali_muija jäi sinne juusto naksun kokoiset nännit törötti paidan alta. Pakko toimia pian! Isompia äijiä on. Mulla on lapset, kaikilla ei ole..ja on äiti rakas.
 
vierailija
Sali_muijalla oli Kurkon huppari päällä. Kysyin onko tullut otettua? Sali_muija vastaa alkkiksen naurulla Onhan sitä tullut otettua. Mielenkiinto lopahti. Kysyin onko ah ongelma? Sali_muija ei vastannut. Omalle kohdalle ennenkin sattunut alkkis muijia. Alkkis muijia ei kiinnosta mikään muu kuin ryypätä. Siideri kossu viini ihan sama kaikki käy. Onko sali_muija kaunis näky kännissä kun haisee helkkarin pahalle ja oksentaa bemarin penkit Hyi! Juoksen karkuun, moni kakku päältä kaunis. Jos sali_muija raitistuu..No thanks korkki ei aukea..voimme yrittää. Herkku namu näky mutta lapsille en halua alkkis akkaa esitellä.
 
vierailija
Ei riitä tällä salilla enää rauta, koska sinä se vasta olet nauta. On utareesi isot ja maitoisat, mulla vain katseissa ne kaihoisat. Tule ja anna mun sun utareesi lypsää, tää sivusta seuraaminen alkaa olla jo kypsää.
 
vierailija
Sali_muijalla oli nacho cheese balls nännit. Tulipa mieleen kun söin. Salille en mennyt illalla. Duunit jäi lyhyeen. Äiti rakas leipoo mansikkakakun <3 Hän sanoo että löydän sen oikean. Pakko uskoa. Olen kova kookas äijä herkku bodari. On isompia äijiä mutta mä olen mitä olen. Tämä riittää. Äiti rakas ei usko että sali_muija on alkkis. Äiti sanoo että leimaan naiset liian nopeasti. Onko näin? Karut arvet ex puolison käytöksestä. Alkkis tekee lupaa mitä vain että alko virtaa. Alkkis on alkkis vaikka on raitis. Miten sä pystys duunis olee kun etsä tiedä miten lapsilla menee Kun heidän äiti kännis. Alkkis voi retkahtaa heti neuvolan jälkeen Alkon kautta kotiin. Sitten sä olet duunis..Sitten sä tulet himaan. Sitten kotona yllätys..lasten äiti sammunut. .Lapset itkee. Ei koskaan enää! Oma rakas äiti raitis äiti <3
 

Yhteistyössä