Mitä lahjaa vauvalle ja äidille? Muuta kun vaatetta.

mintunkukka
Minä sain kaveriltani ison läjän itse tehtyjä karjalanpiirakoita. Arvaa olinko mielissään. Paljon mieluummin ottaisin jotain vastaavaa leipomusta ko mitään koriste-esineitä.
 
Me on saatu esim. ihana jättiorava :D Ei mikään peruspehmolelu siis.
Pienistä pehmoleluista ihanin on sellainen velourhiiri, ei ihan peruspehmo sekään, vaan sellainen ihana halittava lötkö :)
Äidin ja vauvan yhteistä lahjaa en kyllä keksi :/
 
vieras
Mä en sano pahalla, mut toivooko äiti lahjasta ikuista muistoa? Siis onko sellainen persoona joka arvostaa sellaista?
Jos oikeasti tiedät että on ja arvostaa niin olisko joku koru molemmille?Tai just nuo mukit? Oli molemmat musta hyviä ehdotuksia.
Mutta itse oon sellainen etten tykäis yhtään, käytännölliset lahjat jotka käytetään pois tyyliin ruoka tai vaikka vaatteeet on mulle pop ja on ollut aika ahdistavaa saada iki-lahjoja sellaisilta jotka ei tajua etten tykkää niistä niinkuin he.
Jos jotain spesiaalia pysyvää muistoa pitäis pyytää pyytäisin itse askarellun kortin, sitä olisi kiva katsella vuosienkin päästä ja muistella vauva-aikaa lapsen kanssa.:)
 
vieras
Mä en kans kannata kestolahjoja, vaan äidille joku hyvä lehti, pussi karkkia ja rentouttava vartalovoide, niistä voi nauttia vauvan päiväunien aikaan ja vauvalle voi ostaa vaikka isommakin vaatteen, jos tuntee äidin maun.
 
v
Minä olisin halunnut vauvakirjan. Aiemmin sukuun syntyneet ovat saaneet sellaisen joko lahjaksi tai sitten pankista, mutta jostain syystä me emme saaneet. Ostin sitten ristiäisten jälkeen itse.
 
kannatan!
Alkuperäinen kirjoittaja mintunkukka:
Minä sain kaveriltani ison läjän itse tehtyjä karjalanpiirakoita. Arvaa olinko mielissään. Paljon mieluummin ottaisin jotain vastaavaa leipomusta ko mitään koriste-esineitä.
Just näin. Mä olisin hyppiny onnesta jos joku olis tuonu vaikkapa just piirakoita tai vaikka piiraan tms. esim pakkaseen laitettavaks. Eka viikkoina on nii paljo muuta mietittävää ku ruoanlaitto/ostaminen saati leipominen. Olis ollu luksusta ottaa pakkasesta jotain hyvää!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en sano pahalla, mut toivooko äiti lahjasta ikuista muistoa? Siis onko sellainen persoona joka arvostaa sellaista?
Jos oikeasti tiedät että on ja arvostaa niin olisko joku koru molemmille?Tai just nuo mukit? Oli molemmat musta hyviä ehdotuksia.
Mutta itse oon sellainen etten tykäis yhtään, käytännölliset lahjat jotka käytetään pois tyyliin ruoka tai vaikka vaatteeet on mulle pop ja on ollut aika ahdistavaa saada iki-lahjoja sellaisilta jotka ei tajua etten tykkää niistä niinkuin he.
Jos jotain spesiaalia pysyvää muistoa pitäis pyytää pyytäisin itse askarellun kortin, sitä olisi kiva katsella vuosienkin päästä ja muistella vauva-aikaa lapsen kanssa.:)
Niin, äidin lahja ei varmaankaan tarvi olla pysyvä, mutta en näe kovin hyvänä ideana leivonnaisia koska tiedän että heidä kaapit ja pakastin pursuavat kakkuja ja piirakoita, todelliseen hätävaaan asti :) Hoitoapuna tulen jokatapauksessa paljon olemaan.

 
mintunkukka
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en sano pahalla, mut toivooko äiti lahjasta ikuista muistoa? Siis onko sellainen persoona joka arvostaa sellaista?
Jos oikeasti tiedät että on ja arvostaa niin olisko joku koru molemmille?Tai just nuo mukit? Oli molemmat musta hyviä ehdotuksia.
Mutta itse oon sellainen etten tykäis yhtään, käytännölliset lahjat jotka käytetään pois tyyliin ruoka tai vaikka vaatteeet on mulle pop ja on ollut aika ahdistavaa saada iki-lahjoja sellaisilta jotka ei tajua etten tykkää niistä niinkuin he.
Jos jotain spesiaalia pysyvää muistoa pitäis pyytää pyytäisin itse askarellun kortin, sitä olisi kiva katsella vuosienkin päästä ja muistella vauva-aikaa lapsen kanssa.:)
Niin, äidin lahja ei varmaankaan tarvi olla pysyvä, mutta en näe kovin hyvänä ideana leivonnaisia koska tiedän että heidä kaapit ja pakastin pursuavat kakkuja ja piirakoita, todelliseen hätävaaan asti :) Hoitoapuna tulen jokatapauksessa paljon olemaan.
No sitten.
Entä kirja? Lahjakortti hierojalle? Joku mobile lapselle?
 

Yhteistyössä