Mitä lahjaksi 2 vuotta täyttävälle?

Poika täyttää 2 vuotta ens kuussa ja ollaan lähiviikkoina järkkäämässä juhlia. Vieraat varmasti kysyy lahjatoiveita, mut mun pää lyö tyhjää... Leluja on paljon, samoin kirjoja. Polkupyörän hankintaan on saatu rahat anopilta. (nyt pitäs käydä vielä ostamassa se) 1-vuotiaana ei käytetty kuvassa, mut nyt on harkinnassa... Voisko sitä pyytää vai oisko järkevämpi maksaa ite ja lähettää kuvat sit kiitoskortteina? Millasia lahjoja teidän lapset on saanu tai toivelistalla ollu? Saa olla ihan mielellään jotain hyödyllistä ja/tai kehittävää. :)
 
...
Meillä saa jatkettavan lastensängyn ja ehkä peittoa, pussilakanaa, päiväpeittoa. Voisiko lastenhuoneen/nurkkauksen sisustaminen (matala pöytä ja tuoli, säilytysratkaisut) jne olla ajankohtaisia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Meillä saa jatkettavan lastensängyn ja ehkä peittoa, pussilakanaa, päiväpeittoa. Voisiko lastenhuoneen/nurkkauksen sisustaminen (matala pöytä ja tuoli, säilytysratkaisut) jne olla ajankohtaisia...
Jatkettava sänky on käytössä jo, mut noi lakanahommelit ois kyllä tarpeen... Pinniksen liinavaatteet kun on liian pieniä.

Kaksiossa asutaan, joten lasten huonetta ei ole eikä makkarissa pojalle tilaa muuta ku sängyn verran... Oma nurkkaus olis kyllä kiva laittaa, mut tähän asuntoon ei millään mahdu. :(

Alkuperäinen kirjoittaja minnaryyni:
Meil on sen ikäset tykänny semmoisista "isältä pojalle"-jutuista kuin duplot ja Brio-junat. Sukulaisilta vois kuvitella pyytävänsä valokuvaushommia.
Duploja vois kyllä pyytää lisää... Poika on ahkera rakentaja. :) Brion junarata meil on jo, mut poika ei osaa kohdella sitä hellävaroen... Hermostuu ja paiskoo, kun ne osat ei irtoo toisistaan samalla tavalla ku Duplot. :( Välillä harjotellaan yhessä ja tykkää kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja kysy:
No, eikö se lapsi osaa itse toivoa?
Meillä kai lapset tekevät lahjalistan ja siitä sitten kyselijöille sanon niitä.
Kaikki 2 vuotta täyttävät ei osaa puhua eikä varsinkaan tehdä toivelistaa. Yksittäisiä sanoja tuo käyttää kyllä, mut ei tuolta pojalta vielä toiveita voi kysellä.
 
Nalkuttava Talonmies
Meillä on leikitty kovasti junaradalla, duploilla (ja erityisesti duplo autoilla), Plaston tavaroilla, palapeleillä, leikkiastioilla 2veenä. Viime jouluna sai noi PuuhaPeteduplot ja ne on ihan pitkäaikainen hitti.

Mulla on aina toivelistalla vaatteet, seuraavaa kokoa tietty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Meillä on leikitty kovasti junaradalla, duploilla (ja erityisesti duplo autoilla), Plaston tavaroilla, palapeleillä, leikkiastioilla 2veenä. Viime jouluna sai noi PuuhaPeteduplot ja ne on ihan pitkäaikainen hitti.

Mulla on aina toivelistalla vaatteet, seuraavaa kokoa tietty.
Puuha Pete -jutut ja leikkiastiat vois olla tykättyjä. Kiitos muistutuksesta. :)
 

Yhteistyössä