Mitä lahjaksi eskaritädeille ja entäs eskarisedälle?? Huh kun vaikeeta.

Eskaritädeille varmaan jotain osaisin ostaakkin mutta 30v miehelle jota en juurikaan tunne ja on pojan suosikki hoitaja niin ei mitään havaintoa mitä ostas! Omalle miehellekkin on tuskan takana lahjojen osto niin saati sitten vieraalle miehelle.
Auttakaa nyt tyhmää!! Yritin muutaman sivun takasin päin lueskella olisiko samanlaista aloitusta en löytänyt ja haku ei mulla toimi.
Kiitos joku neuvoisi :flower: =)
 
Vie eskariryhmään kirja. Kirjottelet siihen ekalle sivulle kiitokset ja päivämäärän. Se ilahduttaa kaikkia. Ei ne mitään omaa roinaa tarvi. Pitää olla aika tuttu, että osaa ostaa juuri sopivaa.
 
vieras
tää on sinällään aiheen sivusta, mutta kertokaa tyhmälle: pitääkö hoitotädeille ja sedille ja opettajille ja eskaritädeille jne viedä joka kevät joku lahja ennen lomaa? Itsellä lapsi vielä niin pieni ettei ole hoidossa, mutta olen tätä ihmetellyt..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Vie eskariryhmään kirja. Kirjottelet siihen ekalle sivulle kiitokset ja päivämäärän. Se ilahduttaa kaikkia. Ei ne mitään omaa roinaa tarvi. Pitää olla aika tuttu, että osaa ostaa juuri sopivaa.
Kiitos vinkistä. Mutta pojan oma toive että haluaa tätä setää muistaa ja en viitsi muita olla muistamatta.
Olisiko muita vinkkejä.
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää on sinällään aiheen sivusta, mutta kertokaa tyhmälle: pitääkö hoitotädeille ja sedille ja opettajille ja eskaritädeille jne viedä joka kevät joku lahja ennen lomaa? Itsellä lapsi vielä niin pieni ettei ole hoidossa, mutta olen tätä ihmetellyt..
No ei kai niille pidä mutta kyllä me ollaan aina viety keväällä ja jouluna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää on sinällään aiheen sivusta, mutta kertokaa tyhmälle: pitääkö hoitotädeille ja sedille ja opettajille ja eskaritädeille jne viedä joka kevät joku lahja ennen lomaa? Itsellä lapsi vielä niin pieni ettei ole hoidossa, mutta olen tätä ihmetellyt..
Ei ole pakko viedä. Saa viedä jos haluaa. Minä arvostan heidän työtään ja olen kiitollinen heidän osallisuudestaan pojan kasvatuksessa ja opetuksesta. Ja poika itse eritoten haluaa tuota setää muistaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hopeinen Kuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Vie eskariryhmään kirja. Kirjottelet siihen ekalle sivulle kiitokset ja päivämäärän. Se ilahduttaa kaikkia. Ei ne mitään omaa roinaa tarvi. Pitää olla aika tuttu, että osaa ostaa juuri sopivaa.
Kiitos vinkistä. Mutta pojan oma toive että haluaa tätä setää muistaa ja en viitsi muita olla muistamatta.
Olisiko muita vinkkejä.
Paketoi kullekin orvokki nätisti. Maksavat vähän, ilahduttavat pitkään ja ne voi pistää helposti kiertoon, jos niille ei ole paikkaa.
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää on sinällään aiheen sivusta, mutta kertokaa tyhmälle: pitääkö hoitotädeille ja sedille ja opettajille ja eskaritädeille jne viedä joka kevät joku lahja ennen lomaa? Itsellä lapsi vielä niin pieni ettei ole hoidossa, mutta olen tätä ihmetellyt..
No ei kai niille pidä mutta kyllä me ollaan aina viety keväällä ja jouluna.
Peesi.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
miksi pitää viedä lahja? Onko synttärit tms?
Kiitokseksi pitkään jatkuneesta yhteistyökumppanuudesta ja hyvästä hoidosta. Me tosin ei viedä joka kaudella mutta nyt kun ryhmä vaihtuu niin vietiin. Kyllä meillä töissäkin on tapana muistaa yhteistyökumppaneita jouluisin ja muutenkin jos homma toimii hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
miksi pitää viedä lahja? Onko synttärit tms?
ei ole. Viemme siksi että olen kiitollinen heidän panoksestaan lapseni kasvatuksessa, aika hienoa työtä ovat tän eskari vuoden aikana tehneet. Huimasti poika oppinut uusia asioita ja on ollut hyvässä hoidossa. Eikö sitä saa osoittaa arvostustaan kun kasvattaa minun lastani ja onnistuvat siinä vielä erinomaisesti? Aika arvokasta työtähän ne hoitajat tekevät hoitavat ja kasvattavat meidän lapsiamme.
 
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
miksi pitää viedä lahja? Onko synttärit tms?
Kiitokseksi pitkään jatkuneesta yhteistyökumppanuudesta ja hyvästä hoidosta. Me tosin ei viedä joka kaudella mutta nyt kun ryhmä vaihtuu niin vietiin. Kyllä meillä töissäkin on tapana muistaa yhteistyökumppaneita jouluisin ja muutenkin jos homma toimii hyvin.
Hei! Mitä sinä viet yleensä lahjaksi ja mitäs viet mieshoitajille?
 
a
Meidän päikyssä ei ole miehiä mutta nyt vietiin bodyshopista suihkusaippua/pesukukkanen paketti. Yleensäkin suosin jotain mikä ei jää nurkkiin pyörimään (koriste-esineet, tuikkukipot... ). Aikaisemmista kyselyistä on mieleen jäänyt ainakin servetit+jätskin lisukekastike tai ananas käärittynä sellofaaniin, näitä voisin itsekin harkita
 
mie
Mä vein tänään itseleivotun fariinisen kermaviili-raparperipiirakan tarharyhmän hoitajille iltapäiväkahvihetkeä varten. Se ainoa tauko, kun saavat rauhassa olla :)

Mä luulen, että oli mieluisa, koska lapsen suosikkitäti halaten kiitteli.
 
mam
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää on sinällään aiheen sivusta, mutta kertokaa tyhmälle: pitääkö hoitotädeille ja sedille ja opettajille ja eskaritädeille jne viedä joka kevät joku lahja ennen lomaa? Itsellä lapsi vielä niin pieni ettei ole hoidossa, mutta olen tätä ihmetellyt..
Mun mielestä ei tartte!!! Mun lapsi oli tänään viimeistä päivää päiväkodissa, mut vietiin vain karkkipussi, et voi tarjota kavereille. Täditkin tietty saavat siitä syödä, ei tartte sen kummemmin lahjoja.
Nykyään on tullut tää hullu tapa, että kokoajan pitää jollekin antaa lahjoja niinku kaverisynttäreillä kavereille pitäs antaa vastalahja. Ei uppoa minuun!!!
 
mie
Me on viety silloin, kun vaihtaa ryhmää tai pääsee eskarista :) Koulussa on opettajaa muistettu kyllä jouluna ja keväällä. Usein tehty niin, että kerätty "kolehti" vaikka 5e/perhe ja hommattu joku lahjakortti esim. Pentikille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää on sinällään aiheen sivusta, mutta kertokaa tyhmälle: pitääkö hoitotädeille ja sedille ja opettajille ja eskaritädeille jne viedä joka kevät joku lahja ennen lomaa? Itsellä lapsi vielä niin pieni ettei ole hoidossa, mutta olen tätä ihmetellyt..
Ei kannata siihen rumbaan alkaa. Pph:lle kannattaa viedä. Itse olen vienyt päiväkotiinkin, mutta ei tainnut olla mieluisa. Jotkut vanhemmat taas eivät vieneet mitään ja katsoivat minua kuin halpaa makkaraa. Tuli turhautunut olo. Ei kannata tuhlata aikaa moiseen. Tarjoile kauniita sanoja. Kyllä niillä hoitajilla sitä roinaa jo on muutoinkin.
 

Yhteistyössä