Mitä laitatte miehellenne joululahjaksi?

Joko tätä on täällä kysytty? =) Mulla on nimittäin pienoisia vaikeuksia keksiä mitä laittaisin. Mies ei halua mitään, mitä se tarvii tai mitään, mikä olisi hyödyllistä... Siis black horset ei tule kysymykseenkään :D Kotihoidontuella on kuitenkin aika rajalliset mahdollisuudet laittaa mitään kovin luksuslahjaakaan, joten jospa lainaisin teidän arvon rouvien aivoituksia, onko ideoita? :saint: Mitä olette hankkineet/hankkimassa miehellenne? =)
 
Mun miehelle on helppo keksiä lahjoja - ongelma on se, ettei mulla ole rahaa ostaa kaikkea mitä haluaisin... Mutta tässäpä sellaisia juttuja mistä mun mies ilahtuis:

- Muumi-muki Haisulin tai Nuuskamuikkusen kuvalla
- kirjoja
- laadukasta suihkugeeliä, partavaahtoa ja -vettä
- perinteinen lautapeli, esim. mylly
- mitä tahansa ruuanlaittoon liittyvää, koska tekee meillä ruuat
- lempimusiikkia tai -leffoja, Julma huvi-dvd
- Jussi-paita
- lenkille joku hyvä juoksupuku, urheilevat ihmiset tietää mitä tarkoitan
- villasukat joiden sisällä ois pullo kirkasta
- uudet hanskat kun hukkasi edelliset
- valokuva-albumi - juu, miehelle, sillä on kuvat pitkin laatikoita

Joo, tiedän, ei varmaan miellytä kaikkia miehiä... Mulla nyt sattuu vaan olemaan sellainen siippa, jolle on helppo ostaa lahjuksia!


 
hi-5
Me ollaan lasten kanssa paketoitu jo t-paita, jossa on pieniä kädenjälkiä =) Lisäksi mies saa jonkun pyöräilyyn liittyvät monitoimityökalun -saa vaan itse käydä ostamassa, kun minulla ei ole harmainta haisua, minkälainen se oikein on. Takavarikoin sen kauppareissun jälkeen ja laitan pukinkonttiin :LOL:
 
Voin täällä paljastaa mitä mieheni saa multa tänä vuonna, kun tiedän, ettei hän tasan varmasti näitä juttujani lue tai nikkiäni tiedä. Ostin pitkät kalsarit ja sitten aion ostaa jotakin hyvää tuoksua. Eli ihan tällaista perinteistä tällä kertaa.
 
Me ostamme aina koko perheelle jonkun yhteisen lahjan. Jos ostaisin jonkun henkilökohtaisen lahjan ostaisin varmaan kalvosinnapit, niitä kun ei ikinä löydy kun olemme menossa juhliin tai jonkun kivan kravaatin. Isänpäiväksi teimme paidan johon esikoinen kirjoitti tekstiä ja kuopus laittoi käden jäljen. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.12.2005 klo 21:09 Hallatar kirjoitti:
Mun miehelle on helppo keksiä lahjoja - ongelma on se, ettei mulla ole rahaa ostaa kaikkea mitä haluaisin... - valokuva-albumi - juu, miehelle, sillä on kuvat pitkin laatikoita

Joo, tiedän, ei varmaan miellytä kaikkia miehiä... Mulla nyt sattuu vaan olemaan sellainen siippa, jolle on helppo ostaa lahjuksia!
Kiitti paljon vinkistä! Mei ukolla kanssa valokuvat pitkin ja poikin laatikoita joista lapset käy vieelä sotkemassa!!!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 13:30 Hööpänpööppä kirjoitti:
Meillä lahjotaan vain lapsi ja kummilapset. Ei lahjoja aikuisille.
:wave: Näin meilläkin, paitsi jotta lapset (oma + veljeni lapset) eivät luule meidän olleen tuhmia koko vuoden, jokainen ostaa itselleen yhden lahjan.
 
Eeva1980
Meillä mies saa:

Sopranos-keittokirjan (löytyi Suomalaisesta -70%)
pitkät kalsarit
sukkia
Raskausarpia-pokkarin, koska mamma on raskaana (voin itsekin lukea)
BodyShopin miestensarjasta kuorinta-aineen ja talvi-iholle kasvorasvan

 
nepukka
Puuttuvaa ja tarpeellista tullut hankittua; vyö, aamutakki/tossut, laatu tuoksu, pitkiksiä, boksereita, popparikone(jota toivonut), pöytägrilli(myös toive), paita, sukkia, suihkusaippua. Rahaa ei hirveitä ole, mutta jouluna tahdomme nauttia elämästä ja "lahjoa" toisiammekin toive ym lahjoilla. Lahjoja tullut hankittua jo varhaisesta syksystä saakka, joten ei tunnu niin kauhealta tuo sijoitettu summa....toivottavasti myös pukinkontissa mammallekkin muutama paketti(yksi jo kyllä tiedossa).
Vaikka joulu lasten juhla, niin on niitä pakettaja ihan kiva aikuistenkin saada...joulumieli kohoaa hyvinkin korkealle parista pienestäkin paketista. :xmas:
 

Yhteistyössä