mitä lasissa, jalassa, päällä, mielessä ja toiveissa...? =)

mukissa pepsi maxia, lautasella ruisleipää, päällä yöpuku. Patistin miehen sen kaverin kanssa muutamalle, kun se ei olis raskinut jättää mua yksin :O ...ok, ymmärrän, laskettu aika oli ja meni päiviä sitten, mutta sen kaveri harvoin käy täälläpäin- tuskin tää nyt tänään kuitenkaan syntyy :D
 
Lasissa zero colaa (yksi lasillinen kerran viikossa sallittu), jalassa villasukat, päällä yöpuku, mielessä: onko nää edelleen niitä harjoitus supistuksia ja toiveissa ettei vauva nyt ihan vielä syntyis. Ainakin pari viikkoa vielä jaksais masussa asustaa.
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
lasissa toinen sivistynyt annos Boscaa, jalassa edelleen ne himakollarit ja päällä uudet rintsikat, mielessä murheita edelleen ja riiviön uidessa unten maille, toiveissa, että mies pistäis baarinsa aikaisemmin kii tänään ja tulis jo kotiin ;)
 
Lasissa appelsiini-porkkana mehukivennäisjuomaa.
Jalassa kälyltä saadut fuksian väriset lököt.
Päällä, äitiyspaita, jonka onnistuin just tahrimaan hunajameloonilla.
Mielessä, pitäisitehdäsitä pitäisitehdätätä pitäisitehdäsitä pitäisitehdätätä, vaikka vain tumput puuttuvat matkasta.
Toiveissa hengissä pysyminen tiistain sectiosta, joka jo neljäs minulle. :S Jännittää niin p*leesti.
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
otit turpaan? et antanut takas?? yhteisten asioidenko toivot järjestyvän?
En mä niin tyhmä ole, että alkaisin takaisin mättämään. Itsehän siinä vaan häviää. Poliisit hoitivat homman. Meillä ei ole enää yhteisiä asioita hänen kanssaan, toivon että asiat järjestyvät muuten. Olen tässä uutta asuntoa osatamassa jne. että sikäli olen ihan toiveikkailla mielin. Muuten asiat aika hyvin, exän kanssa vaan "pientä" ongelmaa.
 
  • Tykkää
Reactions: erinys

Yhteistyössä