mitä laukkusi sisältää?

  • Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti
Tänään oli vaan rahapussi ja avaimet.
Yleensä on lisäks meikkipussi (puuteri, kajal ja huulirasva ), nenäliinoja, känny, kalenteri, side, tamponi ja kynä. Saattaa löytyä kyllä muutakin, riippuu missä olen, bilettämässä esim. on isompi kasa meikkejä mukana :D
 
vieras
Mun kassista löytyy pussukka (se pussukka on virallinen "käsilaukkuni" jota kannan aina mukana, siel on yleensä rahakukkaro, avaimet ja kännykkä), siteitä, kuopuksen neuvolakortti, lapaset, sytkäri, tyhjä onnittelukortti, panadolia, jotai papereita ja kynä. Olipas siellä taas tavaraa, tulipa samal tässä siivottua sekin :D
 
Rahapussi, helmiötökkänippu, pari karaokevihkoo, pastilleja (kolme vajaata lootaa), vanhoja palkkakuitteja, siteitä, kyniä, jotain paperisälää... :D Niin ja yleensä myös avaimet, tällä kertaa ei vaan ollu paikallaan :D
 
Mulla löytyy buranaa, allergialääkettä, vähän järeämpää kipulääkettä, pari laastaria, kynsiviila ja sakset.
Kyniä 2kpl, pieni muistivihko
Huulikiiltoa, huulirasvaa, pieni purkki perusvoidetta ja noi sun edellä mainittemat sitten kun lähden kotoota pois.
 
Lompakko, avaimet kotiin, kolmet työavaimet, peili, kampa, nenäliinoja liikaa tai liian vähän, hedelmäsokeria, xylitol-purkkaa, myslipatukka, Ventoline- diskus, kännykkä aina kun laukku poistuu kotoa. Huulirasva, huulipuna. Terveysside. :xmas: Käsivoidetta, puuteri. :ashamed:
 
Hirveä kasa kuitteja :kieh:
kännykät
dödö
mikrokuituliina
hiuslenkkejä
pieni hiusharja
neuvolakortti hädän varalta
harvemmin rahaa

Yleensä kuljetan taskuissa avaimia ja pankkikorttia (yms.)
 
hikka

Ihana nahkainen mummonkukkaroni
puhelin
avaimet
vitamiineja
hirveen kokoinen agenda
monta eriväristä kynää
muistutuslappuja (joita en ikinä muista katsoa! :)
laskin
sisustuslehtiä
kirja
työpapereita
leikkiauto
radio
sateenvarjo

Arvatkaa vaan millaista säkkiä rahtaan mukanani!
 
Mulla ei ole käsilaukkua, ei ole koskaan ollut paitsi satunnaisessa ilta/juhlakäytössä. Sen sijaan käytän tuollaista nahkasalkkua, jossa olkahihna. Siellä onkin sitten kaksi mappia, penaali, yliopiston kalenteri, muistitikkuja, huulirasva, lompakko, puhelin, avaimet, opintosuunnitelma ja kurssitarjontaopas, lääketieteellisen ja humanistisen tiedekuknnan opinto-oppaat, tämän päivän tenttipaperi rutussa, kaksi alaani liittyvää kirjaa, bussiaikataulukirja....

Lisäys: nenäliinoja, terveysside, laskin, käsivoide ja bussikortti.
 
Lompakko, kännykkä, digikamera, kampa, nenäliinoja, työavaimet, mustekynä, ikean pieniä lyijykyniä, pieni vihko, huulirasva, kauppakuitteja, terveysside, muovikassi, kännykän kuulokkeet..jokohan siinä olis kaikki
 

Yhteistyössä