Mitä laulunsanoja ootte kuullu/ymmärtäny väärin?

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
eikkis
Alkuperäinen kirjoittaja dobermann:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja dobermann:
Tunge kännykkä hanuriin ja näppäile mua = Tartu tiukasti hanuriin ja näppäile mua
:D :snotty:
Eikös tuo eka lause ole Jopen versioista tuota laulua?!? Vai oonko mie ihan hakoteillä... :)
Mä olin kans ihan varma et se on oikeesti joku laulu, mut kaikki väitti mulle toista.. Aloin itekki jo uskoa, et oon sitte kuullu pahasti väärin :)
on se jopea =D
 
Vieras
Mummoni oli uskovainen ja kuuntelin laulua "elin riennoissa maisten huvien, epätoivoa tuskaa paeten". Arvatkaa miten syntinen olo oli Lintsillä, kun olin tulkinnut riennot ja maiset huvit huvipuistoksi...
 
vieras
Mä aina ihmettelin vuosisadan rakkauslaulun Celine Dionin My heart will go on- biisiä, että miksi siinä "huippukohdassa" lauletaan: "You're here, there's nothing I feel" Tosi romanttista: Olet tässä, mutta en tunne mitään..:D

Kunnes luin ne sanat: "You're here, there's nothing I fear"
 
Nolo
Kuuntelin Sonata Arctican, Last Drop Falls biisiä ihan liikuttuneena monta iltaa ja fiilistelin uutta ihanaa poikaystävääni, tämä on niin meidän biisi (olisimme halunneet muuttaa yhteen, mutta se ei ollut mahdollista), ajattelin, kertsi kun kuului mielestäni:

"Now that/I have found the home in you/" ...

Oikeastihan se menee: "Now that/I have found the WHORE in you/"

Että näin...

Ei olla enää yhdessä, oltu vuosiin. Aikamoiseksi mieshuoraksi äijä paljastuikin ;)
 
vierailija
Kaverini oli joskus pitkään pohtinut, että miksi Rafaelin enkeli biisissä lauletaan " anna minulle harmaat hiuksesi". Selvisi sitten lopulta hänellekin kun tuli puheeksi, että oikeasti se menee " anna minulle armahduksesi".
 
JussiPussi
Tää nyt ei oo laulu, mutta aikoinaan eskarissa rallateltiin ihan hyväntahtoisesti luokkakaverille, että "jussi pussi puutanussi"... sitten kun äiti kuuli sen, suuttui hirveästi, että ei noin saa sanoa!! Ihmeteltiin hirveesti, että mitä rumaa on puutanussissa? Eihän se edes tarkoita mitään... Kukaan ei vaivautunut asiaa selittämään, tajuttiin kavereiden kanssa rallatuksen todellinen sanoma vasta parin vuoden kuluttua tuosta... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, vois silloin multaa kaivaa ja huolet mulkuttaa. Enkä tiedä, miten se oikeasti menee, kai sitten noin koska olen sen tuhat kertaa kuunnellut, enkä muuhun johtopäätökseen ole päässyt.
...ja huolet unhoittaa...
 
Mamama
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Lensi maahan enkeli, JOUTUI SAMPITUULTA = joutuisampi tuulta. Mietin lapsena aina, et mikä on sampituuli :D
En ole siis ainut, joka tuota on ihmetellyt :D

Satumaa-tango on aika hankala vissiin...
Siskoni luuli pitkään, että siinä lauletaan "Joka yö soitan satulaa Rambon..."
Ja mieheni luuli, että yksi toinen biisin kohta lauletaan "...ja joku hullu Kaisa mua merellä päin..."
 
tajutonta
Bryan Adams: Summer of 69, ja "Got my first real SEX DREAM..." -> Oikeasti siis SIX STRING, eli kitarasta puhuu, ei seksiunista. Voi luoja :D Ja edelleen kuulen tuon aina väärin!
 
Tuo sampituulta on myös täällä ollu mietinnässä...

Lastenlaulussa lauletaan, et näin kaljuunoita ryöstetään, ja mä luulin pienenä, et se on, et näin kalju noita ryöstetään...

Sit pienenä ihmettelin, et mikä on ystäävääsää lapsien...

Laulettiin mummon 80v synttäreillä virsiä, ja mulla on tapana laulaa kovaa ja korkealta. Luen sanoja pikasesti, et pystyn seuraamaan nuotit sitten, jos biisi on entuudestaan tuntematon. Noh, tälleen taas sit lauloin... Meitä istu liki 20 serkusta saman pöydän ääressä, ja veisattiin kiltisti. Virressä meni sanat, että veit sielustani huolen, ja minä pamautin laulaa, että teit sielustani suolen :ashamed: :ashamed: Koko serkuskaarti repesi nauramaan isoon ääneen. Vanhempien pöydästä tuli murhaavia mulkasuja meidän pöytään, mutta pappi totesi virren jälkeen, että eihän se nauraminen syntiä ole... :ashamed: Hävetti silti aikalailla...
 
svieras
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Lensi maahan enkeli, JOUTUI SAMPITUULTA = joutuisampi tuulta. Mietin lapsena aina, et mikä on sampituuli :D
Tää on niinku mun kirjoittama!

Tän lisäksi Mr. President: Coco Jamboo kuulin Come for jam for :D Niinku ne ois laulanut tule kinkulle tms :D Saan kuulla tästä kavereiltani vielä tänäkin päivänä...

Ja Leevin Marja-Leena -biisissä se laulaa, että "Vieläkö sun ihanteena on Beatles ja George Harrison?" ja mä lauloin Iines ja George Harrison...
 

Yhteistyössä