Mitä löytyy meikkipussistasi...

peitevoide, meikkivoide, ripsiväri ja puuteri. Sillon tällön laitan myös luomiväriä mut harvemmin kuitenki. Rajaukset pitäs opetella tekemään!

Noi siis mitä käytän päivämeikissä, meikkipussista löytyy kyl paljon muutaki!
 
Meikkipussini on suhteellisen paksu :D Mutta päivämeikkiin käytän meikkivoidetta, puuteria, joskus rajauksiin kajaalia tai eyelineria, sekä ripsaria. Luomiväriä sillon tällön jos ehtii. Huulikiilto ja huulirasva löytyy yleensä käsilaukusta, ne kun on mukana aina. ;)
 
Kaikenlaistahan sieltä löytyy...Normaaliin päivämeikkiin käytän meikkivoidetta,puuteria,poskipunaa,ripsiväriä,huultenrajausta ja huulikiiltoa.Kulmat on mulla lähes aina kestovärjätyt,jos eivät jostain syystä ole niin sitten myös kulmakynää tulee käytettyä. =)
 
vieras
Eipä juuri mitään... Pitäis mennä, ihan oikeesti, päivittämään se(kin, kuten myös vaatevarasto), mutta kun ei saa aikaseksi niin ei saa :/. Vaan eipä mua täällä muut katsele kun lapset. He tosin, sillon harvoin kun laitan hiukan pakkelia, kyselevät heti että "minne sä äiti menet"...
 
Me4
Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:
Meikkipussini on suhteellisen paksu :D Mutta päivämeikkiin käytän meikkivoidetta, puuteria, joskus rajauksiin kajaalia tai eyelineria, sekä ripsaria. Luomiväriä sillon tällön jos ehtii. Huulikiilto ja huulirasva löytyy yleensä käsilaukusta, ne kun on mukana aina. ;)
Aikalailla näin :)
 
meikkivoide,peitepuikko,kylmakynä,poskipuna,puuteri,huulipuna,huultenrajaus-
kynä,ripsari.ja joskus luomiväri ja silmienrajauskynä/eyeliner :D
on tässä lapsen tulon myötä päässy käymään tää klassinen mulle,ettei jaksa oikee enää meikkailla :/
 
Laitan tähän nyt kaikki mitä löytyy, sen kummemmin erittelemättä mitä käytän normaaliin päivämeikkiin ja mitä bilemeikkiin.

Meikkivoiteita
Puuteri ja meikkipuuteri
Luomivärejä
Rajauskyniä
Ripsivärejä
Poskipunia
Aurinkopuuteri
Huulipunia ja -rasvoja
Huultenrajauskynä
Kulmakynä
Eyeliner

Noin muun muassa, onhan noita meikkejä kertynyt hirveä kasa.
 
En käytä joka päivä meikkiä siis jos olen vain kotona, puistossa, ja naapureilla kylässä,
mutta jos menen kaupungille tai johonkin kavereille niin seuraavaa...
ripsari..peitevoide..puuteri... poskipuna...

ja sitten kun tekee mieli meikata tai johonkin vähän parempiin juttuihin menne.. niin

ripsari, luomiväri,kajaali ...peitevoide,puuteri,poskipuna...huulikiilto
 
en käytä meikkiä kuin juhlissa ja baarissa...mutta sieltä meikkipussista löytyy ripsaria, puuteria, meikkivoidetta, aurinkopuuteria, huulikiiltoa, luomiväriä, rajauskynä (jota en ole kyllä tainnut koskaan käyttää) ja kynilakkaa... jaa niin ja ripsikampa ja puuterihuisku!! :)
 
En edes omista meikkipussia ja meikit on kyllä vessan kaapissa "hyvässä" järjestyksessä :whistle: Löytyy ripsaria parikin, kynsilakkaa (en edes käytä), erilaisia suteja tai mitä ne nyt on, ja sitten täydellinen pakkaus luomi-poskija huulipunaa ynnä muuta ostin sen anttilasta ku halvalla sai :LOL: sitäkään tuskin tulen kovin usein käyttämään
 

Yhteistyössä