Mitä luulette kiltit palstalaiset, olisko tällainen hääpuku hyvä vai huono lihavalle?

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Toi malli vaatii hyvää kroppaa.
Läskit tursuu kainaloista varmasti kun on hihaton malli.
Noin " veistoksellinen" puku vaatii myös vyötärön.
niin kai...elättelin vaan toiveita kun koon 48 naisella ei tursunnut vaan näytti ihan hyvältä, kokoon nähden
Täytyyhän sun päästä koittamaan pukua, et kai sä osta sikaa säkissä?
Jos passaa niin mikäs siinä.
Jos oot tota mieltä että näyttää hyvältä 48 päällä niin osta se sitten.
no en tietenkään osta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pukuasiaa:
Jos olet ylipainoinen, on olkaimeton huono vaihtoehto, koska käsivarret tulee näkyviin. Jos suurin ongelma oli vatsa oletan, että olet muutenkin ylipainoinen.
Parempi olisi vaikka empirelinjainen puku, jossa pienet hihat. Olkaimeton puku hanskoin on
ainakin katastrofi, koska se korostaa kaikkia huonoja puolia.
Olen ylipainoinen mutta haluan silti ehdottomasti pukeutua kauniiseen pukuun. empiremalliset ja hihalliset eivät vaan iske ollenkaan :/
ei mua haittais käsiläskit, vatsa sen sijaan mietityttää
Mulle jäi nyt sellainen mielikuva, että sinulle on tärkeintä se, että PUKU on kaunis. Itse ajattelisin niin, että hääpäivänään olisi kiva olla itse kaunis, ja erityisesti puku leikkauksineen korostaisi kokonaisvaltaista kauneuttani juuri oikealla tavalla. Totuus nyt vain on se, että 99-prosenttisesti ekassa viestissäsi ehdottamasi puku ei vain toimi reilusti ylipainoisilla, se ei näytä hyvältä, ei sitten millään.

Jos halut kauniin puvun, miksi edes pukea sitä päälleen kun sitä voi ihailla henkariinkin päin? Toisaalta; elämä on valintoja. koska hääsi ovat? Jos esim. vasta ensi kesänä, sinulla on hyvinkin aikaa karistaa ylimääräisiä kiloja sen verran, että voisit jopa käyttääkin haluamaasi pukua, ja näyttää siinä hyvältä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sopii:
Uskon, että olisi upea. Korsetti tietty alla.

Esim.

http://www.promweddingdressesonline.com/images/products/plus%20size%20wedding%20dresses034.jpg
todella kaunis :)
Itse asiassa tuokin malli on minusta jopa näyttävämpi pyöreämman naisen kuin tikkulaihan päällä. Todella naisellinen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Mulle jäi nyt sellainen mielikuva, että sinulle on tärkeintä se, että PUKU on kaunis. Itse ajattelisin niin, että hääpäivänään olisi kiva olla itse kaunis, ja erityisesti puku leikkauksineen korostaisi kokonaisvaltaista kauneuttani juuri oikealla tavalla. Totuus nyt vain on se, että 99-prosenttisesti ekassa viestissäsi ehdottamasi puku ei vain toimi reilusti ylipainoisilla, se ei näytä hyvältä, ei sitten millään.

Jos halut kauniin puvun, miksi edes pukea sitä päälleen kun sitä voi ihailla henkariinkin päin? Toisaalta; elämä on valintoja. koska hääsi ovat? Jos esim. vasta ensi kesänä, sinulla on hyvinkin aikaa karistaa ylimääräisiä kiloja sen verran, että voisit jopa käyttääkin haluamaasi pukua, ja näyttää siinä hyvältä.
En tietenkään halua pukeutua rumaan pukuun ja empiremalliset puvut ovat mielestäni rumia. ja kuten sanottua, olen nähnyt kauniita, lihavia morsiamia ja siksi en ole peliä vielä luovuttanut ja siksi en aio säkkiin pukeutua :)
niin ja mä tosiaan kysyin vinkkejä tälle vartalolle, en vinkkejä laihduttamiseen
 
hmm
siis minä en ainakaan tarkoita ilkeilyllä tuota kainaloläski juttua. Itse olen ISO ja morsian olin kesällä 2008. Ompelija teki minulla ihanan olkaimellisen hääpuvun, joka on vyötäröstä tiukka. Vyötärö saatiin aikaseksi korsetilla ja isolla hameen vanteella ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
siis minä en ainakaan tarkoita ilkeilyllä tuota kainaloläski juttua. Itse olen ISO ja morsian olin kesällä 2008. Ompelija teki minulla ihanan olkaimellisen hääpuvun, joka on vyötäröstä tiukka. Vyötärö saatiin aikaseksi korsetilla ja isolla hameen vanteella ;)
kiva kuulla :)
uskallatko kertoa tarkempia mittojasi?
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
siis minä en ainakaan tarkoita ilkeilyllä tuota kainaloläski juttua. Itse olen ISO ja morsian olin kesällä 2008. Ompelija teki minulla ihanan olkaimellisen hääpuvun, joka on vyötäröstä tiukka. Vyötärö saatiin aikaseksi korsetilla ja isolla hameen vanteella ;)
kiva kuulla :)
uskallatko kertoa tarkempia mittojasi?
nooh, paljon. bmi 35, eli n. 30kg ylimäärästä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
siis minä en ainakaan tarkoita ilkeilyllä tuota kainaloläski juttua. Itse olen ISO ja morsian olin kesällä 2008. Ompelija teki minulla ihanan olkaimellisen hääpuvun, joka on vyötäröstä tiukka. Vyötärö saatiin aikaseksi korsetilla ja isolla hameen vanteella ;)
kiva kuulla :)
uskallatko kertoa tarkempia mittojasi?
nooh, paljon. bmi 35, eli n. 30kg ylimäärästä.
mä olen samoissa mitoissa :/
 
N
Oon ite kokoa BMI22 ja olen aina ollut tosi raaka itselleni maha ja kainaloläskien vuoksi. Sitten viime kesänä kaveri meni naimisiin sun kokoisen naisen kanssa ja tämä morsian oli todella kaunis olkaimettomassa mekossa! Juuri tuon tyyppisessä mitä haaveilit. Hanskat on ehkä hyvä jättää pois, jos ne korostaa liikaa hauisten paksuutta, mutta oikean kokoinen hääpuku ei purista liikaa "tavaraa" puvun yläpuolelle. Rohkeasti kokeilemaan!

P.S. Victoria Beckhamilta pursusi kainaloläskit korsettiyläosan päälle, joten ei se ole painosta kiinni vaan puvusta :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
tämä on sit se kamalin vaihtoehto:
http://www.alfredangelo.com/Collections/ProductDisplay.aspx?productID=2bbf9098-7326-4764-9ba3-0f31edd33fe2&categoryID=1af402e9-205f-4b7b-9d22-6fec77b3d187&pg=0

|O |O
Niinpä!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mammuliini79:
Mulla olis juuri tuollainen puku kuin tuo sotteron puku on. Päädyinkin toiseen pukuun. Puku on teetetty koska en raaskinut ostaa aitoa sotteroa :) Puku on siis käyttämätön ja puhtaan valkoinen ja myyn sen halvalla pois.
luulenpa ettei koko riitä..mutta kerro kuitenkin.
 
http://z.hubpages.com/u/863453_f520.jpg Eikös tuossa ole aika paljon samantyyppinen kuin tuo mitä itse haaveilit? Tuota vyötäröä katselin. Ainakin tuolla naisella on kauniin näköinen, vaikka ei ihan hoikimmasta päästä olekaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Totoro:
http://z.hubpages.com/u/863453_f520.jpg Eikös tuossa ole aika paljon samantyyppinen kuin tuo mitä itse haaveilit? Tuota vyötäröä katselin. Ainakin tuolla naisella on kauniin näköinen, vaikka ei ihan hoikimmasta päästä olekaan.
juu aika lailla

mammuliini, aivan liian pieni valitettavasti...mikä tuossa on vyötärön ympärys?
 
toi
eka puku on itse asiassa vyötärölle tosi hyvä. Itse kokoa 50 ja mulla oli hieman samantyylinen. Kokeilin monia ja yllätys oli suuri, kun tuommoinen, missä meni tuo laskos vinoon sai jotenkin mut näyttämään siltä, että mulla oli vyötärö. Näytin omasta mielestäni jopa ihan ihmismäiseltä. Mut tuo hihattomuus on kyllä ehdoton ei.
 

Yhteistyössä