Mitä lykkäätte tänään?

Fleur de la Cour
Mä en hommien suhteen yleensä lykkää mitään milloinkaan, en edes silloin kun olen sairaana. Joskus toki on työlistalla niin paljon tehtävää, että väkisinkin joku jää huomiselle.
 
Siivousta ja isommassa kaupassa käyntiä,käytiin tänään vaan lähikaupassa,ei jaksanu lähtee pitemmälle ostoksille.
 
Tuolla joku muukin jo kertoi puhtaan pyykin vuoresta, joka odottaaisi kaapitusta. No, minä en varsinaisesti lykkää sitä, koska mulla ei ole ollut aikomustakaan kaapittaa niitä:D

Mutta imuroida pitäisi, selvittää tenttikirjojen saatavuus ja tehdä niistä varaukset, arvioida greduseminaariin vertaispalautteet kahdesta gradusta ja lähettää ne sähköisesti ja mitä vielä. Viedä kirje postiin.
 
ok
Gradua.. Parveke on kyllä kunnossa, ikkunat pesty, kämppä siivottu ja muiden graduja opponoitu tässä omaa gradua lykätessä :D Kohta laitan simaa - parempi sekin myöhään kuin ei milloinkaan.
 
[QUOTE="nee";23662898]
- E-pillereiden aloitusta
[/QUOTE]

Tuo on paha, koska jos ei niitä nyt ota niin seuraava aloitus on kuukauden päästä.... tosi jos teillä parisuhteen tila vaatii vakavaa keskustelua, niin ehkä niillä pillereilläkään ei ole kiire. :D
 
vier
Olen lykännyt siivousta jo pari viikkoa, koska pitäisi kirjoittaa essee. Jota olen myös lykännyt, koska...?

Mulla se ei edes mene niin että saisin jotain muuta tehtyä, vaan olen passiivis-aggressiivisesti tekemättä mitään. Aikuista ja tehokasta!
 
"vieras"
Olen lykännyt siivousta jo pari viikkoa, koska pitäisi kirjoittaa essee. Jota olen myös lykännyt, koska...?

Mulla se ei edes mene niin että saisin jotain muuta tehtyä, vaan olen passiivis-aggressiivisesti tekemättä mitään. Aikuista ja tehokasta!
Jee, löytyi samiksia! Kummallakaan ei oikein oo syytä olla ylpeä itsestään, joten mä olen ylpeä susta ja ole sä musta! :LOL:
 
"Kenguru"
[QUOTE="vieras";23662348]-ikkunoiden pesua
-avioeroa[/QUOTE]

:D
Anteeksi, oli vaan vähän huvittava. Ei ole tarkoitus loukata.

Koko ajan on jotain tekemistä, ja olen valmiksi miettinyt kaikille asioille "tekopäivät". Tosi hyvin oon pysynyt aikataulussa, joka päivä olen tehnyt jotain, jotta piha on nyt siinä kunnossa missä tähän aikaan vuodesta pitääkin, terassi on kalustettu, talo siistitty ulkoakinpäin, pimennysverhoja ostettu, koulutehtävät kaikki suoritettu!, kaikki pyykit pesty, jopa just vaihdetut lakanatkin, auto huollettu "kesäkuntoon, imuroitu tänäänkin....

Viikonlopulla pesen ikkunat tavallisen siivouksen lisäksi ja hankin koltun kaverin häihin, sekä mennään fiksaamaan mökkiä lisää (viimeviikonloppuna tuli sitäkin puunattua kivasti).
En ymmärrä, jostain on tullut tänne suunnalle kauheasti ylimääräistä energiaa joka on pitänyt liikkeessä ilman minkäänlaista stressiä. Jihuu! Jotenkin kaikki vaan sujuu ajallaan, ja hommat tulee hoidettua:)

Vielä on tiedossa terassin maalausta, kukkien istutusta sun muuta, mutta ei ihan vielä.
 

Yhteistyössä