mitä mä nyt teen?!??!!

"..."
Alkuperäinen kirjoittaja muistatko vielä näitä;23999865:
Meillä ei vedetä vessaa ennenkö puupan jälkeen. Kerran multa tulikin iso puuppa ja meni tukkoon koko veski. Kekä pesee etupyllyn joka päivä? Uimahallissa nähtyä: nainen meni alasti suihkuun ja oli lihava. Sain traumat.
Kyykkyvatkasko se?
 
"vieras"
mitä lapselle päälle päiväkotiin? entä mitkä kengät?
mies oli eilen ryyppäämässä, jätänkö sen?
anoppi tuli kylään, laitoin välit poikki.
painatko kytkintä vai jarrua tai molempia risteyksessä? entä jos onkin 30 km/h rajoitus, painanko kaikkia polkimia?
lapsi ripuloinut viikon, voinko viedä päiväkotiin?
täytyykö minunkin hoitaa vauvaa synnärillä?
saako sossusta rahaa linnanmäelle?
voinko laittaa fairya pyykinpesukoneeseen, kun pesuaine on loppu?
näin kaupassa naisen joka osti sekä jäätelöä että limsaa!!! teenkö sen lapsista ls-ilmon?
naapurin lapsi pyysi näkkileivän, soitanko sossuun?
voinko olla raskaana, kp20 ja testi näytti negaa. vasenta pikkurilliä kuitenkin kolottaa?
milloin tulee lapsilisät?
mikä on sopiva ikäero pariskunnalle?
voiko häälahjaksi antaa 3€ vaikka meitä meneekin juhliin 2 aikuista ja 9 lasta?
voinko laittaa farkut häihin?
voinko mennä rippijuhliin tässä rantamekossa? *kuva*
 
krääh
Minulta irtosi jalka kuukausi sitten, kirjoitin ET-lehden lääkärille asiasta, vastausta ei ole vieläkään kuulunut, mitä tehdä?? Voiko samaa paitaa käyttää kaksi päivää peräkkäin? Voiko pyykkejä pestä käsin vai meneekö ne pilalle? Voiko lapselle palkata valvojan siksi aikaa kun itse pitää nukkua, olen varma että se menee ja potkasee tyhjää silloin!? Voiko miehen siirtää sohvalta ilman että se suuttuu? Mitä teette anopin leipomuksille, itse hautaan ne takapihalle kun ei se ämmä osaa leipoa tai osaa olla brassailematta paremmilla leipomuksilla kuin minun. Miksi köyhät käy normaalien kanssa samaan aikaan kaupassa tukkimassa jonoja laskiessaan pennejään?
 
"pilvi"
No en ap kyllä tiedä mikä sulle auttaisi.
Itsellänikin ongelmia kun en tiedä mitä tehdä kun ostin eilen Jenna-Jessicalle uuden reimatecin 350eurolla ja tänään naapurin äiti haki puvun meiltä kun ollaan aina annettu vanhoja vaatteita niille niinku en olisi vielä halunnut luopua siitä kun siinä oli kuitenkin kasvuvaraa mutten uskalla sanoa sille ei kun se saattaa suuttua?
Entä mitä luulette pettääkö mun mies kun se lähti rantalomalle mun kaverin kanssa jonka kaa mä olen yllättänyt ne kolmesti itseteosta ja mies pakkasi superhyper pakkauksen kondomeita mukaansa?
Millä ikäerolla mun pitäisi tehdä lapset teidän mielestä? Mutta hoitaako ne niitä vauvoja sit siellä vauvalassa että mä pääsen baariin? Ja missä vaiheessa mä sitten jätän sen isän jos se ehdottaa varpajaisiin menoa?
Oonkohan mä kuitenkin nyt raskaana kun testasin testillä jota oon käyttänyt jo kolmesti ja sitten mä purin sen ja kasasin uudestaan ja piirsin tussilla pari viivaa siihen(kuva). Ja mä vielä muokkasin tota kuvaa että se näkyisi paremmin. Kuukautiset mulla oli viime viikolla ja oon ollut vuoden selibaatissa.
Mut nyt mun täytyy lopettaa kun ne mun kolme sormee meni lopullisesti kuolioon kun kukaan ei täällä vastannut siihen mun kysymykseen 8kuukautta sitten koska mun olisi kannattanut mennä lääkäriin kun se tonnin kattopaalu tippu siihen ja katossa on vieläkin se reikä.
Mutta kiitti hei kaikille vastauksista ja jos ei oo mitään kivaa kommentoitavaa niin voitte haistaa ite! Mä laitan vielä pari kuvaa mun vessasta ja olkkarista niin jos voisitte kertoa miten ne kannattais sisustaa!!!
 
  • Tykkää
Reactions: vartooja
"eee"
Itte olet lapses menny tekemään, hoida ne nyt sit 18-vuotiaaks asti kotona!!!! Meiän Janipetteri on 17 v 2 kk eikä oo vielä koskaan ollu yökylässä, anoppi yritti pyytää mut laitoin välit poikki kun kehtas ees ehdottaa!!! Itse hoidan lapseni kun oon sellaiset tehny!!! Janipetteriä en todellakaan jätä ees autoon yksin kauppareissun ajaks, auto saattaa syttyä palamaan!!! Ja mä en ainakaan tarvii mitään omaa aikaa ja ryyppäämistä ja rällästämist, ootko joku teiniäiti, jos tarviit!! Mitä menit lapsia tekemään sitte!!!
 
"vieras"
Mitä mieltä olette on mitoista? Pituutta 175cm ja painoa 50kg. Pitäisikö mun laihduttaa? Syönkö mä liikaa kun olen tänään syönyt omenan ja yhden ruisleivän. Kahvia meni pannullinen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24000867]Mitä kaikkia puita voi vetää vessasta alas? Käykö koivu? Kannattaako se pilkkoa ensin? Mitä eroa on juhannuskoivulla ja koivulla?[/QUOTE]

Kesäpuita voi pilkkoa, joulukuusesta menee tukkoon.
 
[QUOTE="vieras";24002326]Mitä mieltä olette on mitoista? Pituutta 175cm ja painoa 50kg. Pitäisikö mun laihduttaa? Syönkö mä liikaa kun olen tänään syönyt omenan ja yhden ruisleivän. Kahvia meni pannullinen.[/QUOTE]
Juu,läski oot,pitää laihduttaa ja ihan liikaa oot syöny,ahmitko? Lisää kahvia! :)
Naapuri grillaa taloyhtiön pihalla,mitä teen,menenkö urputtamaan vai vaadinko saada grillattua makkaraa? Saako taloyhtiön pihalla syödä?
Mies ja kissa piereskelee,pitäiskö niille laittaa tulppa perseukseen,onko siitä haittaa?
Naapurilla käy vieraita,voinko valittaa isännöitsijälle rapussa kulkemisesta?
 
"huoh"
Mitä tehdä? Mä en oo koskaan kuullu naapurin imuroivan. En siis koskaan ja aivan varmasti istun joka hetki kotona, korva kiinni seinässä ja kuuntelen. Ei ole voinut mennä ohi. Mä harkitsen ls-ilmon tekemistä. Muutenkin jotenkin hämärä akka. Parempi olla liiankin varovainen. Se on mun motto se. Niinku kaikessa. Mä oon päättänyt tehdä myös valituksen arvauskeskuksen lääkäristä. Vauvalla ei ole kuumetta, ei kipuja, hymyilee ilosesti ja jokeltaa, syö hyvin mutta mun äidinvaisto sanoo et kyseessä on nyt joku vakava sairaus. Siis miettikää, mä oon käyttänyt sitä tällä viikolla jo 6 kertaa lääkärissä, 2 kertaa ensiavussa ja kaikki ne muropaketista todistuksensa saaneet lääkärit väittää et sillä ei ole mitään hätää. Pitääkö tässä vauvan kuolla kupsahtaa ennen kuin mut otetaan vakavasti. Äidinvaistosta sentään kyse. Ja se ei petä.
 
siis vittu mitä asiakaspalvelua!!
varmasti soitan kuluttaja-asiamiehelle heti ensitöikseni maanantaina.
Mentiin teinin kanssa valkkaamaan alkosta sille pulloa illaksi, niin joku tympeän näköinen elämäänsä kyllästynyt myyjä tuli sanomaan et pitäis lähtee pois! siis voi elämä! mitä se sille kuuluu kenelle se pullo oli tulossa.Eihän se ny paha ole jos 13v vetää kuus kaljaa ja pullon kossua.
Ihme ämmä.
 

Yhteistyössä