mitä mä teen? auttakkaa,neuvokaa ja haukukkaa oon kaiken ansainnut

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
eli oon kiipelissä.. on kaksi miestä jotka on mulle tärkeitä..
oon asumuserossa mun miehestäni nyt ja törmäsin toiseen ja pää on niin sekasin kun olla ja voi..
tunteita on kumpaakin kohtaan ja aika vahvoja vieläpä mutta en tiedä kumman valitsen... tää on ihan kauheeta
kumman ottaisit:
1.ei auta kotitöissä,ei osaa sanoa rakastavansa,puhua tunteistaan,on paljon autonsa parissa tai koneella istumassa,juo suht usein,ei tee töitä
2. auttaa kaikessa,sanoo rakastavansa ja osaa sanoa kun joku ei tunnu hyvältä,käy töissä, ei juo paljoa ehkä 2krt/kk
 
vieras
Oot valintas jo tehnyt, näkeehän sen jo noista ominaisuuksista jotka listasit kummallekin :whistle: Onko tosiaan noin vai tuliko katseltua toista liiankin ruuunpunaisten lasien läpi? ;)
 
ap
oon asumuserossa miehestä just kaikkien noiden asioiden takia jotka luettelin 1kohdalla me ollaan oltu 5-vuotta yhes ja meil on kaksi lasta... toista en kamalan kauaa oo tuntenut.. mutta jo nyt on niin erillainen kun ykkönen..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja janicatar:
Ei se vaihtamalla parane!! Alun ihanuus ku lakkaa, niin täts it.. Samanlaista se on kaikkien kans.. Sitte tietysti on erikseen alkoholistit ja väkivaltapuolisot..
Juu, ihastuminen on ihanaa, mutta aina se arki tulee eteen...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oon asumuserossa miehestä just kaikkien noiden asioiden takia jotka luettelin 1kohdalla me ollaan oltu 5-vuotta yhes ja meil on kaksi lasta... toista en kamalan kauaa oo tuntenut.. mutta jo nyt on niin erillainen kun ykkönen..
Muistelepa, miksi aloit ykkösen kanssa kimppaan, miksi perustit perheen hänen kanssaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oon asumuserossa miehestä just kaikkien noiden asioiden takia jotka luettelin 1kohdalla me ollaan oltu 5-vuotta yhes ja meil on kaksi lasta... toista en kamalan kauaa oo tuntenut.. mutta jo nyt on niin erillainen kun ykkönen..
Tätä juuri tarkoitin. En usko että se exäsikään alusta asti on tuollainen ollut. Kaikkihan on aluksi ihania, mutta totuus voi olla muutaman vuoden päästä toinen kun nyt näyttää.
 
Riksu
Kyllä jokainen mies aluksi muistuttaa tota kakkos vaihtoehtoa, mutta kyllä se kummasti arki muuttaa miestä tuohon ykkösen suuntaan. Kunnon keskustelut olis nyt paikallaan ykkösen kanssa ennen kuin alat edes kakkos vaihtoehtoa miettimään.
 
porkkana
villi arvaus.. tulet päätymään ykköseen.. intohimoa ja suuria tunnemyrskyjä, et sinä muuten edes harkitsisi, vähän välimatkaa ja ne tunteet ykköstä kohtaan alkavat tulla takaisin ja hyvät muistot.. kakkonen tuntuu lopulta tylsältä, ei intohimoa vain tasaisen tylsää turvallisuutta..ja kun paremmin tutustuu niin ne negatiivisetkin pikkujutut alkavat näkyä, vaikkeivat vie tylsyyttä pois... minullako kokemusta..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sokea rakkaus on vastaus miksi menin ykkösen kanssa kimppaan ja perhen perustin...
Ja samasta syystä menisit nyt kakkosen kanssa kimppaan. Muutaman vuoden päästä olisit taas samassa tilanteessa. Mitäs sitten?
 
Älä nyt hyvänen aika suinpäin ryntää kummankaan kanssa minnekään. Suosittelen että päätät olla ihan itsesi ja lastesi kanssa. Sitten pikkuhiljaa ne asiat selkenee. Mutta ehdottomasti minusta kannattaa olla ilman parisuhdetta ensin ja rauhoittua. :flower:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
oon asumuserossa miehestä just kaikkien noiden asioiden takia jotka luettelin 1kohdalla me ollaan oltu 5-vuotta yhes ja meil on kaksi lasta... toista en kamalan kauaa oo tuntenut.. mutta jo nyt on niin erillainen kun ykkönen..
Tätä juuri tarkoitin. En usko että se exäsikään alusta asti on tuollainen ollut. Kaikkihan on aluksi ihania, mutta totuus voi olla muutaman vuoden päästä toinen kun nyt näyttää.
itseasiassa kun odotin esikoistamme löysin miehen laukusta kortsupaketin jossa oli jäljellä vaan yksi.. naisten numeroita lapulla..
ja joi kyllä sillonkin paljon mutta otti mut huomioon kuunteli mua jos oli pahaolla...ja kun esikoinen oli n4kk löysin sen puhelimesta viestejä jotka oli lähetetty johonkin deitti systeemiin naisille.. annoin anteeks ja elämä jatkui koska mun rakkaus oli niin väkevää.. nyt mitta täytty ja laitoin katkon mutta näin nyt kävi
 
vieras
Joo, otas paussi nyt. Jos olet tehnyt jo kertaalleen pahan virhearvion, niin ota virheestä opiksesi. Odota, mieti, harkitse. Jos se kakkonen on "sun mies" lopulta, niin kyllä se odottaa, kunnes olet aikalisäsi pitänyt.
 

Yhteistyössä