Mitä mä veisin huomenna kuopuksen hoitopaikkaan herkkua?

Kuopuksella on synttärit huomenna ja ajattelin samalla kun nakkaan sen hoitoon ostaa sinne jotakin hyvää.. =) Mietin josko ostais kaupasta banaanikakun riittäiskö se pelkästään vai jotain muuta lisäksi?? :|
 
gab
Osta niille pillimehut ja keksipaketti, tai tee säkillinen popcornia. Banaanikakku ei mun mielestä oikein ole sopiva lapsille, vai oliko tarkoitus viedä herkut vain hoitajille?
 
vieras
Miellä pojan päiväkodissa (Espoossa) ei saa enää tuoda mitään syntymäpäivänä jottei lapset joudu eriarvoiseen asemaan. Toiset kun tuo täytekeksejä ja toiset vain Marie-keksejä. Plaah! Tätä tämä on. Kaikki ihanat pienet jutut kielletään, koska jotkut vanhemmat ovat pahoittaneet mielensä.
 
vieras
En ole koskaan vienyt ja onneksi tuli nyt syksyllä sääntö ettei saa viedäkään. Olen aina vastustanut tuota hoidossa mässäämistä, kun isot ryhmät ja joka viikko mässytetään herkkua. Onneksi on päiväkotikin nyt tajunnut, että turha paasata hampaiden hoidosta ja herkusta, jos sitten päiväkodissakin herkutellaan.
 
Meillä on tehty periaatepäätös, ettei lasten hoitopaikkoihin viedä mitään tarjottavaa. Syksyllä on kuulemma oikea synttärisuma, ja karkkia syövät harva se päivä. Juhlivat kuitenkin synttäreitä vaikkei herkkuja olekkaan.

Ja itse pk:n tätinä kannatan keksejä, jos nyt jotain on vietävä. Kakkuja emme saa vastaanottaa, jollei ole takuuta säilyttämisestä kuljetuksen aikana tms. On myös allergisia, ja karkki tunnetusti kuumentaa tunteita monissa perheissä =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Minä olen itse tai lapsen kanssa leiponut mm. porkkanakakkua, muffinsseja tms.
Miks aina pitää olla niitä (muumi tms) keksejä? Vie vaikka pullapitko!
Kaikkiin paikkoihin ei saa viedä itsetehtyjä.
No onhan siellä kaupassa myytävänä muutakin kuin niitä keksejä... :whistle:
Mutta paketti avataan vasta päiväkodissa.
Hygieniasyyt.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
No onhan siellä kaupassa myytävänä muutakin kuin niitä keksejä... :whistle:
Mutta paketti avataan vasta päiväkodissa.
Hygieniasyyt.
Kyllä minä tämän ymmärrän, mutta toistan tyhmänä edelleen, että onhan noita muitakin jotka on täysin kiinni eli kakkuja, kääretorttuja, pullapitkoja jne. Ei kai nyt keksi ole ainoa joka oikeasti käy?
 

Yhteistyössä