Mitä maksaa potkukelkka?

  • Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti
*
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun äiti meinas ostaa kelkan ja muistaisin, että sanoi sellaisen maksavan 150?. Kaipa niitä voi kysellä urheiluliikkeistä.
Jumankekkulis, että on kallis.... Ehkä kuljemmekin pulkalla ja pyörällä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun äiti meinas ostaa kelkan ja muistaisin, että sanoi sellaisen maksavan 150?. Kaipa niitä voi kysellä urheiluliikkeistä.
No huhhei, voihan ne jossain urheiluliikkeessä noin huimasti maksaakin!!! |O Mutta ennemmin kannattaa käydä vaikka jostain marketista kyselemässä... saa halvemmalla yhtä hyvän. ;)
Ite ostin meidän tuppukylän rautakaupasta, merkki oli Kuura ja hinta oli 80? johon tosin piti hieman tingata. :D Vuosi sitte ostin.
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun äiti meinas ostaa kelkan ja muistaisin, että sanoi sellaisen maksavan 150?. Kaipa niitä voi kysellä urheiluliikkeistä.
No huhhei, voihan ne jossain urheiluliikkeessä noin huimasti maksaakin!!! |O Mutta ennemmin kannattaa käydä vaikka jostain marketista kyselemässä... saa halvemmalla yhtä hyvän. ;)
Ite ostin meidän tuppukylän rautakaupasta, merkki oli Kuura ja hinta oli 80? johon tosin piti hieman tingata. :D Vuosi sitte ostin.
Onko sulla sellaiset muoviläpykät jalasten alla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja RazZmatazZ:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mun äiti meinas ostaa kelkan ja muistaisin, että sanoi sellaisen maksavan 150?. Kaipa niitä voi kysellä urheiluliikkeistä.
No huhhei, voihan ne jossain urheiluliikkeessä noin huimasti maksaakin!!! |O Mutta ennemmin kannattaa käydä vaikka jostain marketista kyselemässä... saa halvemmalla yhtä hyvän. ;)
Ite ostin meidän tuppukylän rautakaupasta, merkki oli Kuura ja hinta oli 80? johon tosin piti hieman tingata. :D Vuosi sitte ostin.
Onko sulla sellaiset muoviläpykät jalasten alla?
Ei oo muoviläpyköitä mut ne maksaa arviolta n.12?-15?.

muoks. googlettamalla löyty http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=jal179 =)
 

Yhteistyössä