mitä mandin äiti kertoi lehdessä

saman kokenut
surullinen juttu :(. Itsemurha on kamalan itsekäs teko, mutta eipä se tekijä ajattele kuin itseään :(. itse olen joutunut kokemaan läheisen itsemurhan ja ei siitä yli ole meinannut päästä. Jatkuvasti kysyn, miksi miksi miksi. Läheiseltäni ei jäänyt mitään kirjettä tms.
 
T80
Alkuperäinen kirjoittaja hei sie T80:
Alkuperäinen kirjoittaja T80:
mandi menehtyi kesämökillään, muistan tämän sen vuoksi, kun spekuloitiin pitkään häkämysrkytystä, sairaskohtausta ym. kesämökki oli hanelle tarkeä paikka maailmassa.

mitäs sä nyt vastaan väität kun äitikin sanoo että teki itsemurhan liikkeen veskissa
en väitä vastaan, vaan kirjoitin sen mitä luin vuosi sitten teksti tv:stä sairaalassa ollessa
 
T80
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja T80:
mandi menehtyi kesämökillään, muistan tämän sen vuoksi, kun spekuloitiin pitkään häkämysrkytystä, sairaskohtausta ym. kesämökki oli hanelle tarkeä paikka maailmassa.
No eipähän! Sehän lukee tuossa lehdessäkin että kauppakeskuksen wc:ssä!
toi oli uus tieto minulle, ehkä vuosi sitten haluttiin asia ilmaista lempeämmin
 
Mä olen kuulllut, että Mandilla oli noihin aikoihin ollut myös vaikeaa rakkausrintamalla.

Mutta tiedän myös, että harva ihminen tappaa ittensä jonkun "syyn" vuoksi; he tekevät sen koska tuntuu pahalta ja mielen sairaus estää näkymän parempaan tulevaisuuteen.
 
Surullista
Hirttäytyi pk-seudulla isossa kauppakeskuksessa.
Oli kauhesta kun näin Mandin isän Jussin ratikassa juuri kuoleman jälkeen ja sen jälkeen sainkin kuulla kauheasta tapahtumasta.

Se on niin surullista kun nuoret ihmiset päättävät lopettaa elämänsä vaikka eivät ole edes päässeet kunnolla alkuun :'(
 

Yhteistyössä