mitä miehelle joululahjaksi!?

Tilasin jo ennakkoon Simpsonit leffan DVD:n. Mieheni on ihan hulluna Simpsoneihin ja tykkäsi tosi paljon siitä leffasta. Tottakai ostan jotain muutakin vielä. Itse hän sanoi haluavansa radio-ohjattavan auton. =)
 
Mie ostan miehelleni noita pelei kun niit ois aika monta minkä se haluisi :)

Meillä tuo ei suoraan koskaan sano mitä se haluaa lahjaksi vaan vihjailee et tuo peli ois kiva jne jne...Mutta jos erehtyy kysyyn se aina vastaa että eihä mitään halua :headwall:
 
Päätettiin miehen kanssa eilen että kirjoitetaan toisillemme lahjalistat ettei kummankaan tarvii pähkäillä mitä ostaisi. Eikä tule ostettua sitten mitään turhaa tai sellaista mistä toinen ei tykkää. =)
 
meillä jos kysyy et mitä haluat niin vastaus on tyypillinen emmä tiedä... mulla on tapana kuunnella näin loppuvuodesta normaalia tarkemmin miehen puheita. aina sieltä jotain vinkkejä tulee vaikka mies ei ite tajua sitä.
 
Ei se ole vain lasten juhla tai lahjat liity vain lapsiin. Tottahan toki haluan muistaa miestäni yhtälailla :$

No joo, ajattelin käydä tilaamassa joskun hirmuisen metsästys-rambo-puukon ukolle, tai jonkun tuommoisen miehekkään. En ainakaan mitään isyyteen liittyvää ajatellutkaan ostaa, rajansa nyt kaikella, tarviiko tätä tulevaa vanhemmuutta joka asiaan tunkea. :whistle:

Itse toivoisin saavani sitten jouluna muutakin, kuin rintapumppua ja kestovaippaa :headwall:

Jotain miehekästä miehelle, jotain semmoista, mistä tykkää. :heart:
 
mies on sitämieltä ettei tarvitse mitään, siispä minä olen pähkäillyt mitä oikeasti tarvitsee (ainakin minun mielestäni:) ) siis viime vuonna mies sai sählykamppeilleen kassin ja tokihan se käyttöön tuli, pyjama on ollut kanssa tykätty lahja, rötväilee se päällä saunan jälkeen kotona vaikkei siis pyjamassa nukukaan. jos ei navigaattoria ole niin auton tiekartasto voisi olla kiva.
tänävuonna en ole vielä ehtinyt pähkäillä joululahjaa, isänpäivälahjakin vielä miettimättä...iskeepi pieni paniikki :whistle:
 
Heips,

kiitos vaan ketjun pystyyn pistäneelle :saint:

Itse ihan saman asian edessä "painin".. haluan jotain ihanaa, oikeanlaista ostaa, sellaista josta mies oikeasti tykkää ja ilostuu.. vaikka se olisi sitten pleikkapeli! (joka pauhaa täysillä ja vie ajan kaikesta muusta "pois"..heh heh, sehän onkin miehen lahja ja jos se siitä jotain saa ni bravo)
Haluan erityisesti muistaa omaa kultaa jotenkin "oikein", koska surun täyttämä syksy takana ja hän on niin ihana ollut minullekin, mutta rahat kun ei riitä mönkijään tms. niin mitäs nyt keksis..
lunttaan teiltä vähän, jos sain vinkkiä;)

Ehkä se on se hänen oma harrastus sitten, mihin täytyy ympätä jotain hyödyllistä.. :)

niin ja p.s MYMMELIS: aivan samaa mieltä, hyvä! :) ( siis siinä vanhemmuuden tunkemisessa joka reikään..hihi..)
 

Yhteistyössä