Mitä miehelle pitää tehdä sängyssä? Seksiä ensimmäistä kertaa uuden kumppanin kanssa.

  • Viestiketjun aloittaja Arkaluontoista
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Ehkä kannattaa antaa tilanteen viedä. Jos ottaa pari lasillista viiniä ennen suoritusta niin voi turhat estot lähteä, eikä tule mietittyä mitä tekee. Mutta en ottais ehkä suoihin ekalla kerralla, aika perinteistä siis kannatan. Kyllä myöhemmin ehtii tehdä vaikka mitä juttuja. Sieltähän voi löytyä vaikka kukkakaalin alku niin sitten kiva pönöttää muna poskessa, eli tutki ainakin kunnolla ennenku otat suikkuun.
 
No tuota
Jos mies on yhtään kokenut niin mikään tavishomma tuskin riittää. Vaivihkaa voi kysyä haluaako kunnon hoitoja ja sitten esim. suikittaa miestä takaapäin ja samalla dildottaa miehen anusta. Taitava löytää miehen G-pisteen tuolla tavalla. Mutta siinä voi olla vaara, että mies vinkuu sitä aina lisää etkä itse saakaan munaa kuin joskus ja jouluna.
 
Lady Gardenea
[QUOTE="justiina";29081358]kantsii muistaa et vegejen mälli on keskimäärin paremman makuista.[/QUOTE]

Olkoon vaan, ei kiinnosta maistaa. Ja pitäs etsiä vege mies sperman maun takia?
 
Lady Gardenea
[QUOTE="Justiina";29081410]Okei, no offense. Kunhan mainitsin. On se kyl mahis. Vai onko ruokavalio este/peruste?[/QUOTE]

Ei ole este. Jos löydän miehen niin perusteena ei ole ruokavalio. Ja mua etoo jo pelkkä ajatus spermasta.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";29081327]Ehkä kannattaa antaa tilanteen viedä. Jos ottaa pari lasillista viiniä ennen suoritusta niin voi turhat estot lähteä, eikä tule mietittyä mitä tekee. Mutta en ottais ehkä suoihin ekalla kerralla, aika perinteistä siis kannatan. Kyllä myöhemmin ehtii tehdä vaikka mitä juttuja. Sieltähän voi löytyä vaikka kukkakaalin alku niin sitten kiva pönöttää muna poskessa, eli tutki ainakin kunnolla ennenku otat suikkuun.[/QUOTE]

:LOL: :LOL: :LOL:
 
Vierasmies
Ensinnäkin, ehkäpä jokainen tykkää vähän eri hommista ja toiseksi, älä ainakaan "suorita" mitään. Kaikkein kamalinta olisi teot joista huomaa, että nyt ei tullut oikein rennosti tuo.
 
"Vieras"
Ihan tosissaanko suunnittelette tällaisia etukäteen?

Teette sitä miltä just sillä hetkellä tuntuu.

Itse en anna tai vastaanota suuseksiä (tai siis silloin nuorempana) ekoilla kerroilla, eli siinä mielessä olen varmaan ollut tylsä. Mutta oon toiminu sillä tavalla, minkä olen kokenut tilanteessa hyväksi.
 
Fiilis meni
Ei kai kaikkia taitoja täydy ekalla kerralla esittää. Jos molemmat ajattelee toimintaa tekniikkalajina, jota toinen arvostelee, voi tulla ongelmia kiihottumisen suhteen. Sitten ap miettii, kannattaako moinen muuli jättää saman tien, kun toisella ei seiso ja itse ei pääse fiilikseen.
 
mies....
...Selasin nettiä ja yllättävän moni mies oli sitä mieltä, että eivät halua suuseksiä silloin, kun ollaan ensimmäistä/ensimmäisiä kertoja sängyssä uuden naisen kanssa?
Öööö... mitä sivustoa olet muka selaillut?! Kyllä homma kannattaa melkeinpä startata suihinotolla, jos siis oikeasti haluat miellyttää miestä ja kysyt siihen neuvoa. Kun homma on lähtenyt tuolla käyntiin, niin sitten siihen lähetyssaarnaajaan vaikka.
 

Yhteistyössä