Mitä miehesi tuumaa, jos herätät hänet kesken unien

  • Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti
juu
Kääntäisi kylkeä ja jatkaisi unia. :(

Paitsi tänä aamuna! Herättiin kuudelta, pussasin vähän reippaasti taka-ajatuksin ja mies nappasi oma-aloitteisesti ajatuksesta kiinni. Hommailtiin puoli tuntia ja jatkettiin unia. Se oli ihanaa! :p
 
niin
käykö teille koskaan, että heräätte kesken unen ja alkaa tekee mieli, mutta nukahdatte kun kesken kun yritätte herättää miestä ja aamulla harmittaa kun meni sexi ohi ja lapset tulee jo pörrään siihen eikö enää voi.
 
Carlos74
Vaikee sanoo, ku ei mulla ole ikinä ollut miestä. Mut vaimo on joskus ollut hyvinkin pahalla päällä tällasesta menettelystä, ja joskus taas hyvinkin innostuneena mukana meiningissä... Ai kun alkoikin tekemään pillua mieli... :)
 
papukaijan ruokottomat puheet
En ole ikinä kokeillut enkä aio kokeilla!

Ainoastaan sen tiedän, että itse suuttuisin tuontyyppisestä herätyksestä hyvin paljon. Jotenkin (harhaisesti?) kuvittelen, että mies olisi samanlainen kuin minä eikä myöskään pitäisi yhtään...


 
Ukko herää ja on heti mukana kuvioissa!
Tosin, kuten taas viimeyönä, miule käy välil niin et herään johokii, tekee kauheest miäl, käännyn ukon puoleen ja oon yrittävinäni herätellä kun simahan sit ite uudelleen. Siis muistan sen kun yritän äijää herättää ja seuraava muistikuva on se aamuinen herääminen. Eli oletan itseni nukahtaneen ennekuin ukko on heräny!
Aamulla sit kahotaa asia uudelleen josko vaiko eikö.
 
Jees
Aina valmiina.. Eikä pahemmin tarvitse kyllä edes töniä kun vaan kömpii saman peiton alle lusikkaan :) (yleensä en siis saman peiton alla viihdy, en tiedä mistä johtuu mut en pysty nukkumaan kun oman peiton alla).
Tänä aamuna viimeksi testattu ja hyvin toimi :D
 

Yhteistyössä