Mitä mieltä fuckbuddysta?

  • Viestiketjun aloittaja ap...
  • Ensimmäinen viesti
ap...
Eli siis mielipiteitä fuckbuddysta? Minä sovin yhden vanhan ystäväni kanssa sen jälkeen kun ajauduttiin samaan sänkyyn että pidetään meidän suhde ihan kaveri pohjalla ja seksiä voidaan harrastaa sillon tällöin. Tähän asti toiminut ihan hyvin ja toivottavasti jatkossakin. Ja ollaan sovittu selvästi että ei mitään rakastumisia. Ihan vaan rehtiä seksiä kun aikataulut sopii yhteen/kun haluttaa!

Pystyisittekö itse tämmöiseen järjestelyyn? Ja tämä kysymys ei nyt ollut osoitettu naimisissa oleville.... eli ei mitään saarnoja kiitos.
 
"vierailija"
Minulla oli loistava seksisuhde erään miehen kanssa 9 vuotta sitten. Vuoden ajan tapailimme vain seksin ja syömisen merkeissä. Sitten tulin raskaaksi tälle miehelle. Nyt olemme naimisissa,pahoittelen että vastasin vaikka ei saanut jos on naimisissa :)
 
Kepsis
Eli siis mielipiteitä fuckbuddysta? Minä sovin yhden vanhan ystäväni kanssa sen jälkeen kun ajauduttiin samaan sänkyyn että pidetään meidän suhde ihan kaveri pohjalla ja seksiä voidaan harrastaa sillon tällöin. Tähän asti toiminut ihan hyvin ja toivottavasti jatkossakin. Ja ollaan sovittu selvästi että ei mitään rakastumisia. Ihan vaan rehtiä seksiä kun aikataulut sopii yhteen/kun haluttaa!

Pystyisittekö itse tämmöiseen järjestelyyn? Ja tämä kysymys ei nyt ollut osoitettu naimisissa oleville.... eli ei mitään saarnoja kiitos.
Muuten kuulosti ihan ok asialta, mutta tuo korostettu on kyllä niin lööperiä, ei sellaista voi sopia jos seksiäkin harrastaa yhdessä, ei ne tunteet sopimuksia kunnioita, kauheaa itsensä kusettamista. Ei voi kuin perääntyä kun alkaa kiintymään liikaa, mutta ei niitä tunteita voi kontrolloida jos viettää aikaa saman sängyn pohjalla. Yksilöllistä toki miten ihmiset kehittää tunteitaan, mutta sopiminen tuosta on jotenkin naivia...
 
Muuten kuulosti ihan ok asialta, mutta tuo korostettu on kyllä niin lööperiä, ei sellaista voi sopia jos seksiäkin harrastaa yhdessä, ei ne tunteet sopimuksia kunnioita, kauheaa itsensä kusettamista. Ei voi kuin perääntyä kun alkaa kiintymään liikaa, mutta ei niitä tunteita voi kontrolloida jos viettää aikaa saman sängyn pohjalla. Yksilöllistä toki miten ihmiset kehittää tunteitaan, mutta sopiminen tuosta on jotenkin naivia...
Peesi tähän.
 
"harmaa"
Mulla on sinkkuna ollessa ollut useampikin fuckbuddy, hyvä järjestely kunhan kumpikin tietää mikä homman nimi on. Mulla on onneksi kaikki tienneet sen, paitsi yksi. Sen kanssa juttu loppui siihen että se oli aivan hysteerinen sen suhteen kun kuvitteli mun rakastuvan siihen. Sen mielestä kuulumisten kysyminen tarkoitti että olen rakastumassa häneen, joten heivasin sen mäelle. Ja vielä itse ruinasi takaisin sen jälkeen mutta en ottanut.
 
Ok jos toimii molempien puolesta. Itse tuskin pystyisin tunteita sivuuttamaan kokonaan jos seksiä harrastaisin jonkun kanssa useinkin. Niinkuin joku jo sanoi sitten pitää vaan perääntyä jos tunteet tulee mukaan peliin.
 
[QUOTE="vieras";26672877]Mä en ymmärrä mistä te niitä miehiä löydätte jotka suostuu tuohon. Tai ylipäänsä, MISTÄ TE NIITÄ MIEHIÄ LÖYDÄTTE?! |O Mä taidan olla melkonen erakko...[/QUOTE]

Oletko tosissasi? Jos laitat profiilin seuranhakupalstalle, saat hetkessä kymmenittäin varattujen miesten vastauksia ja jokaisessa hingutaan vapaan (ja salaisen) seksin perään.
 
[QUOTE="vieras";26672877]Mä en ymmärrä mistä te niitä miehiä löydätte jotka suostuu tuohon. Tai ylipäänsä, MISTÄ TE NIITÄ MIEHIÄ LÖYDÄTTE?! |O Mä taidan olla melkonen erakko...[/QUOTE]

Onhan niitä ainakin 45% väestöstä, jos ei enemmänkin.
 
"vieras"
Oletko tosissasi? Jos laitat profiilin seuranhakupalstalle, saat hetkessä kymmenittäin varattujen miesten vastauksia ja jokaisessa hingutaan vapaan (ja salaisen) seksin perään.
No perkeleen vittu (ja anteeksi kun kiroilen) mutta eipä toimi tuokaan. Tai no, en ole muita kokeillut kun suomi24 mutta kaava on aina sama. Vaihdetaan muutama viesti, pyydetään kuvaa, lähetän kuvan ja sen jälkeen ei mitään. Eikä niitä viestejä ole missään vaiheessa tullut kymmenittäin :whistle:
 
....
On kokemuksia, ja EN SUOSITTELE!!
Joo, on helppoa keksiä ne säännöt. Ei sitten rakastuta, ei olla mustasukkaisia jne. Mutta sitten kun toinen rakastuu, niin sit se on täyttä helvettiä.

En toivon mukaan ikinä enää mene tuohon lankaan toiste, hyvin ärsyttävä ja pitkä prosessi päästä eroon tästä "kaverista".
 
Aries 78
Tässä on omakohtaisia kokemuksia muutamankuukauden takaa. Olin yhden yh-äidin kanssa siten että tapailtiin vain seksin merkeissä kun molempien lapset sattui olemaan viikonloppuna etävanhemmillaan. Sovittiin ettei ole muuta kuin se seksi mutta hän rupesi sitten soittelemaan viikolla että nähtäisiinkö kävelylenkkien ja leikkipuistojen merkeissä ja sitten alkoi olemaan päivittäistä se soittelu ja viestittely. Ilmeisesti hän halusi sitten muutakin kun vain sitä hauskanpitoa ja itse olin alunperin asennoitunut siihen ettei muuta kaivattaisi. Hankala tuollainen tilanne jossa jompikumpi osapuolista ihastuu ja haluaa enemmän.
 
[QUOTE="vieras";26672922]No perkeleen vittu (ja anteeksi kun kiroilen) mutta eipä toimi tuokaan. Tai no, en ole muita kokeillut kun suomi24 mutta kaava on aina sama. Vaihdetaan muutama viesti, pyydetään kuvaa, lähetän kuvan ja sen jälkeen ei mitään. Eikä niitä viestejä ole missään vaiheessa tullut kymmenittäin :whistle:[/QUOTE]

Se on ollut varmaan kiinni kuvasta. Lähetä pimppakuva, älä naamakuvaa. Kun mies on aikansa unelmoinut alapäästäsi, niin hän ei enää piittaa vähemmän himottavasta yläpäästä.
 

Yhteistyössä